טיים-וורנר השקיעה 15 מ' ד' באדמלד - עם פלטפורמת פרסום למוציאים לאור

אדמלד פיתחה תוכנת המיועדת למוכרים ולא לקונים, ומאפשרת לבדוק רמת הכנסות של כל שטח פרסום ולהשוות הצעות מחיר ממאות מפרסמים

זרוע ההשקעות של חברת המדיה טיים-וורנר, לקחה חלק בסבב גיוס הכספים השלישי של חברת אדמלד, המסייעת למנהלי אתר ומוציאים לאור לייעל את ניהול מלאי שטחי הפרסום שלהם ולמקסם את הכנסותיהם. כך מדווח ניו יורק טיימס.

החברה גייסה בסבב זה כ-15 מיליון דולר ממספר קרנות, ביניהם גם נורווסט, ספארק קפיטל וקבוצת פאונדרי.

רוב פלטפורמות הפרסום כיום מיועדות למפרסמים ונועדו להקל עליהם לרכוש פרסומות במחיר המשתלם ביותר. אדמלד היא אחת מהחברות הבודדות שפיתחו תוכנת ניהול תפוקה (Yield manager) המיועדת למוכרים ולא לקונים. מנהלי האתר יכולים לבדוק את רמת ההכנסות של כל שטח פרסום ולבצע השוואות מחירים מול הצעות מחיר ממאות מפרסמים מכל העולם על מנת להבטיח שהם מקבלים את המחיר הטוב ביותר.

לכתבה המלאה באתר 140 לחצו כאן

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה