גוגל השיקה מנוע חיפוש לפלייסס - ממשיכה לחזק את הפרסום מבוסס מיקום

המאגר של מנוע החיפוש כולל 50 מיליון בתי עסק ומאפשר למשתמשים לחפש עבור בתי עסק ואתרים מקומיים במאגר המקומות גוגל פלייסס

גוגל השיקה היום (יום ה') מנוע חיפוש חדש המאפשר למשתמשים לחפש עבור בתי עסק ואתרים מקומיים במאגר המקומות גוגל פלייסס. המאגר כולל למעלה מ-50 מיליון בתי עסק. משתמשים יכולים לחפש עבור בתי עסק על ידי בחירת האפשרות 'פלייסס' מסרגל הצד השמאלי.

אלטרנטיבית, גוגל תעביר משתמשים לתוך מנוע החיפוש כאשר הם מחפשים עבור משהו ממוקד ומקומי, כמו "מסעדות איטלקיות בניו יורק" או "ספא בסן פרנסיסקו". הפיצ'ר יפרש בהדרגה לכל המשתמשים במהלך הימים הקרובים.

גוגל כבר מאפשרת למשתמשים לחפש עבור בתי עסק דרך גוגל מפס. עם זאת, מדובר בשדרוג משמעותי עבור המותג 'גוגל פלייסס' ומאגר המקומות של ענקית החיפוש. בדומה לחיפוש דרך גוגל מפס, תוצאות החיפוש ב'גוגל פלייסס' משלבות ביקורות קצרות כך שניתן להשוות במהירות בין, למשל, כל המסעדות האיטלקיות באזור.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה