סקר: בסלולר מאמינים שקופונים ו-SMS הם עתיד תעשיית הפרסום הסלולרית

הסקר מצא כי לא הפרסום מבוסס המיקום הוא עתיד הפרסום הסלולרי. 61% מהחברות חושבות שב-2015 שקופונים סלולריים תהיה צורת הפרסום הנפוצה

מה עתיד הפרסום הסלולרי? אם תשאלו את ספקיות הסלולר זה לא מיקום, חיפוש סלולרי או באנרים המשולבים בתוך אפליקציות אלא קופונים והודעות טקסט. כך עולה מסקר חדש של חברת המחקר mobileSQUARED. לפי הסקר, 61% מהחברות חושבות שקופונים סלולריים יהפכו להיות צורת הפרסום הנפוצה והחזקה ביותר עד 2015.

במקום השני, ספקיות הסלולר דירגו שליחת הודעות טקסט והודעות מדיה (MMS) עם 58%. ההודעות, העדכונים והקופונים הפופולריים ביותר יהיו בתחום הבידור והמדיה ובמקום השני בתחום הבריאות והרפואה.

בסך הכל, המחקר ציין שספקיות הסלולר חושבות שעתיד הפרסום הסלולרי הוא בדיוור ישיר למשתמשים ולא בפרסום שנוצר בעקבות אינטראקציה עם הגולשים דרך היסטוריית גלישה, רשתות חברתיות, חיפוש או מיקום - זאת בניגוד מוחלט לדעה הרווחת בקרב אנליסטים ומומחי פרסום. עם זאת, החברות כן ציינו שיותר פלטפורמות פרסום יהיו במתכונת opt-in במקום opt-out בעקבות חקיקה ועלייה במודעות לנושא.

לכתבה המלאה באתר 140 - לחצו כאן

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה