רקיט בנקיזר משיקה את "קליה וניש-קולור פרוטקט" בהשקעה של 3 מיליון שקל
חברת "רקיט בנקיזר" משיקה את "קליה וניש– קולור פרוטקט": נוזל להסרת כתמים עם נוסחה משופרת לשמירה על צבעי הבגד. ההשקה תלווה בקמפיין פרסום בטלוויזיה בהשקעה של 3 מיליון שקל באמצעות משרד הפרסום "יורו תל אביב".
טל בן פורת, סמנכ"לית שיווק בחברת "רקיט בנקיזר": "אנו גאים בהצלחת המותג "קליה וניש" המוביל את קטגוריית מסירי הכתמים בישראל עם נתח שוק של 60%".
גיורית כרמי, מנהלת תחום כביסה בחברת "רקיט בנקיזר": "בעידן בו נשים מנהלות אורח חיים המשלב קריירה, ילדים וניהול בית, הן מחפשות פתרונות יעילים וקלים לשימוש, שיספקו פתרון מוחלט לכתמים במינימום מאמץ מצדן, וכל זאת כמובן תוך שמירה על צבעוניות הבגדים. קליה נותנת להן את הפתרון להתמודד עם הכתמים בפשטות וביעילות".
כתמים דווקא עושים כסף
שוק מסירי הכתמים בישראל מוערך בכ - 60 מיליון שקל (לפי נתוני סטור נקסט). קליה הינו המותג המוביל בתחום הסרת הכתמים בישראל, עם נתח שוק של 58.6% (סטור נקסט דצמ' 2007). השוק מתחלק לשני סגמנטים עיקריים: סגמנט "במהלך הכביסה" המהווה כ 70% משוק מסירי הכתמים, אותו מובילה "קליה וניש" עם נתח שוק של 68% וסגמנט "לפני הכביסה" המהווה כ 30% גם אותו מובילה "קליה וניש" עם נתח שוק של 35%.