חברת ההלבשה התחתונה "פמינה" עולה בקמפיין טלוויזיה במיליון שקל
הקמפיין החדש לקולקציית קיץ 2008 הוא בכיכובה של הדוגמנית שירלי בוגנים המלווה את החברה בשנתה השלישית
לראשונה חברת ההלבשה התחתונה "פמינה" בקמפיין טלוויזיה נרחב לקולקציית ההלבשה התחתונה לקיץ 2008 בכיכובה של הדוגמנית הבינלאומית שירלי בוגנים.
הקמפיין יעלה באמצעות משרד הפרסום גולן נהרדעא בהשקעה של כמיליון שקל.
הקמפיין יוצא תחת הסלוגן "פמינה - השינוי מתחיל מבפנים", ומציג את תעשיית האופנה "לפני ומאחורי הקלעים". התשדיר כולל סיטואציות "מאחורי הקלעים" של סט צילומים בהם איפור הדוגמנית, סידור השיער והלבשתה, והן סיטואציות "על הסט", צילום הדוגמנית וכן התמונות המוגמרות.