אפיק הכנסות חדש? פייסבוק השיקה את פלטפורמת הפרסומות 'סיפורים ממומנים'

הפלטפורמה יכולה ליצור פרסומת ייעודית המופיעה רק עבורכם. כל פרסומת 'סיפור ממומן' מציגה את תמונת הפרופיל של איש הקשר ושמו

האם זהו דור העתיד של שיווק חברתי? פייסבוק החלה לפרוס היום (יום ג') פלטפורמת פרסומות חדשה בשם 'סיפורים ממומנים' (sponsored stories). הפלטפורמה יוצרת פרסומות אישיות על בסיס הפעילות החברתית של אנשי הקשר.

כך למשל, הפלטפורמה יכולה ליצור פרסומת ייעודית המופיעה רק עבורכם, במידה ואחד מאנשי הקשר שלכם ביצע לייק למותג מסוים. הפרסומות מופיעות בסרגל הצד, יחד עם פרסומות התצוגה הקיימות. פייסבוק תציג רק סיפור ממומן אחד בכל פעם.

כל פרסומת 'סיפור ממומן' מציגה את תמונת הפרופיל של איש הקשר ושמו. פייסבוק מבטיחה שהפלטפורמה מתייחסת להגדרות הפרטיות של המשתמשים ואנשי הקשר שלהם. אם תבחרו שלא לשתף את עדכוני המיקום שלכם עם חבריכם דרך הגדרות הפרטיות, פלטפורמת הפרסומות לא תוכל להשתמש בעדכוני המיקום שלכם על מנת ליצור פרסומות עבור חבריכם. עם זאת, משתמשים לא יוכלו לחסום את הפלטפורמה באופן יעודי אלא רק את שיתופי המידע.

לכתבה המלאה באתר 140 - לחצו כאן

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה