פתחו במלחמה: המועצה לצרכנות השיקה קמפיין חרם צרכני נגד חברות הסלולר
הקמפיין שיתקוף את 3 חברות הסלולר, טוען כי שימוש בטלפון נייח עשוי לחסוך מאות שקלים בשנה. הסלוגן: "בבית ובמשרד לא מתקשרים מהנייד!"
חזרתו של הטלפון הנייח: המועצה הישראלית לצרכנות השיקה היום (יום ד') קמפיין חרם צרכני מקיף כנגד 3 חברות הסלולר המובילות תחת הסלוגן: "בבית ובמשרד לא מתקשרים מהנייד!".
לפי החברה, אם כל הצרכנים ימירו 3 דקות של שיחה ביום מהנייד לנייח, הם יחסכו מאות שקלים בשנה ויצמצמו את ההכנסות לחברות הסלולר במיליארד שקלים. במהלך מסיבת העיתונאים, מספר מומחים ציינו בפני המועצה שהקמפיין רק יחליף את חברות הסלולר בחברות מונופוליסטיות אחרות HOT ובזק.
לפי הארגון, למרות הרגולציה בנושא התחרות בשוק הסלולר, 3 החברות המובילות המשיכו להעלות את המחירים בצורה קבועה. סקר שביעות רצון שערכה המועצה בנובמבר 2009 קבע שחברות הסלולר הן החברות הגרועות ביותר לפי דעת הקהל. במקום השני דורגו הבנקים.
לכתבה המלאה באתר 140 -