שופרסל מכריזה על המוצר ה-1,000 של המותג הפרטי ומשיקה רשמית את קטגוריית השוקולד

במשך החודשים הקרובים צפויה הרשת להשיק עשרות מוצרים נוספים
מאיה זיסר |

רשת 'שופרסל' לאחר שלוש שנים מאז הושק המותג הפרטי של הרשת, נכנסת לקטגוריית השוקולד ומשיקה כפי שכבר פורסם ב-Bizportal, שני סוגי שוקולד שוויצריים תחת המותג 'שופרסל'. המותג החדש של שופרסל ייוצר על ידי המותג השוויצרי המוכר Frey המחזיק כ-38% מנתח שוק השוקולד בשוויץ ונמכר גם בישראל. לכתבה: על חשבון שטראוס: "המהלך של שופרסל בתחום טבלאות השוקולד עשוי ליצור תחרות מחירים של ממש"

כיום מציעה שופרסל לקהל לקוחותיה 1,000 מוצרים בתחום המזון, הטואלטיקה והפארם, כאשר במשך החודשים הקרובים צפויה הרשת להשיק עשרות מוצרים נוספים.

כיום תחום המותג הפרטי בישראל נמצא בחיתוליו ונמצא בשלבי התפתחות ואין פעילות בכל הקטגוריות בתחום מוצרי הצריכה. עם זאת יש לציין כי ישנן כבר קטגוריות שלמות שהמותג הפרטי שולט ברוב הקטגוריה כדוגמת המותג הפרטי של שופרסל לפירות יבשים. חיזוק המותג הפרטי הינו חלק ממהלך כלל עולמי ומאפשר לצרכן ליהנות ממוצרים במחירים תחרותיים וללא פערי תיווך. (value for money במגוון באיכות ובמחירים).

המותג הפרטי של שופרסל מנוהל על ידי עוזי פרץ העומד בראש מחלקה העוסקת בפיתוח, פיקוח ובקרה על כל התהליך מאז אוקטובר 2004. בין ספקי המותג הפרטי שופרסל ניתן למצוא יצרנים ישראליים: מגדלי דבורים עמק חפר - דבש; ויטה פרי גליל ?שימורים וירקות קפואים; זנלכל- מיץ למון, חומץ; מעדני יחיעם- פסטרמות; תבליני טעם וריח- תבלינים; רושדי תעשיות מזון- טחינה; גניר- נקטרים; עדין - וופלים ועוד.

לדברי, אפי רוזנהויז מנכ"ל שופרסל, "כל אחד מ- 1,000 המוצרים שהשקנו עד כה עלה למדפים רק לאחר בדיקות ומחקרים מקיפים. שקיפות המידע הינו ערך מרכזי של הרשת ועל כל אחד ואחד מ- 1,000 מוצרי המותג הפרטי מצוי מספר חינם באמצעותו ניתן לפנות לרשת בכל שאלה ובירור וזאת לצד מדיניות החזרת מוצרים המאפשרת החזרת מוצרים גם לאחר פתיחתם וקבלת זיכוי מלא".

עוזי פרץ מנהל המותג הפרטי שופרסל, אמר, "אנו שמחים להציע לצרכן הישראלי אפשרות בחירה נוספת בקטגוריית השוקולד עם סדרה איכותית של המותג השוויצרי FREY העומדת בסטנדרטים הגבוהים ביותר של המותג הפרטי "שופרסל" הן באיכות והן בטעם. תהליך ההשקה לווה במחקרי שוק מעמיקים ומבחני טעימה לקהל הישראלי".

את המותג החדש יהיה ניתן להשיג ב'שופרסל שלי', 'שופרסל ביג' ו'שופרסל דיל', כאשר השוקולד מוצע באריזות של 100 גרם במחיר של 5.49 שקל בשופרסל ביג ובמארזי רבעיות (100*4), במחיר של 18.99 שקל בשופרסל ביג.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה