דיווח: מיקרוסופט צפויה לסגור את חטיבת הפרסום שלה במשחקי וידאו Massive
מיקרוסופט עומדת לסגור את חברת הפרסום במשחקי וידאו Massive לאחר שלא הצליחה למכור אותה עבור שבריר מערכה המקורי. כך מדווח אתר Media Week המצטט מקורות המקורבים למיקרוסופט.
ענקית התוכנה מרדמונד רכשה את Massive ב-2006 עבור למעלה מ-200 מיליון דולר. לפי ההערכות, בשנה האחרונה היא ניסתה למכור את Massive למספר חברות, ביניהן גם המתחרה Double Fusion, עבור מספר מיליוני דולר בלבד. כעת נראה שמיקרוסופט תסגור את חטיבת פרסום משחקי הוידאו ותתרכז בפרסום בתוך הרשת החברתית לגיימרים XBOX Live. דובר מיקרוסופט סירב להגיב לידיעה.
Massive דיווחה על הפסדים כספיים ניכרים בחודשים האחרונים לאחר שהלקוחה העיקרית שלה, אלקטרוניק ארטס, החליטה להפסיק את עבודתה עימה ועברה להשתמש בפלטפורמת פרסום משלה. במאי האחרון החברה גם פיטרה 28% מעובדיה. בנוסף, Media Week ציין שבעוד ש-Massive חולקת את הכנסותיה עם מפתחות המשחקים, מיקרוסופט שולטת בכל ההכנסות וערוצי הפרסום ב-XBOX Live.
לכתבה המלאה באתר 140 -