גוגל רוצה נתח בעוגה: משיקה פלטפורמת באנרים בהתאם למיקום המשתמש

בזכות פיתוח חדש של גוגל, עכשיו יוכלו מפרסמים ליצור קהל יעד על פי מיקום גיאוגרפי ובתי עסק יוכלו לפרסם ללקוחות הנמצאים בסמוך אליהם

הפרסומות עוקבות אחרייך: גוגל הוסיפה אפשרות חדשה לפלטפורמת הפרסומות הסלולריות שלה - באנרים מבוססי מיקום. מפרסמים יכולים כעת לכוון לקהל משתמשים לפי המיקום הגיאוגרפי שלהם, ובתי עסק יכולים לפרסם ללקוחות שנמצאים קרובים אליהם.

הבאנרים החדשים מופיעים עם כפתור הפותח מפה נגללת המציגה את מיקום בית העסק. משתמשים אז יכולים לנווט ישירות לבית העסק על ידי גוגל מפות, או לחייג אל המספר הרשום על הצג.

גוגל כבר השיקה לפני כשנה מערכת פרסומות מבוססת מיקום עם מפות אינטראקטיביות, אבל אלו היו מודעות מבוססות חיפוש. גוגל שולטת בשוק החיפוש הסלולרי: לפי פינגדום ו-StatsCounter, לענקית החיפוש יש 98.29% משוק החיפוש הסלולרי. נתח השוק של גוגל גדל בשנה האחרונה, למרות הצמיחה של בינג בשוק החיפוש. אפל גם הוסיפה את בינג כאופציית חיפוש בכל טלפוני האייפון יחד עם iOS 4.

לכתבה המלאה באתר 140 - לחצו כאן

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה