ג'אקו 7 פלאג אין הייבריד - 1300 ק"מ על מיכל דלק
כלמוביל תשיק בישראל עוד השנה את הג'אקו 7 בגירסת פלאג אין הייבריד עם טווח חשמלי מלא של 90 ק"מ, וטווח משולב של כ 1300 ק"מ למיכל דלק אחד מלא.
הצלחת הדגם תלויה בתמחור שיקבע בישראל.
כלמוביל יבואנית דגמי ג'אקו ( Jaecoo) לישראל הודיעה הבוקר כי היא תשיק עוד השנה (2024) גירסת פלאג אין הייבריד לג'אקו 7.
הג'אקו 7 הוא קרוסאובר מעוצב ומאובזר בסגמנט הצפוף של C-Suv (כמו טוסון, ספורטאז' ואחרים) ומיוצר על ידי צ'רי הסינית, והוא מותג הייצוא של היצרן. כיום משווקת בישראל הג'אקו 7 עם מנועי טורבו בנזין בנפח 1.6 ליטר בשלוש רמות גימור, לרבות דגם 4X4 (ללא הילוך כח), שזכו להצלחה יחסית עם כ 1300 יחידות שהוזמנו מההשקה.
עתה תחל כלמוביל לשווק את הג'אקו 7 גם בגירסת פלאג אין הייבריד (PHEV), אשר תציג צריכת דלק משולבת של כ 22.5 ק"מ לליטר, באמצעות שילוב של מנוע חשמלי ומנוע בנזין חסכוני.
הג'אקו 7 PHEV מצוייד בסוללה בקיבולת של 18.3Kwh הניתנת לטעינה גם בטעינה איטית AC וגם בטעינה מהירה DC, בנוסף למנוע טורבו בנזין בנפח 1.5 ליטר. ההספק המשולב עומד על 342 כ"ס ומומנט של 53.5 קג"מ. הטווח החשמלי הרשמי עומד על 90 ק"מ, שאמורים להספיק למרבית השימושים היומיים.
הרכב הוצג בסין לעיתונות זרה במסע של אלפי ק"מ, ובסיומו הצליח הצוות הבריטי להגיע לטווח של 1353 ק"מ על מיכל מלא וסוללה מלאה. ממוצע הצריכות שהשיגו עיתונאים משבע מדינות עמד על 1270 ק"מ מרשימים.
הנעלם הגדול לגבי הצלחת הג'אקו 7 PHEV יהיה כמובן המחיר. השוק המקומי צמא לקרוסאובר חסכוני, וכרגע ההיצע דל עם שלוש אלטרנטיבות היברידיות חסכוניות, הטויוטה קורולה קרוס, יונדאי קונה היברידית וניסאן ג'וק היברידית. דגמי פלאג אין הייבריד של קיה ספורטאז' או יונדאי טוסון הגיעו לישראל בייבוא מקביל ובמחירים גבוהים מאוד שהפכו אותם ללא רלוונטיים בשוק. החלופה שעומדת היום ללקוח הפרטי שמבקש קרוסאובר משפחתי לא גדול היא לשלם בצריכת דלק גבוהה שנעה בממוצע בין 8 ק"מ לליטר ל 12 ק"מ לליטר, ובשוק שנמצא במהלך אימוץ הנעות אלטרנטיביות מדובר בחלופות פחות אטרקטיביות.
נזכיר לקוראינו כי רכבי פלאג אין הייבריד אינם נהנים מכל הטבת מיסוי, והמס עליהם כבר היום עומד על שיעור של 83% זהה לכלי רכב היברידיים או מונעי בנזין / סולר, ולכן לא יחול שינוי במיסוי על כלי רכב אלו ב 2025. מה שעומד להשתנות ועלול לייקר אותם מעט הוא עידכון נוסחאות ההטבה לכלי רכב בעלי פליטת מזהמים נמוכה, כך שההטבה הניתנת היום תקטן במעט בתחילת 2025.
- 4.פיני 29/10/2024 06:18הגב לתגובה זוביינה שבוצעה לדגמים האלה , נמצא כי רמת הרכב ירודה ביותר, רעש של מיכסה המנוע הקידמי מרעיש, כל גבשוש על הגביש גורם לרעידות הרכב במהירות גבוהה, הדבר היחידי שקיבל ציון עובר היתה מערכת פנל האלקטרוני, הרכב לא יהיה שווה את מחירו, בקיצור מזכיר אל הלדה בעטיפת אורות מנצנצות,
- 3.תזמין לי 2,נשמע טוב (ל"ת)שי.ע 28/10/2024 22:33הגב לתגובה זו
- 2.חבל שלא הוצג טווח מחירים אפשרי (לא מחייב) (ל"ת)רוני 28/10/2024 14:03הגב לתגובה זו
- יעקב 28/10/2024 21:17הגב לתגובה זוכאילו שהכתב יחרטט סתם ללא ביסוס? קבל, המחיר יהיה בין 190.0 אלפיות לבין 220.0 אלפיות. עזר?
- 1.הופה 28/10/2024 13:19הגב לתגובה זושהיבואן יקח את הכתב לסין למסע תענוגות
דיפאל S05. צילום יצרןדיפאל S05 -קרוסאובר חשמלי במחיר שובר שוויון
מכשירי תנועה יבואנית דגמי דיפאל לישראל מנערת את השוק עם הדיפאל S05, קרוסאובר חשמלי בקטגוריה C, עם בסיס גלגלים של 2.88 מטר ומחיר של החל מ- 150.0 אש"ח.
