פייסבוק בבעיה? רק ציון 'מספיק' לרשת החברתית בסקר שביעות רצון בארה"ב
הגולשים לא מרוצים מסוגיות הפרטיות ומהשינויים בממשק. אבל פייסבוק לא לבד בסירה: 9 חברות נוספות קיבלו ציון נמוך מ-65, בהן מייספייס
הצרכנים בארה"ב לא מרוצים מפייסבוק. הרשת החברתית זכתה לציון ממוצע של 64 בסקר שביעות רצון צרכנים שעורכת מדי שנה חברת ASCI, שהוקמה על ידי שלוחה של אוניברסיטת מישיגן.
מתוך 363 חברות שנמדדו בסקר, רק 10 קיבלו ציון של 65 ומטה - בהם מייספייס, כמה חברות תעופה ורשתות כבלים וכאמור - פייסבוק. בין השאר, הנשאלים ציינו לשלילה את הספאם בפייסבוק, שינויים לא מוסברים בממשק, בעיות אבטחה ופרטיות ואפליקציות טורדניות.
הסקר נערך מדי שנה מאז 2002 על בסיס ראיונות אישיים עם 80 אלף משתתפים. החברה מודדת 363 חברות, אתרים, רשויות, ארגונים ומותגים.
לכתבה המלאה באתר 140 –