אלפא ג'וניור - קרוסאובר קטן ומעוצב החל מ-170.0 אש"ח
סמלת יבואנית דגמי אלפא רומיאו לישראל החלה בשיווק האלפא ג'וניור החדשה; השאלה היא מה מקבלים בתמורה
סמלת, יבואנית דגמי אלפא רומיאו לישראל השיקה את האלפא רומיאו ג'וניור החדשה. הג'וניור הוא אחד השמות המיתולוגיים של אלפא בכל הזמנים, והוא חוזר בתצורת קרוסאובר B-SUV מעוצב.
על כתפי הג'וניור החדשה מונחת משימה כבדת משקל, להביא את מותג אלפא לקהלים חדשים, והיא עושה זאת באמצעות שתי מערכות הנעה – מנוע טורבו בנזין 1.2 ליטר מיילד הייבריד, והשניה עם הנעה חשמלית מלאה.
הג'וניור החדשה היא כאמור B-SUV ובהתאם גם המימדים הם לא גדולים עם אורך כולל של 4.173 מטר, ובסיס גלגלים של 2.562 מטר.
גירסת הטורבו בנזין מייד הייבריד עושה שימוש במנוע ובתיבת ההילוכים של קונצרן האם סטלנטיס. המנוע בנפח 1.2 ליטר מפיק 136 כ"ס ו - 23.4 קג"מ. המנוע החשמלי מפיק עוד 28 כ"ס אולם אין כאן הספק משולב בגלל שמדובר במערכת היברידית קלה ולא היברידית מלאה. תיבת ההילוכים היא רובוטית, כפולת מצמדים בעלת שישה הילוכים, ואם התצורה הזו נשמעת לכם מוכרת מאיפשהו, אתם לא טועים, זו אותה מערכת הנעה של הפיג'ו 3008 החדשה, שתיהן תחת אותו קונצרן סטלנטיס. הביצועים הרשמיים לגירסה זו הם מ 0 ל - 100 קמ"ש ב - 8.9 שניות, ומהירות מירבית של 200 קמ"ש.
הגירסה החשמלית נהנית ממנוע בהספק 154 כ"ס ו - 26.5 קג"מ. הסוללה בקיבולת 54Kwh, והטווח הרשמי עומד על 411 ק"מ. טעינת הסוללה יכולה להתבצע בטעינה איטית AC בהספק של 11Kw או בטעינה מהירה DC בהספק של 100Kw. הביצועים הרשמיים לגירסה זו הם 0 ל - 100 ב - 9.0 שניות, ומהירות מירבית של 150 קמ"ש.
הג'וניור החדשה מאובזרת עם לוח מחוונים דיגיטלי בגודל 10.25'' ומולטימדיה בגודל 10.1'' עם קישוריות לאפל קארפליי (אלחוטי). רמת הגימור הבסיסית Core מצויידת בבקרת אקלים, חישוקי 17'' וגלגל רזרבי קטן. רמת גימוק Speciale מוסיפה יחידות תאורה מטריקס לד, דלת תא מטען חשמלית ומושב נהג חשמלי עם עיסוי.
- כלמוביל מאגפת את פריסבי - משיקה ג'אקו 8 ב 230 אש"ח
 - פרסום ראשון - ג'ילי STARRAY פלאג אין בדרך לישראל
 - תוכן שיווקי שוק הסקנדרי בישראל: הציבור יכול כעת להשקיע ב-SpaceX של אילון מאסק
 - שיא ישראלי חדש - פרארי ב-18,000,000 שקל
 
בתחום הבטיחות נרשמת אכזבה כאשר רמות הגימור הבסיסיות CORE מקבלות ציון איבזור בטיחות של 1, והן חסרות איבזור בטיחות מתקדם רב. רמת הגימור SPECIALE מקבלת ציון איבזור בטיחות 3 – שתיהן נמוך מאוד ונמוך מדי מהמקובל היום.
עוד אציין כי טווח של 411 ק"מ מסוללה בקיבולת 54Kwh נראה לי אופטימי מאוד, ואני משער שהטווח הריאלי יהיה נמוך מהמוצהר, אבל ניתן יהיה לבחון את זה רק במבחן על הכביש.
המחיר של הג'וניור החדשה מתחיל ב 170.0 אש"ח לדגם הבנזין ברמת גימור Core או 190.0 אש"ח לרמת גימור Speciale. הדגמים החשמליים מתחילים ב 190.0 אש"ח לחשמלי CORE ועד 205.0 אש"ח לחשמלי ברמת גימור Speciale.
ג'ילי  STARRAY EM-i הפלאג אין הראשון תחת מותג ג'ילי בישראל. צילום יצרןפרסום ראשון - ג'ילי STARRAY פלאג אין בדרך לישראל
ג'יאו מוביליטי יבואנית דגמי ג'ילי לישראל תשיק בשבועות בישראל את הג'ילי STARRAY EM-i קרוסאובר עם הנעת פלאג אין, וקוראי ביזפורטל הם הראשונים להתעדכן. השקת הדגם בישראל צפויה עוד בשנת 2025.