מכשירי תנועה, יבואנית דגמי דיפאל לישראל השיקה את הדיפאל S05, קרוסאובר חשמלי מעוצב במחיר אגרסיבי.
הדיפאל S05 הוא אח קטן לדיפאל S07 המיובא על ידי 'מכשירי תנועה' מזה כשנה. הדיפאל S05 הוא כאמור קרוסאובר חשמלי בקטגוריית C-Suv הצפופה מאוד היום בשוק הישראלי והוא מגיע עם שני יתרונות משמעותיים – בסיס הגלגלים של ה S05 הוא בגודל 2.88 מטר, וחסר תקדים לקטגוריה שלו, והמחיר בו הוא משווק, החל ב- 150.0 אש"ח, נמוך בכ – 20,000 ₪ מהתחרות הישירה.
העיצוב מודרני וכולל את כל הרכיבים ההכרחיים היום כמו חזית אטומה, יחידות תאורה משולבות לד, ידיות דלתות נסתרות ועוד.
תא הנוסעים נקי מאוד ובמרכז הדשבורד מסך מולטימדיה בגודל ''15.4 עם קישוריות אלחוטית מקורית לאנדרואיד אוטו ואפל קארפליי, תצוגה עילית לנהג, עדכוני OTA, מצלמות 540°, ועוד. ל- S05 גג פנורמי הכולל וילון חשמלי הכרחי, ואבזור נדיב בכל רמות הגימור.
- צ'נגן דיפאל S07 - עיצוב ויעילות על חשבון נוחות וממשק
- הקבוצות בענף הרכב מתארגנות מחדש - ויש מי שעדיין לא
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
המימדים החיצוניים של הדיפאל S05 מספרים רק חלק מהסיפור עם אורך כולל של 4.62 מטר, רוחב של 1.9 מטר וגובה של 1.6 מטר. בסיס הגלגלים של הדיפאל S05 גדול משמעותית מכל המתחרות בקטגוריה עם נתון מרשים של 2.88 מטר, שכולו מיועד לטובת המרווח הפנימי לנוסעים.
רכב חדש. אילוסטרציה. צילום יואב פולסענף הרכב-Kill the Rich רק אל תתנו לעובדות לבלבל אתכם
השיח בנושא רווחיות בענף הרכב לוקה בפופוליזם זול, מידע שגוי, Kill The Rich קלאסי - כזה שלא נותן לעובדות לבלבל אותו.
המידע הרשום לא נועד להגן על יבואני הרכב, אלא כדי לסייע לקורא הנבון לגבש דעה ולא להיות מוטה למניפולציות של 'קליק בייט' למיניהן.
על אף כל האמור, הנסיון להבין מה הרווחיות של יבואן רכב מכל מכונית שהוא מוכר נדון לכישלון, גם שלי, גם של כותבים אחרים.
אין כיף גדול יותר מאשר לחבוט ביבואני הרכב, כמה שיותר חזק יותר טוב. אם אפשר להוסיף גם שמות של הבעלים או מנהלים כחלק מהניים-דרופינג שיוכיח כמה הכותב מכיר את הענף – מה טוב. כבונוס גם להצטייר כאביר הצרכנים שנלחם בתאגידים הגדולים והרשעים ולא מפחד, זה כמו לשלוח לוטו ולזכות גם במספר הנוסף (אני מניח שיש איזה תכנית כזו של הגרלה עם הכפלת הזכייה).
מצטער, אני לא מכוון להצטרף לתזמורת המטופשת הזו. מטופשת כי אם הכותבים השונים היו מחפשים את האמת ולא את הכותרות, או את ה'קילק-בייט' הכל-כך אהוב על מערכות התקשורת השונות, זה היה הורס את החגיגה.
אומר מראש, אין לי כוונה להגן על יבואני הרכב בישראל, או על אף גורם עסקי אחר. יש לי כוונה לפתוח לקוראי ביזפורטל צוהר, בעצם חלון, או אולי דלת כפולה, דרכה הם יוכלו לקבל מידע שאין בו כוונה או רצון להטות דעה לכאן או לכאן, אלא רק לשקף את המצב. הקורא האינטיליגנטי ישקלל את המידע המוצג לו בכל המדיות השונות, ועם כל גיוון המידע, יגבש לעצמו את דעתו האישית.
Revers Accounting
כותרות של רווחיות של עשרות אלפי שקלים על כל רכב. כל קורא יכול לעשות Revers Accounting שזה בדיוק כמו רוורס אנג'נירינג רק עם מספרים. עשיתי את זה עבורכם.
- מסירות חשמליות ופלאג אין - האמת שונה מהכותרות ההיסטריות
- 170,000 ש"ח זה ה 135,000 החדש
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ניקח רכב ממוצע שנמכר בישראל במחיר של 200,000 ₪. דבר ראשון נפחית מע"מ של 18%. מי מכם שעשה 18%X200,000 שיחזור לכיתה ד' בבקשה. המספר הנכון הוא 200,000/1.18, מה שמביא אותנו למחיר של 169,491 ₪. זה מחיר הרכב אחרי מיסים, לפני מע"מ.
