שברולט קורבט, עכשיו גם בעסקה מעניינת. צילום יצרן.
שברולט קורבט, עכשיו גם בעסקה מעניינת. צילום יצרן.

קורבט וקאדילק בהנחות של עשרות אלפי שקלים; והנחות נוספות של היבואנים

UMI יבואנית קאדילק, שברולט ועוד, הכריזה על מבצעי הנחות ומבצעי 0 ק"מ אגרסיביים. היא לא היחידה. חלק מהעסקאות מעניינות מאוד, כמו קורבט במחיר של 630.0 אש"ח לעסקת 0 ק"מ, אבל אנחנו שואלים אם אפשר לתת הנחות כל-כך גדולות, למה מראש לא לתמחר את כלי הרכב במחירים נמוכים יותר, להרוויח פחות על כל רכב, אבל למכור הרבה יותר? 

יואב פולס | (4)


בתיבת המייל של מדור הרכב והתחבורה של ביזפורטל נוחתות הודעות רבות בנושא מבצעים כאלה ואחרים שעורכים יבואנים שונים. גם אם המבצעים טובים ועמוקים, נדיר יהיה שתקראו אותם כמאמר במדור. יבואן שמעוניין שנפרסם את המבצעים שהוא מציע ללקוחות מוזמן לפנות למחלקת הפרסום של ביזפורטל ולפרסם בתשלום.

אבל יש פעמים נדירות בהן המבצעים 'תופסים לנו את העין' ונראה שיש בהם משהו יותר מעניין, כמו ההצעות העדכניות של UMI יבואנית דגמי שברולט וקאדילק.

אז כמו מרבית היבואנים, גם UMI עורכת מבצעי מכירות, חלקם לרכבי 0 ק"מ, וההבדל כאן הוא שיש בקנה של UMI כמה מהמכוניות הנחשקות ביותר כמו השברולט קורבט או הקולורדו ZR2.

ניגש יש לעניין, השברולט קורבט המיובאת באופן סדיר על ידי היבואנית מוצעת בעסקת 0 ק"מ במחיר של 630.0 אש"ח, הנחה של 115.0 אש"ח בהשוואה למחיר בוא היא שווקה כחדשה בסוכנות, כך לפי היבואנית. לקורבט מנוע מרכזי בנפח 6.2 ליטר ובתצורת V8. ההספק 490 כ"ס והמומנט 64.2 קג"מ. הקורבט מאיצה מעמידה ל-100 קמ"ש בכ – 3.0 שניות, והמהירות הסופית קרובה מאוד ל – 300 קמ"ש.


שברולט קולורדו. הכחול בגירסת ZR2. צילום יצרן

השברולט קולורדו ZR2 הוא אמנם 'טנדר' 4X4 במהותו אבל זוכה לחבילת הנעה ומתלים של רכב ספורט. מנוע טורבו בנזין בנפח 2.7 ליטר מפיק 310 כ"ס ומומנט של 59.4 קג"מ. ההנעה כפולה כמובן. המחיר הרגיל של הקולורדו ZR2 עומד על 433.0 אש"ח, ובעסקת 0 ק"מ ב UMI מציעים לכם אותו במחיר של 415.0 אש"ח עם מיגון גחון ומדרגות צד.

הסילברדו של שברולט, טנדר הפול סייז מוצע גם בגירסה הרגילה וגם בגירסה החשמלית. החשמלית מוצעת בהנחה רגילה (לא 0 ק"מ) ובמחיר של 340.0 אש"ח אחרי הנחה.

השברולט טאהו שהושק לאחרונה וטרם הצלחנו לשים עליו יד ולספר לכם איך הוא, ישווק בהנחה של כ – 50.0 אש"ח.

קיראו עוד ב"רכב ותחבורה"

גם דגמי קאדילק היוקרתיים מקבלים חבילת הנחות של עשרות אלפי שקלים כאשר הליריק המצוינת שנבחנה כאן מוצעת בהנחה של 80.0 אש"ח ותוצע במחיר של 600.0 אש"ח. האופטיק החשמלית מוצעת בהנחה של 55.0 אש"ח ומחירה יעמוד על 429.0 אש"ח.


קדילאק אסקלייד IQ. צילום יצרן

ספינת הדגל של קאדילק, האסקלייד IQ החשמלית מוצעת בהנחה צנועה של 20.0 אש"ח לדגם ה Sport1, ומחירה יעמוד על 650.0 אש"ח, כולל חבילת איבזור כמו וו גרירה, איתוראן, אגרת רישוי ועוד.

