מיזוג ענק בשוק אתרי ההיכרויות: Match.com השלים את רכישת OKcupid
קבוצת המדיה IAC השלימה היום (יום ד') את רכישת אתר הדייטינג הקהילתי OKcupid עבור 50 מיליון דולר במזומן ועוד בונוס נוסף על עמידה ביעדים. כך דיווח טק-קרנצ.
OKcupid הוא אתר דייטינג חינמי המשתמש באלגוריתם מתוחכם להתאמת בני זוג המבוסס על תוכן גולשים. בדומה לפייסבוק, משתמשים יכולים ליצור שאלות ומבחנים כגון 'אם היית אל יווני, איזה אל היית'. משתמשים עונים על השאלות וגם מגדירים כיצד היו רוצים שבן או בת הזוג האופטימלי שלהם יענה.
התוצאה היא דפי פרופיל עמוסים במידע ואלגוריתם מדויק במיוחד המספק תוצאות מרשימות וסינון יעיל. בניגוד לרוב הפרופילים באתרי ההיכרויות, הכוללים בדרך כלל רק תמונות ומעט טקסט, OKcupid מעודד משתמשים להוסיף מלל ולענות על שאלות. הוא גם כולל שיעור גבוה יחסית של משתמשים פעילים ומשתמשים רבים ממשיכים להשתמש באתר גם לאחר שמצאו בן או בת זוג.
לכתבה המלאה באתר 140 -