תלמה יוצאת בקמפיין להשקת סדרת חטיפי דגנים XL
תלמה מקבוצת יוניליוור, מובילת תחום חטיפי הדגנים לילדים עם 80% נתח שוק, מחדשת את סדרת חטיפי הדגנים לילדים ומשיקה את שוגי XL וקוקומן XL- סדרת חטיפי דגנים מוגדלים.
הסדרה החדשה כוללת שני מוצרים: חטיף שוגי XL במשקל 38 גרם (במקום 26 גרם) וחטיף קוקומן XL במשקל 34 גרם (במקום 23 גרם).
במסגרת השקת הסדרה החדשה תעלה תלמה קמפיין בטלוויזיה באמצעות משרד הפרסום באומן בר ריבנאי בהשקעה כוללת של כ-2.5 מיליון שקל.
בנוסף, הקמפיין ילווה בפעילות אינטרנט באמצעות חברת "רד הד" במסגרתה יושק משחק אינטראקטיבי בו יוזמנו הגולשים למשחק חלל עם החטיף הענק החדש.
ממחקרים שערכה חברת יוניליוור עולה, כי חטיף אחד אינו מספיק וכי בדרך כלל צורכים הילדים שני חטיפים בבת אחת. לכן, הסדרה החדשה מציעה פתרון בחטיף אחד מוגדל, בשני טעמים האהובים על ילדים - קוקומן ושוגי.
לדברי איילת שטרית-צינר, מנהלת תחום חטיפי דגנים ביוניליוור: "חטיפי הדגנים של תלמה הינם החטיפים המועדפים על ידי ציבור הילדים. בעיני האמהות עדיפים חטיפים אלה על פני ממתקים ואף יכולים לשמש כארוחה קלה שקל לקחת מחוץ לבית. בעקבות זיהוי תופעת 'הצריכה הכפולה', החלטנו להציע לילדים ולאמהות את החטיף בגודל מוגדל, שמשקלו פחות משני חטיפים אולם משביע דיו ומשלב כיף, בריאות והנאה".