הערכות: פדיונות כבדים כעת בקרנות הנאמנות - צפו במספרים

מדד המעו"ף צולל כמעט 3% ברקע ליציאת בריטניה מאיחוד האירופי - והציבור בישראל לא נותר אדיש
ירידות, צילום: Getty images Israel
המדדים המובילים בבורסה בת"א נסחרים היום בירידות של קרוב ל-3%, זאת ברקע לבחירת אזרחי בריטניה לצאת מהאיחוד. ציבור המשקיעים בארץ בהחלט לא נותר אדיש.
לפי הערכות בשוק של אחד הגופים בעלי נתח שוק גבוה, היקף הפדיונות בתעשיית קרנות הנאמנות הסתכם היום ב-700 מיליון שקלים. אם כך הדבר, מדובר ביום הבודד הגרוע ביותר מבחינת קרנות הנאמנות מאז תחילת השנה. נציין כי גורם בגוף אחר מסר כי אמנם יש לחץ פדיונות אך ההערכתו זה מסתכם בכ-400 מיליון שקלים. כך או כך, צריך להגיד שיש לא מעט קרנות נאמנות על מדדים בחו"ל שלא נסחרות היום ולכן מחר נראה תגובה נוספת שעשויה להיות משמעותית. 
מדד המעו"ף שצולל כעת 3%, רושם בכך את היום הגרוע ביותר מאז ספטמבר 2015 כאשר גם בימי הנפילות של תחילת השנה לא נרשמה ירידה חדה כמו שנרשמת היום וגם לא נרשמה יציאת כספים נקודתית אגרסיבית כ"כ מקרנות הנאמנות כפי שנרשמת היום. ובכל זאת קצת פרופורציות, בספרד ואיטליה המדדים המובילים צלל מעל 12% ביום שישי (הירידות החדות אי פעם) ובגרמניה וצרפת נרשמו נפילות של 6.2% ו-8% בהתאמה (הירידות החדות מאז 2008). אז כנראה שת"א היא בכל זאת אי של יציבות.
תגובות לכתבה(16):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 9.
    אם הפדיונות בקרנות יימשכו, גם הירידות בבורסה לא ייעצרו (ל"ת)
    חיים 26/06/2016 20:29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 8.
    סקר בלומברג הציבור מאמין שהזהב יגיע ל 1424 עד סוף השנה
    כלכלן 26/06/2016 19:11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מה שבטוח ייקח לאירופה להתאושש חודשים אם בכלל תצליח.עוד מדינות בדרך לצאת.הורדות דרוג כבר בדרך.לדעתי מחר נשמע עליהם.
    סגור
  • 7.
    תמשיכו להקשיב למומחויי תורן ,ותקבלו רווח של 50 - אחוז
    בא 26/06/2016 17:40
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בתיק , איפה כול המומחים שאמרו שאין סיכוי לברקסים .
    סגור
  • 6.
    צרפת הבאה בתור ועוד מדינות כבר מבקשות לצאת
    רק ההתחלה 26/06/2016 17:03
    הגב לתגובה זו
    0 2
    למיטה הבנתי, אזרח בצרפת משלם כמה מאות יורו מס בשביל המהגרים. אנשים מדברים שזה לא אפשרי יותר. תזהרו כי כל הכלכלנים בעולם כולל נגידי לשעבר בארה"ב אומרים שזה גרוע מאד, אפילו יותר ממפולת 1987, ועדיין המחירים כמעט בשיא כל השיאים
    סגור
  • 5.
    הציבור בלחץ בגלל הכותרות-לא קורה דבר ועד שיקרה יעבורזמן (ל"ת)
    תגובת העדר המושלמת 26/06/2016 15:29
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 4.
    אני הציבור ואני לא בלחץ
    טל 26/06/2016 14:25
    הגב לתגובה זו
    3 6
    יצאתי למסע קניות במחירי סוף עונה
    סגור
  • זה רק תחילת העונה ידידי . (ל"ת)
    חיים 26/06/2016 20:31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • אל תשכח לקנות מצנח ! (ל"ת)
    בא 26/06/2016 17:40
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • תקנה הרבה והמהר . להתראות ב900 (ל"ת)
    אחד 26/06/2016 14:46
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 3.
    זאת רק ההתחלה...קריסה של 70-80 אחוז בשוק המניות... (ל"ת)
    רחמים 26/06/2016 13:48
    הגב לתגובה זו
    13 2
    סגור
  • 2.
    מחזור 400 איך פדיונות 600 ? (ל"ת)
    איך ? 26/06/2016 13:45
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • ישתקף מחר...
    שוכר 26/06/2016 14:27
    הגב לתגובה זו
    3 0
    הפדיון מתבצע תוך 24 ש'..ישתקף מחר בירידות ...
    סגור
  • 1.
    הזמרים חוזרים מפולת מפולת מפולת לשיר (ל"ת)
    הזמר 26/06/2016 13:41
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • צונמי צונמי צונמי אייאייאיי (ל"ת)
    שמטוב 26/06/2016 15:21
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • כמה אהבל אתה צריך להיות ?
    לזמר 26/06/2016 14:38
    הגב לתגובה זו
    0 2
    כנראה שגם אהבל וגם בלי מודעות עצמית .... אז ביחד- מפולת מפולת מפולת לשיר...
    סגור
  • עוד מעט התמונות של לוע הדובים וסופות הטייפון ......