"המותג" של הרשת הרביעית חובר לזוגלובק בתחום הבשר
חברת "ברנד פור יו", יצרנית "המותג" - המותג הפרטי של "הרשת הרביעית", חתמה בימים אלו הסכם עם חברת הבשר והמאפים "זוגלובק", על כניסה לראשונה לתחום ייצור מוצרי הבשר, תחליפי הבשר ומאפים. במסגרת ההסכם, תייצר זוגלובק עבור "המותג" 33 מוצרי בשר, תחליפי בשר ומאפים, כאשר בעתיד יורחב שיתוף הפעולה לייצור מוצרים נוספים, ביניהם סדרת נקניקים.
מגוון המוצרים החדשים יכלול 4 סוגי קבב; 4 סוגי המבורגר; שיפודי פרגיות; שווארמה מתובלת; בשר הודו טחון ובשר בקר טחון; שניצל תירס וחטיפי תירס; שניצל צמחי; 2 סוגי ג'חנון; מלוואח; בצק עלים; 2 סוגי בורקס; 2 סוגי פיצות משפחתיות; 2 סוגי עיגולי פיצה ועוד.
"ברנד פור יו" השקיעה כ-3 מיליון שקל בהסכם עם "זוגלובק" הכולל עיצוב וייצור 33 אריזות שונות לכל המוצרים, מבחני טעימה, קבוצות מיקוד ופעילות קד"מ. בנוסף, על כל המוצרים יודפס שהמוצרים יוצרו בחברת "זוגלובק" עבור "המותג".
רפי שפר, מנכ"ל חברת "ברנד פור יו", מציין שממחקר שוק שערכה החברה ב"רשת הרביעית", ניתן להעריך כי במהלך השנה הקרובה היקף המכירות של מוצרי הבשר, תחליפי הבשר והמאפים של "המותג" יגיע ל-24 מיליון שקל.
עוד ציין שפר, כי סדרת המוצרים הנ"ל תהיה זולה בכ- 20%-30% ממחירי מוצרים מקבילים המשווקים ברשתות השיווק.
עם חתימת ההסכם עם זוגלובק, מונה סדרת מוצרי "המותג" 305 מוצרים שונים. מוצרי "המותג" מיוצרים ומשווקים עבור התאגדות של 6 רשתות מובילות בשוק הפרטי שהקימו יחד את "הרשת הרביעית בע"מ": רמי לוי, בעלי רשת "שיווק השקמה"; אייל רביד, בעלי רשת "א.ב.א ויקטורי"; אלי להב, בעלי רשת "מחסני להב"; מישל אבידן, בעלי רשת "ממן"; עזרא דוש, בעלי רשת "סופר דוש"; שלום נעמן ושאול נעמן, בעלי רשת "מחסני השוק".
"במהלך 6 החודשים מאז החלה החברה את פעילותה, מכרה החברה לרשת הרביעית, ב-38 סניפי הרשת, למעלה מ-6 מיליון מוצרים, בהיקף מכירות של כ- 80 מיליון שקל", סיכם שפר.