טוויטר החלה לבחון פרסומות משולבות בתוך זרם הציוצים דרך אפליקציית הוטסוט
טוויטר עומדת לשדרג בקרוב את פלטפורמת הפרסומות הותיקה, החשובה והדומיננטית ביותר שלה, ציוצים ממומנים, על ידי שילוב הציוצים הממומנים לתוך זרם הציוצים עצמו. בפועל, כל המשתמשים יראו כעת את הפרסומות תוך כדי שיקראו את העדכונים שכתבו חבריהם ואנשי הקשר שלהם.
לקראת ההשקה, הרשת החברתית בוחנת את הפיצ'ר בתוך אפליקציית הוטסוט (HootSuite) הפופולרית. טוויטר הודיעה על כוונתה לעשות זאת לפני חודשים ובמאי האחרון אף החלה לאסור על מפתחים עצמאיים וחברות חיצוניות לשלב פרסומות בתוך זרם הציוצים.
זו פעם ראשונה שטוויטר בוחנת פיצ'ר חדש או פלטפורמת פרסומות דרך אפליקציה חיצונית ולא באתרה. היא תשתמש בפידבקים מהגולשים על מנת להתאים את המוצר הסופי. ישנם קרוב למיליון גולשים המשתמשים כיום בהוטסוט, המאפשרת אגרגציה של עדכונים ממספר רשתות חברתיות, ביניהם גם פייסבוק, לינקד-אין, מייספייס, וורדפרס ופורסקוור. מספר ארגונים וחברות מובילים משתמשים בהוטסוט, ביניהם גאפ וממשל אובמה.
לכתבה המלאה באתר 140 -