עוד מבית UMI עסקה מעניינת מאוד היא על המקסוס מיפה 7, רכב חשמלי שבעה מקומות שתוצע במחיר של 190.0 אש"ח, הנחה של 27.0 אש"ח. המיפה 7 הוא פתרון חשמלי מעולה למי שנדרש למוביל נוסעים עם שבעה מקומות, וכמובן נבחן אצלנו בביזפורטל. נזכיר כי מקסוס הוא מותג ייצוא של קונצרן SAIC הסיני שבין היתר מייצר גם את דגמי MG.


מקסוס מיפה 7. פתרון חשמלי לשבעה מקומות. צילום יואב פולס

בסופו של דבר אם אנחנו רוצים להצביע על פתרונות מעניינים הרי שהמקסוס מיפה 7 מספקת במחירה הנוכחי הזדמנות מצוינת לרכב שבעה מקומות. הקורבט מקבלת תג מחיר מעניין מאוד וכך גם הקולורדו ZR2.

לנו יש רק שאלה אחת לאנשי UMI - אם זה המצב וניתן לתמחר את כלי הרכב הנהדרים האלו בצורה יותר נגישה לצרכנים, למה הם לא מתומחרים מלכתחילה במחירים אלו?


היצע גדול - הנחות יעלו

קרוב ל-10,000 כלי רכב נרשמו בימים האחרונים במשרד התחבורה, כאשר חלק משמעותי מהם עבר רישוי עצמי על ידי היבואנים עצמם. זה עדות לכך שמשבר עמוק מתחולל: יבואני הרכב נאלצים לבצע רישוי עצמי לרכבים שלא נמכרו בתוך 12 חודשים ממועד ייצורם. המשמעות היא רישום הרכבים על שם היבואנים או חברות הקשורות אליהם. מתחילת השנה ננקטו כ-24 אלף רישומים כאלה. חלק ניכר מהרכבים הללו הם רכבי אפס קילומטר, שלא השתחררו לשוק כמתוכנן.

למרות המלאים הגבוהים, היבוא לא נעצר. הסכמים מוקדמים מול יצרנים, התחייבויות לרכש חודשי והשקות דגמים חדשים, במיוחד מסין , דוחפים את היבואנים להמשיך להזרים רכבים לשוק.


זה אומר שאפשר לקנות רכבי אפס קילומטר בהנחות משמעותיות, ומבצעי מימון אטרקטיביים. עם זאת, חשוב לבדוק שמובר באמת בהנחה, את תנאי האחריות והשירות ואת מקור היבוא של הרכב. 

תגובות לכתבה(4):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 4.
    אנונימי 02/09/2025 00:36
    הגב לתגובה זו
    מי חלם על מחירים כאלו. סוף סוך מחירים הוגנים והגיוניים.על ישראל לא קונה מקבלים רכבים בזול כאפס קמ.
  • 3.
    אני קניתי דירה במחיר הזה (ל"ת)
    אנונימי 01/09/2025 20:09
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    אנונימי 01/09/2025 15:56
    הגב לתגובה זו
    עיי העלות מחיר של מכוניות חדשות שומרים על ערך מכוניות המשומשות של הליסינג. וככה דופקים את כולם!!!!
  • 1.
    אנונימי 01/09/2025 12:08
    הגב לתגובה זו
    היום רק עבריינים מכל מיני סוגים יכולים לקנות את הזבל של שברולט חחחחחחחחח מי הטיפש שיקנה את הזבל הזה
דיפאל S05. צילום יצרןדיפאל S05. צילום יצרן

דיפאל S05 -קרוסאובר חשמלי במחיר שובר שוויון

מכשירי תנועה יבואנית דגמי דיפאל לישראל מנערת את השוק עם הדיפאל S05, קרוסאובר חשמלי בקטגוריה C, עם בסיס גלגלים של 2.88 מטר ומחיר של החל מ- 150.0 אש"ח. 

יואב פולס |

מכשירי תנועה, יבואנית דגמי דיפאל לישראל השיקה את הדיפאל S05, קרוסאובר חשמלי מעוצב במחיר אגרסיבי.

הדיפאל S05 הוא אח קטן לדיפאל S07  המיובא על ידי 'מכשירי תנועה' מזה כשנה. הדיפאל S05 הוא כאמור קרוסאובר חשמלי בקטגוריית C-Suv הצפופה מאוד היום בשוק הישראלי והוא מגיע עם שני יתרונות משמעותיים – בסיס הגלגלים של ה S05 הוא בגודל 2.88 מטר, וחסר תקדים לקטגוריה שלו, והמחיר בו הוא משווק, החל ב- 150.0 אש"ח, נמוך בכ – 20,000 ₪ מהתחרות הישירה.

