טבעול משקיעה 2.5 מ' שקל בפיתוח סדרת שניצלים חדשה
טבעול, מובילת שוק בתחום המזון המוכן, משיקה סדרת שניצלים חדשה, הכוללת שני שניצלים מן הצומח ושני שניצלים מתירס בטעמים. השניצלים מוגשים בצורה דקה וטבעית ובגודל XL, המייצרים חוויית אכילה של שניצל ביתי, איכותי וקראנצ'י.
אלון כַהַן, מנכ"ל טבעול, מסר כי בפיתוח סדרת השניצלים הדקים של טבעול, שהחל לפני כשנתיים, הושקעו 2.5 מיליון שקל. לדבריו "מדובר בפיתוח חדשני של טכנולוגיה אשר לא היתה קיימת עד כה בטבעול, ומהווה פריצת דרך עולמית בשוק תחליפי הבשר אשר בו מובילה טבעול".
לדברי עינת יוזנט-רביד, מנכ"ל חטיבת טבעול ישראל: "ארבעת סוגי השניצלים פותחו במטרה להעשיר את המגוון הקולינארי של צרכנים השואפים לצמצם את כמות הצריכה של הבשר ונחשבים ל-MEAT REDUCERS, וכן אלו המעדיפים תחליפי בשר מן הצומח על פני בשר ועוף (MEAT AVOIDERS)".
ד"ר ברוריה טל, יועצת התזונה של טבעול, מציינת כי "כמות החלבון בשניצל דק מן הצומח של טבעול מקבילה לכמות החלבון בשניצל בשרי. השניצל הדק מכיל סיבים תזונתיים שאינם קיימים בשניצל בשרי, עשיר בברזל, בוויטמין B12 ומכיל פי שניים אבץ לעומת שניצל בשרי".
היקף שוק השניצלים המוכנים בישראל (נטול בשר + בשר) נאמד ב-246 מיליון שקל. נתח השוק של טבעול בקטגוריה זו מגיע ל-30%. שוק זה הציג בשנה האחרונה גידול של 2%. טבעול, שחקנית דומיננטית במרבית הקטגוריות בהן היא פועלת, מובילה בישראל את שוק השניצלים והנקניקיות דמויי הבשר, את תחום מוצרי הירקות ואת שוק הארוחות המוכנות.
היקף המכירות השנתי של טבעול בשנת 2006 נאמד ב-300 מיליון שקל, כ-60% מהם נובעים מייצוא.
ארבעת השניצלים נמכרים באריזות בנות 700 גרם, המכילות 7 יחידות לאריזה במשקל 100 גרם ליחידה. המחיר המומלץ לצרכן - 33.94 שקל.