GAME בלי OVER: הפרסום במשחקי סלולר צפוי לגדול ב-930% עד 2016

מחקר של ג'וניפר חוזה צמיחה מהירה בזכות התחזקות תחום הסלולר והמשחקים הסלולריים וכן חדירתן של פלטפורמות פרסום ניידות מתקדמות יותר

שוק הפרסום הסלולרי באפליקציות משחקים, צפוי לגדול ב-5 השנים הקרובות ב-930%, מ-87 מיליון דולר בשנה שעברה ל-894 מיליון ב-2015. כך עולה ממחקר חדש של חברת ג'וניפר (Juniper). בין השאר, החברה חוזה צמיחה מהירה בזכות התחזקות תחום הסלולר והמשחקים הסלולריים וכן חדירתן של פלטפורמות פרסום ניידות מתקדמות יותר, כגון iAD.

קטגוריית המשחקים היא המצליחה ביותר בחנויות האפליקציות השונות. Angry Birds נחשבת לאפליקציית הסלולר הפופולרית אי פעם עבור iOS או אנדרואיד ולאחרונה היא גם האפליקציה הנמכרת ביותר בחנות האפסטור ל-Mac OS החדשה.

כותב המחקר ואנליסט בכיר בג'וניפר, דניאל אשדון, אמר: "Angry Birds היה הצלחה המסחררת בשנה האחרונה על גבי האייפון מאז השקתו, אבל השפעתו, לפי כמות הורדות, הייתה גדולה יותר בחנות האפליקציות העצמאית GetJar ואנדרואיד מרקט, על ידי כך שהמפתחת הציעה את המשחק בחינם בליווי פרסומות. משתמשים מקבלים משחק מצוין בחינם, ומפרסמים מקבלים חשיפה משמעותית למותג ולמוצר שלהם; הדבר נכון גם עבור משחקי סלולר ככלי שיווק". לכתבה המלאה באתר 140 - לחצו כאן

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה