מיכל אמדורסקי נבחרה לפרזנטורית של אופנת רמי-לי
תוביל את קמפיין רשת בגדי ההריון לקולקציית סתיו-חורף 2007 ותקבל בתמורה 25 אלף דולר
רשת בגדי ההריון Rami-Lee בחרה בשחקנית והרקדנית מיכל אמדורסקי להוביל את קמפיין סתיו-חורף 2007 של החברה, תמורת סכום כולל של 25 אלף דולר.
לדברי רועי מזרחי, סמנכ"ל השיווק של Rami-Lee: "מיכל אמדורסקי היא פרפורמרית מלידה על הבמה והפכה למובילת דעה בזכות הופעותיה על הבמה כרקדנית, שחקנית ושופטת ב"נולד לרקוד". גם במהלך הריונה היא המשיכה להתאמן והוכיחה כי ניתן לשלב בין הריון וסדר יום מלא ומספק, כאשר באותו אופן אנו רואים את הנשים עבורן אנו מעצבים את הקולקציות, מתוך מחשבה על נוחות הבגדים ומתן דגש לשיק אופנתי".
כיום מונה רשת רמי-לי 24 סניפים ברחבי הארץ, הרשת הינה בבעלותו המלאה של רמי מזרחי, ופועלת כרשת חנויות עצמאית מאז שנת 2001.