ג'אקו 7 פלאג אין הייבריד - 1300 ק"מ על מיכל דלק
כלמוביל תשיק בישראל עוד השנה את הג'אקו 7 בגירסת פלאג אין הייבריד עם טווח חשמלי מלא של 90 ק"מ, וטווח משולב של כ 1300 ק"מ למיכל דלק אחד מלא.
הצלחת הדגם תלויה בתמחור שיקבע בישראל.
כלמוביל יבואנית דגמי ג'אקו ( Jaecoo) לישראל הודיעה הבוקר כי היא תשיק עוד השנה (2024) גירסת פלאג אין הייבריד לג'אקו 7.
הג'אקו 7 הוא קרוסאובר מעוצב ומאובזר בסגמנט הצפוף של C-Suv (כמו טוסון, ספורטאז' ואחרים) ומיוצר על ידי צ'רי הסינית, והוא מותג הייצוא של היצרן. כיום משווקת בישראל הג'אקו 7 עם מנועי טורבו בנזין בנפח 1.6 ליטר בשלוש רמות גימור, לרבות דגם 4X4 (ללא הילוך כח), שזכו להצלחה יחסית עם כ 1300 יחידות שהוזמנו מההשקה.
עתה תחל כלמוביל לשווק את הג'אקו 7 גם בגירסת פלאג אין הייבריד (PHEV), אשר תציג צריכת דלק משולבת של כ 22.5 ק"מ לליטר, באמצעות שילוב של מנוע חשמלי ומנוע בנזין חסכוני.
הג'אקו 7 PHEV מצוייד בסוללה בקיבולת של 18.3Kwh הניתנת לטעינה גם בטעינה איטית AC וגם בטעינה מהירה DC, בנוסף למנוע טורבו בנזין בנפח 1.5 ליטר. ההספק המשולב עומד על 342 כ"ס ומומנט של 53.5 קג"מ. הטווח החשמלי הרשמי עומד על 90 ק"מ, שאמורים להספיק למרבית השימושים היומיים.
הרכב הוצג בסין לעיתונות זרה במסע של אלפי ק"מ, ובסיומו הצליח הצוות הבריטי להגיע לטווח של 1353 ק"מ על מיכל מלא וסוללה מלאה. ממוצע הצריכות שהשיגו עיתונאים משבע מדינות עמד על 1270 ק"מ מרשימים.
הנעלם הגדול לגבי הצלחת הג'אקו 7 PHEV יהיה כמובן המחיר. השוק המקומי צמא לקרוסאובר חסכוני, וכרגע ההיצע דל עם שלוש אלטרנטיבות היברידיות חסכוניות, הטויוטה קורולה קרוס, יונדאי קונה היברידית וניסאן ג'וק היברידית. דגמי פלאג אין הייבריד של קיה ספורטאז' או יונדאי טוסון הגיעו לישראל בייבוא מקביל ובמחירים גבוהים מאוד שהפכו אותם ללא רלוונטיים בשוק. החלופה שעומדת היום ללקוח הפרטי שמבקש קרוסאובר משפחתי לא גדול היא לשלם בצריכת דלק גבוהה שנעה בממוצע בין 8 ק"מ לליטר ל 12 ק"מ לליטר, ובשוק שנמצא במהלך אימוץ הנעות אלטרנטיביות מדובר בחלופות פחות אטרקטיביות.
נזכיר לקוראינו כי רכבי פלאג אין הייבריד אינם נהנים מכל הטבת מיסוי, והמס עליהם כבר היום עומד על שיעור של 83% זהה לכלי רכב היברידיים או מונעי בנזין / סולר, ולכן לא יחול שינוי במיסוי על כלי רכב אלו ב 2025. מה שעומד להשתנות ועלול לייקר אותם מעט הוא עידכון נוסחאות ההטבה לכלי רכב בעלי פליטת מזהמים נמוכה, כך שההטבה הניתנת היום תקטן במעט בתחילת 2025.
- 4.פיני 29/10/2024 06:18הגב לתגובה זוביינה שבוצעה לדגמים האלה , נמצא כי רמת הרכב ירודה ביותר, רעש של מיכסה המנוע הקידמי מרעיש, כל גבשוש על הגביש גורם לרעידות הרכב במהירות גבוהה, הדבר היחידי שקיבל ציון עובר היתה מערכת פנל האלקטרוני, הרכב לא יהיה שווה את מחירו, בקיצור מזכיר אל הלדה בעטיפת אורות מנצנצות,
- 3.תזמין לי 2,נשמע טוב (ל"ת)שי.ע 28/10/2024 22:33הגב לתגובה זו
- 2.חבל שלא הוצג טווח מחירים אפשרי (לא מחייב) (ל"ת)רוני 28/10/2024 14:03הגב לתגובה זו
- יעקב 28/10/2024 21:17הגב לתגובה זוכאילו שהכתב יחרטט סתם ללא ביסוס? קבל, המחיר יהיה בין 190.0 אלפיות לבין 220.0 אלפיות. עזר?
- 1.הופה 28/10/2024 13:19הגב לתגובה זושהיבואן יקח את הכתב לסין למסע תענוגות

הפלאג אין הייבריד הזול בישראל BYD Sealion 5 DM-i
ברוך בורא פרי התחרות, 'שלמה מוטורס' יבואנית דגמי BYD לישראל החלה בשיווק ה BYD Sealion 5 DM-i - קרוסאובר משפחתי בסגמנט C, עם הנעת פלאג אין הייבריד.
המחירים 167,000 ש"ח לדגם הכניסה קומפורט ו- 172,000 ש"ח לדגם דיזיין המאובזר. ההבדלים בין הדגמים אינם רק באבזור אלא גם בטווח החשמלי.
דגם הקומפורט הוא הפלאג אין הייבריד הזול ביותר בישראל כרגע.
שלמה מוטורס יבואנית דגמי BYD לישראל השיקה במטה היצרנית בשנזן בסין את ה BYD Sealion 5, קרוסאובר בסגמנט C עם הנעת פלאג אין הייבריד.
טכנולוגיית הפלאג אין הייבריד של BYD החלה עוד בשנת 2008 עם השקה של דגם מקומי בתצורת פלאג אין הייבריד. מאז ייצרה החברה כ- 7,000,000 כלי רכב עם הנעה זו, כשבשנים האחרונות מציידת היצרנית את דגמי הפלאג אין בטכנולוגיית DM-i ( Dual Motor) של החברה.
בישראל משווקות כבר היום עם טכנולוגיה זו ה BYD Seal U והמשפחתית המצוינת ה BYD Seal 5 אותה בחנתי ממש לאחרונה.
המגמות בשוק המקומי עם הצמיחה הגדולה של דגמי הפלאג אין הייבריד המתקדמים, לצד התמתנות קלה של הביקושים לדגמים החשמליים, הביאו את היצרנית יחד עם 'שלמה מוטורס' להקדים את כל העולם ולהביא לשוק הישראלי את ה BYD Sealion 5, קרוסאובר C-Suv עם הנעת פלאג אין הייבריד.
- המכסים באירופה הופכים ליתרון: איך יצרניות הרכב הסיניות עוקפות את החסמים
- שוק הרכב - דגמים, מותגים ויצרנים מובילים
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7