ליפמוטור C10
צילום: Leapmotor

ייבוא רכבי ליפמוטור עובר לקבוצת סמלת

בעקבות השקעת ענק של קבוצת סטלנטיס בליפמוטור הסינית, עובר ייבוא רכבי ליפמוטור מ'מטרו מוטור' לקבוצת סמלת. 
יואב פולס |

קבוצת סמלת הודיעה על קבלת זיכיון הייבוא של ליפמוטור שהיה עד עכשיו בידי 'מטרו-מוטור'. ליפמוטור מוכרת בארץ בזכות דגם יחיד, אם כי מוגבל משהו, ה T03 העירוני. לאחרונה הודיעה קבוצת סטלנטיס (פיג'ו, סיטרואן, פיאט, קרייזלר, ג'יפ ועוד) על רכישה של 21% ממניות ליפמוטור בתמורה ל 1.5 מיליארד אירו, והקמה של ליפמוטור אינטרנשיונל, חברה שתתמקד בפעילות בינלאומית של ליפמוטור, בה תחזיק סטלנטיס  51% מהחברה. הקמת ליפמוטור אינטרנשיונל מבטלת את הפעילויות הקיימות לליפמוטור באופן עצמאי לרבות פעילויות קיימות. לקבוצת סמלת פעילות קיימת עם סטלנטיס בדמות זיכיון ייבוא מותגי  פיאט, ג'יפ, אלפא רומיאו, ראם ועוד, החיבור של ליפמוטור אינטרנשיונל עם סמלת מתבקש. הסנונית הראשונה תהיה ייבוא הליפמוטור T03 החשמלית העירונית, כאשר הצעד הראשון יהיה להביא את הרכב עם תקינה אירופאית מלאה, לרבות שבע כריות אוויר ומערכות בטיחות מתקדמות, שנעדרו מה T03 שיובא עד עתה לישראל. הרכב שיגיע עם תקינה מלאה, לא יהיה מוגבל לייבוא של מאות בודדות של מכוניות, ובהינתן תמחור אטרקטיבי, יחד עם מערכות בטיחות, יוכל הדגם למצות את הפוטנציאל הבסיסי הנכון הטמון בו. בהמשך, תייבא סמלת גם את ה C10 שצפוי להיות בסגמנט C-Suv עם בסיס גלגלים גדול של 2.825 מטר, כעשרה ס"מ יותר מ Byd Atto3. ה C10 יגיע עם סוללה בקיבולת 70Kwh וטווח של כ 420 ק"מ בתקן WLTP. שני הדגמים, ה C10 וה T03 העדכני צפויים להיות מיובאים לישראל  על ידי סמלת עוד השנה, ככל הנראה ברבעון הרביעי של 24. הפרשנות שלנו – העברת המותג מיבואן קטן בתחום הרכב הפרטי ליבואן גדול ומבוסס תעשה טוב למותג, אבל לא בטוח שטוב לתחרות, שכן סמלת מייבאת היום גם את הפיאט 500 החשמלית, עוד עירונית קטנה. מהצד השני, הלקוחות שכבר רכשו את הליפמוטור T03 ללא מערכות בטיחות צפויים לדעתי להיפגש עם שוק אכזרי משהו, וצניחה בשווי הרכב שרכשו.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
Lynk&Co 08 צילום יואב פולסLynk&Co 08 צילום יואב פולס

לינק & קו 08 - פלאג אין עם טווח חשמלי של 200 ק"מ

קבוצת 'מאיר' מתחילה בשיווק ה Lynk&Co08 פלאג אין הייבריד גדול במחיר של החל מ 230.0 אש"ח, ובמקביל חוזרת לשווק את ה Lynk&Co01 במחיר של החל מ - 180.0 אש"ח, ישר ללב התחרות על ליבו של הלקוח בסגמנט C-Suv

יואב פולס |
נושאים בכתבה Lynk&Co 01 Lynk&Co 08

קבוצת 'מאיר' יבואנית דגמי לינק & קו לישראל השיקה הבוקר את 08Lynk&Co  קרוסאובר גדול עם הנעת פלאג אין הייבריד, וכן את הגירסאות העדכניות של ה Lynk&Co01.

ה Lynk&Co08 הוא כאמור קרוסאובר גדול עם אורך כולל של 4.82 מטר, רוחב של 1.915 מטר וגובה של 1.685 מטר. בסיס הגלגלים של ה Lynk&Co 08 עומד על 2.848 מטר, דבר המעיד על תא נוסעים מרווח במיוחד.

ה Lynk&Co08 הוא כאמור בתצורת פלאג אין הייבריד, אבל עם סוללה גדולה במיוחד בקיבולת של 39.6Kwh המאפשרת טווח חשמלי מלא של כ – 200 ק"מ בתקן WLTP. סוללת ה Lynk&Co ניתנת לטעינה איטית AC בהספק של עד 11Kw  וטעינה מהירה DC בהספק של עד 85Kw.


Lynk&Co08 צילום יואב פולס


ה 08Lynk&Co כרכב פלאג אין הייבריד, מצויידת הן במנוע בנזין והן במנוע חשמלי והספק משולב של 350 כ"ס ומומנט של 59.1 קג"מ. בהתאם, התאוצה מעמידה ל- 100 קמ"ש מבוצעת ב 6.8 שניות.

Lynk&Co 08 צילום יואב פולסLynk&Co 08 צילום יואב פולס

לינק & קו 08 - פלאג אין עם טווח חשמלי של 200 ק"מ

קבוצת 'מאיר' מתחילה בשיווק ה Lynk&Co08 פלאג אין הייבריד גדול במחיר של החל מ 230.0 אש"ח, ובמקביל חוזרת לשווק את ה Lynk&Co01 במחיר של החל מ - 180.0 אש"ח, ישר ללב התחרות על ליבו של הלקוח בסגמנט C-Suv

יואב פולס |
נושאים בכתבה Lynk&Co 01 Lynk&Co 08

קבוצת 'מאיר' יבואנית דגמי לינק & קו לישראל השיקה הבוקר את 08Lynk&Co  קרוסאובר גדול עם הנעת פלאג אין הייבריד, וכן את הגירסאות העדכניות של ה Lynk&Co01.

ה Lynk&Co08 הוא כאמור קרוסאובר גדול עם אורך כולל של 4.82 מטר, רוחב של 1.915 מטר וגובה של 1.685 מטר. בסיס הגלגלים של ה Lynk&Co 08 עומד על 2.848 מטר, דבר המעיד על תא נוסעים מרווח במיוחד.

ה Lynk&Co08 הוא כאמור בתצורת פלאג אין הייבריד, אבל עם סוללה גדולה במיוחד בקיבולת של 39.6Kwh המאפשרת טווח חשמלי מלא של כ – 200 ק"מ בתקן WLTP. סוללת ה Lynk&Co ניתנת לטעינה איטית AC בהספק של עד 11Kw  וטעינה מהירה DC בהספק של עד 85Kw.


Lynk&Co08 צילום יואב פולס


ה 08Lynk&Co כרכב פלאג אין הייבריד, מצויידת הן במנוע בנזין והן במנוע חשמלי והספק משולב של 350 כ"ס ומומנט של 59.1 קג"מ. בהתאם, התאוצה מעמידה ל- 100 קמ"ש מבוצעת ב 6.8 שניות.