מחקר שבעיתונים לא יאהבו: הפרסום באינטרנט יעקוף את הפרינט ב-2012
ב-3 שנים הקרובות, שוק הפרסום צפוי לגדול בין 4.6% ל-5.2%. חברת המחקר הבינ"ל זניט אופטימדיה צופה מהפך במאבק בין האינטרנט לפרינט תוך שנתיים
בשנת 2012 לא יבוא סוף העולם, רק סוף העיתונות - כך עולה ממצגת של חברת המחקר הבינ"ל זניט אופטימדיה על שוק הפרסום ב-3 השנים הקרובות. החברה צופה שב-2012 שוק הפרסום באינטרנט יעקוף לראשונה את שוק הפרסום בעיתונות.
בנוסף, בזכות התאוששות השוק הבינלאומי והמשק בארצות הברית, זניט עדכנה את צפי הצמיחה של שוק הפרסום הגלובלי במהלך 2011 מ-3.5% ל-4.9%. שוק הפרסום יעמוד השנה על 449.7 מיליארד דולר.
ב-3 שנים הקרובות, שוק הפרסום צפוי לגדול בין 4.6% ל-5.2%. לפי המצגת, "הוצאות הפרסום התאוששו במהירות גבוהה מהצפוי בכל שוק ומדינה השנה. הרווחיות עלתה וחברות רבות צברו מזומנים ומרגישות בטוחות להשקיע שוב בפרסום".
לכתבה המלאה באתר 140 -