"קיה" עולה בקמפיין לדגם הספורטאג' בהשקעה של מיליון שקל

"ריי מוטורס" זכיינית "קיה" עולה בקמפיין החדרה למותג הקוריאני
משה בנימין |

זכיינית חברת המכוניות הקוריאנית "קיה", ריי מוטורס, יוצאת בימים אלו בקמפיין פרסומי במרכזו יעמוד רכב הכביש-שטח ספורטאז', בהשקעה של כ -מיליון ש"ח. הקמפיין, אשר ילווה בסלוגן "הספורטאז' החדש מפתיע בגדול", יעלה בשבועיים הקרובים בחסויות בטלוויזיה, במודעות בעיתונות הארצית, בשלטי חוצות, בדיוור ישיר ובאינטרנט.

יהודה בר נתן, סמנכ"ל השיווק של ריי מוטורס: "מטרתנו להחדיר לשוק הרכב הישראלי את ההצלחה של רכבי "קיה" בארה"ב הברית ובאירופה ולמצב את דגמי "קיה" כבין הרכבים המובילים בישראל".

דגמי קיה משווקים בישראל על ידי היבואן ריי מוטורס, אשר בבעלותם של יעל ורמי אונגר, מוותיקי יבואני הרכב בישראל. בין הדגמים אשר מוצעים בישראל ישנם "ריו" המשפחתית, רכב המנהלים "מג'נטיס", המשפחתית "סראטו", רכב השטח הקשוח "סורנטו", מיניוואן "קארנס", מיניוואן בגודל מלא "קארניבל" ועוד.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה