חברת המחקר פורסטר ממליצה למפרסמים להימנע מרשתות מבוססות מיקום

פורסטר לא מאמינה בשוק הפרסום הכי חם היום בסלולר. במחקר שפרסמה ממליצה החברה לחכות לכניסתה של פייסבוק לשוק אפליקציות המיקום

מיקום הוא אחד התחומים החמים ביותר ברשת כיום, אולם חברת המחקר פורסטר ממליצה למפרסמים ומשווקים להימנע ממנו בשלב זה - כך עולה ממחקר חדש שפרסמה החברה.

על פי המחקר, שוק המשתמשים באפליקציות מבוסס מיקום הוא קטן ומצומצם. עוד עולה מהמחקר שמדובר בשוק מבוזר עם פלטפורמות פרסום רבות. החברה גם ציינה שהחברות העובדות בתחום אינם יכולות לתמוך קמפיינים גדולים או בפרסום ממוקד לקהל דמוגרפי.

בהתאם, החברה המליצה למשווקים ולמפרסמים שלא לפרסם על גבי פורסקוור ושאר הרשתות החברתיות מבוססות המיקום עד שהשוק יתבגר ויתייצב. המחקר מצא שרק 1% מכל האמריקאים הבוגרים משתמשים בשירות מבוסס מיקום בקביעות. עם זאת, החברה מציינת שמותגים הפונים בעיקר לקהל הגברי - משחקי מחשב, אלקטרוניקה ולבוש ספורט - יכולים להצליח על גבי פורסקוור.

לכתבה המלאה באתר 140 – לחצו כאן

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה