הסטארט-אפ של אילן שילוח השיק מוצר ראשון: פלטפורמת הצעות שיווקיות
חברת הסטארט-אפ 'מאטומיי' (Matomy) השיקה במהלך סוף השבוע את המוצר הראשון שלה - Engag Bar, פלטפורמת הצעות שיווקיות מבוססת וידג'ט ג'אווה. החברה מייעדת את הפלטפורמה בעיקר למשחקי רשת. ניתן לשלב את הווידג'ט לתוך כל אתר, אפליקציית פייסבוק או משחק מחשב והוא אינו דורש התקנה או הורדה.
מאטומיי הוקמה לפני כשנה על ידי ארז סדן. היא גייסה מיליון דולר, בין היתר ממיו"ר מקאן-אריקסון ישראל, אילן שילוח. היא מעסיקה כעת כ-15 עובדים. החברה הכניסה כ-5 מיליון דולר במהלך השנה האחרונה.
הפלטפורמה מציגה מודעות מתחלפות בתחתית הדפדפן, בדומה לסרגל כלים. ניתן גם לשלב את הפלטפורמה לתוך ממשק קיים של משחקים ותוכנות. המודעות כוללות פרסומות, קופונים והצעות שיווקיות שנותנות למשתמש להרוויח כסף וירטואלי בתמורה להשלמת משימות כגון מילוי סקרים, ניסוי מוצרים או צפייה בפרסומות. היצע המשימות מותאם למשתמש לפי הרגלי גלישה, שפה ומיקום גיאוגרפי. החברה מציגה כעת למעלה מ-3,000 הצעות מחברות מכל העולם.
לכתבה המלאה באתר 140 –