עד עתה דגמי ג'ילי בישראל היו חשמליים מלאים, וה STARRAY EM-i יהיה הדגם הראשון תחת מותג ג'ילי עם הנעת פלאג אין הייבריד בשוק הישראלי.
כתלות במחיר, ל STARRAY פוטנציאל להיות להיט.
ג'ילי מענקיות הרכב הסיניות משווקת בישראל מספר מותגים - ג'ילי כמובן, ובנוסף מותגים בבעלות הקונצרן דוגמת וולוו, פולסטאר, זיקר, סמארט, ולינק & קו, המיוצגים על ידי יבואנים מקומיים שונים.
עד עתה תחת מותג ג'ילי שווקו שני דגמים חשמליים - הג'יאומטרי C מהחשמליות המודרניות הראשונות בישראל, אותה החליפה הג'ילי EX5.
ג'יאו מוביליטי יבואנית דגמי ג'ילי לישראל נערכת להשקת הג'ילי STARRAY EM-i. ה STARRAY EM-i יהיה הרכב הראשון בישראל של ג'ילי עם הנעת פלאג אין הייבריד, ויעניק לג'ילי דריסת רגל בסגמנט הכי לוהט היום, קרוסאוברים C-SUV עם הנעת פלאג אין, בוא היא לא נמצאת היום. בסגמנט זה מככבים היום הג'אקו 7 פלאג אין הייבריד שהוא הרכב הנמכר ביותר בישראל מתחילת 2025, הצ'רי טיגו 7 פלאג אין הייבריד ולציגו הטיגו 8 פלאג אין עם שבעה מקומות. בימים הקרובים גם BYD מצטרפת לתחרות על לב הלקוח עם ה BYD Sealion 5 שגם הוא עם הנעת פלאג אין הייבריד.
ה STARRAY EM-i הוא כאמור קרוסאובר בסגמנט C-SUV המזכיר בעיצובו את הג'ילי EX5 החשמלי, אך עם עיצוב מעט יותר מתקדם.
- זיקר 7X - החל מ 234.0 אש"ח לקרוסאובר החשמלי הגדול
 - ג'ילי EX5 - קרוסאובר חשמלי ראוי במחיר אטרקטיבי
 - המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
 
המימדים של ה STARRAY EM-i נמצאים בחלק העליון של הקטגוריה עם אורך כולל של 4.74 מטר, רוחב של 1.905 מטר, גובה של 1.685 מטר ובסיס גלגלים של 2.755 מטר.
ג'אקו 8 פלאג אין הייבריד. צילום יצרןכלמוביל מאגפת את פריסבי - משיקה ג'אקו 8 ב 230 אש"ח
כלמוביל השיקה את הג'אקו 8 פלאג אין הייבריד. קרוסאובר בסגמנט D-SUV עם שבעה מקומות וטווח חשמלי של 134 ק"מ.
מחיר גרסת הכניסה 230.0 אש"ח, זול ב 15.0 אש"ח מאחיו לקונצרן, הצ'רי טיגו 9 פלאג אין.
אחרי שפגשנו את הג'אקו 8 בסין, השיקה הבוקר כלמוביל את הג'אקו 8 בשוק הישראלי, וסיפקה תשובות שלאלות טכניות שנותרו פתוחות וכמובן מחיר.
הג'אקו 8 פלאג אין הייבריד הוא כזכור קרוסאובר גדול בסגמנט D-SUV עם שבעה מקומות, החולק פלטפורמה עם האומודה 9 שתושק בקרוב, והצ'רי טיגו 9 שהושק על ידי פריסבי לאחרונה.
אין צורך לחזור על כל הפרטים הטכניים, רק נזכיר בסיס גלגלים של 2.82 ס"מ המספק מרווח פנימי ראוי.
מערכת הנעה של הג'אקו 8 משלבת מנוע טורבו בנזין בנפח 1.5 ליטר, לצד שלושה מנועים חשמליים, אחד אחורי ושניים קדמיים. מנוע הבנזין מספק 143 כ"ס ומומנט של 21.9 קג"מ. המנוע החשמלי האחורי מפתח 238 כ"ס ומומנט של 31.6 קג"מ. למנועים החשמליים הקדמיים הספקים שונים כך שהראשון עם 101 כ"ס ומומנט של 17.3 קג"מ, ואילו השני עם 122 כ"ס ומומנט של 22.4 קג"מ.
- ג'אקו 8 PHEV - מחמם את התחרות בסגמנט שבעה מושבים
 - ג'אקו 5 וג'אקו 8 בדרך לישראל - תיגבור משמעותי לג'אקו 7
 - המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
 
