מורן אטיאס בקמפיין להלבשה תחתונה "בוניטה דה מס"
עבור הקמפיין תקבל אטיאס 50 אלף דולר; עלות הקמפיין המצולם באיטליה - חצי מיליון דולר
חברת "ינית לנג'רי" היבואנית הבלעדית של "בוניטה דה מס", מותג היוקרה האיטלקי להלבשה תחתונה, בחרה את מורן אטיאס כפרזנטורית. עבור הובלת הקמפיין תקבל אטיאס 50 אלף דולר.
הקמפיין עולה תחת המסר: "האיטלקיה שבך" בהשקעה של 150 אלף דולר. הקמפייו כולל פרסום בעיתונות הארצית, שילוט חוצות ואינטרנט באמצעות משרד הפרסום "אשל שיבר".
כמו כן, בקרוב יעלה קמפיין טלוויזיה לסרטון המצולם בימים אלו באיטליה, בהשקעה של חצי מיליון דולר.
לדברי גולן בן דוד, סמנכ"ל לקוחות במשרד הפרסום אשל שיבר, הווי החיים של מורן אטיאס זהה לערכי המותג של בוניטה דה מס בכל הרבדים: אופנה, מקצועיות, סקס אפיל נשי חזק וכריזמה.