איפה משבר? הפרסום המקוון האמריקאי שובר שיאים - הכניס 6.4 מיליארד דולר
תעשיית הפרסום המקוון זינקה ב-17% ברבעון השלישי לעומת זה המקביל אשתקד, לאחר קריסה בתעשיית הפרסום האמריקאית בשנים 2008 ו-2009
תעשיית הפרסום המקוון בארה"ב הכניסה 6.4 מיליארד דולר במהלך הרבעון השלישי של 2010 - שיא כל הזמנים בהכנסות וזינוק של 17% לעומת הרבעון המקביל אשתקד. זהו קצב הצמיחה המהיר ביותר בתעשייה מאז 2003. כך עולה מהדו"ח הרבעוני של IAB, סוכנות הפרסום האינטראקטיבית האמריקאית. המחקר בוצע בשיתוף פעולה עם פרייסוואטרהאוס קופרס.
תעשיית הפרסום האמריקאית קרסה ונכנסה למיתון במהלך 2008 ו-2009. לפי מספר סקרים ומחקרים בשנה האחרונה, היא לא התאוששה באותו קצב כמו תעשיית הפרסום בשאר העולם. ברבעון הראשון של 2010 התעשייה צמחה ב-4% וברבעון השני ב-14%.
בשנים האחרונות IAB ציינה על מגמה של ירידה בפופולריות של שיעורי ההמרה (CPM) ומעבר לתשלום על קמפיינים על בסיס ביצועים. כיום, 60% מכל הכנסות הקמפיינים מבוססים על מדד ביצועים, לעומת 40% ב-2005.
לכתבה המלאה באתר 140 - לחצו כאן