העיצוב מודרני וכולל את כל הרכיבים ההכרחיים היום כמו חזית אטומה, יחידות תאורה משולבות לד, ידיות דלתות נסתרות ועוד.


דיפאל S05 סביבת נהג. צילום יצרן

תא הנוסעים נקי מאוד ובמרכז הדשבורד מסך מולטימדיה בגודל ''15.4 עם קישוריות אלחוטית מקורית לאנדרואיד אוטו ואפל קארפליי, תצוגה עילית לנהג, עדכוני OTA, מצלמות 540°, ועוד. ל- S05 גג פנורמי הכולל וילון חשמלי הכרחי, ואבזור נדיב בכל רמות הגימור.

המימדים החיצוניים של הדיפאל S05 מספרים רק חלק מהסיפור עם אורך כולל של 4.62 מטר, רוחב של 1.9 מטר וגובה של 1.6 מטר. בסיס הגלגלים של הדיפאל S05 גדול משמעותית מכל המתחרות בקטגוריה עם נתון מרשים של 2.88 מטר, שכולו מיועד לטובת המרווח הפנימי לנוסעים.

איון V. עיצוב שונה. מרווח פנימי מצוין. צילום יואב פולסאיון V. עיצוב שונה. מרווח פנימי מצוין. צילום יואב פולס

איון V - קרוסאובר חשמלי שימושי

מותג איון מוצא את עצמו בכותרות הכלכליות בגלל רשות התחרות שממליצה לבצע שינוי בזיכיון הייבוא. התעלמנו מהכותרות ולקחנו את האיון V לתהות על קנקנו בלי להתייחס לרעשי הרקע.

אהבנו: עיצוב, מרווח פנימי, ביצועים

פחות אהבנו: מתלים רכים, מערכות בטיחות אגרסיביות

ציון מסכם 4.1 בסולם פולס

יואב פולס |
נושאים בכתבה AION V איון V

מעט לפני ראש השנה העברית השיקה מחדש אוריון מוביליטי (חברה בת של יוניון מוטורס יבואנית טויוטה) את מותג AION בישראל, אחד המותגים של GAC  הסינית. את GAC אנחנו זוכרים מסיבוב קצר ועגום משהו שנפגע קשות ממגיפת הקורונה (זוכרים שהיה כזה דבר?).

דגמי GAC החדשים עשו קפיצת דרך משמעותית מאז, ואוריון מוביליטי השיקה שלושה דגמים, את ה AION Y את ה AION HT שניהם ללא תקינה מערבית, ואת הדגם החשוב ביותר לשוק הישראלי הוא ה AION V שמגיעה עם תקינה מערבית מלאה.

תעודת חובה        
קטגוריה            קרוסאובר C-SUV
מימדים (מטר)        אורך 4.605 /רוחב 1.876 /גובה 1.686 /בסיס גלגלים 2.775
מספר מושבים        חמישה
הנעה                    קדמית, חשמלית
הספק ומומנט        204 כ"ס, 21.4 קג"מ
סוללה וטעינה         75.3Kwh, טעינת AC בהספק 11Kw, טעינת DC בהספק 180Kw
טווח ותקן            510 ק"מ. תקן יצרן.
בטיחות            ציון איבזור בטיחות 7.
מחיר                 167.0 אש"ח


האיון V שלנו מגיעה בכתום אדום בולט שעושה חסד עם העיצוב המעט שונה של האיון. חזית האיון V לא דומה לאף קרוסאובר גנרי על הכביש. יחידות תאורה גדולות תחומות עם שני פסי לד אנכיים ורחבים, חזית אטומה שנראית מחייכת משהו, כיתוב AION גדול במרכז וכונס אוויר שחור בתחתית. מהצד בולטת עוד יותר סכימת הצביעה של האיון V. הספים התחתונים (וחיפויי הגלגלים) שחורים, הדלתות בצבע המרכב, כתום במקרה שלנו, מסגרת החלונות העליונה בצבע לבן, הקורות האנכיות בצבע שחור, וקורות הגגון בצבע כסוף. מאחור דלת חמישית אנכית ויחידות תאורה גדולות גם בהן פסי לד אנכיים ורחבים.

פנים הרכב לוקח לקצה את ה'אין מתגים'. צג לוח מחוונים בגודל ''8.88, מולטימדיה בגודל ''14.6, עם קישוריות לאפל קארפליי. בשלב זה קישוריות אלחוטית לאנדרואיד אוטו באמצעות מתאם, ופתיחת ממשק ייעודי במסך. המפתיע היה שהרכב סגור ונעול, אני בבית, ושיחות הטלפון עוברות ישירות למתאם שבאוטו, למרות שהרכב כבוי ונעול.