הבעת אמון: חברת הפרסום adap.tv של אמיר אשכנזי גייסה 4.5 מיליון דולר

החברה שמתמחה בפרסום בווידאו, גייסה מיליונים בסבב גיוס שלישי. בחודש שעבר חשפה למעלה ממיליארד מודעות ל-60 מיליון משתמשים

חברת הפרסום בווידאו adap.tv של אמיר אשכנזי, גייסה 4.5 מיליון דולר בסבב גיוס כספים שלישי מקרנות הון הסיכון רדפוינט, ג'מיני וספארק קפיטל. החברה היא המפתחת של פלטפורמה המשלבת פרסומות לתוך סרטוני וידאו ברשת.

הפלטפורמה גם כוללת אלי אנליטיקס בזמן אמת ורשת פרסומות. היא מדורגת במקום השלישי בשוק לפי קומסקור. בחודש שעבר היא חשפה למעלה ממיליארד מודעות ל-60 מיליון משתמשים, גידול של 92% לעומת החודש הקודם.

בפברואר האחרון החברה השיקה רשת פרסומות המאפשרת למפרסמים ולמוציאים לאור למכור ולקנות שטחי פרסום וירטואליים בסרטונים. היא נחשבת לרשת הפרסומות הגדולה ביותר בתחומה.

לכתבה המלאה באתר 140 - לחצו כאן

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה