חקלאי, פרסומות בפארמוויל כבר ראית? הפרסום במשחקים חברתיים יגדל ב-130%
הכנסות תעשיית המשחקים החברתיים בארצות הברית צפויות לגדול מ-856 מיליון דולר ב-2010 ל-1.1 מיליארד דולר השנה ו-1.3 מיליארד דולר ב-2012. כך עולה ממחקר של חברת eMarketer.
הגידול המהיר ביותר יהיה בנתח השוק של פרסום מקוון במשחקים חברתיים, שצפוי לגדול ב-130% מ-120 מיליון דולר אשתקד ל-271 מיליון דולר בשנה הבאה. ב-2012, החברה צופה שפרסום יחליף את יצירת-לידים כסגמנט השני בגודלו בתעשייה כאשר יותר ויותר משווקים יעדיפו כלים המכוונים למיתוג על פני יצירת-לידים..
כיום, ערוץ ההכנסות המשמעותי ביותר במשחקים חברתיים היא מכירת סחורה וירטואלית. החברה צופה שמגמה זה לא תשתנה. לפי ההערכות, תעשיית המשחקים החברתיים בארצות הברית הכניסה בשנה שעברה 510 מיליון דולר מסחורה וירטואלית. חברת eMarketer צופה שסגמנט זה יגדל ב-55% ל-792 מיליון דולר ב-2012.
לכתבה המלאה באתר 140 - לחצו כאן