נעילה בת"א: שופרסל טסה 8.7%, טבע ופריגו זינקו; כלכלית ירושלים התרסקה

באירופה המדדים נסחרים בעליות של עד 0.6%. בת"א בזק מרכזת את מחזור המסחר הגבוה בשוק
 | 
(86)
אחוזת בית
המדדים המובילים בבורסה בת"א ננעלו במגמה מעורבת, וזאת למרות מגמה חיובית באירופה וכאשר בוול-סטריט המדדים נסחרים בעליות של מעל 0.5%. האירוע המרכזי היום הוא עדכון הריבית בארה"ב בשעה 20:00. הריבית צפויה להישאר ללא שינוי, אך הסוחרים יתמקדו בהודעה המצורפת בכדי לאתר רמזים לגבי המשך המדיניות.
מניות טבע (תפרסם מחר דו"חותיה) ופריגו העלו הילוך בשעה האחרונה למסחר וזינקו 2.95% ו-1.9% בהתאמה. מנגד, מניות הגז איבדו גובה למרות המלצה חיובית מצד פסגות, וזאת בהובלת רציו יהש -1.48% רציו יהש 260 -1.48% רציו יהש בסיס:263.9 פתיחה:262.9 גבוה:262.9 נמוך:258.5 תמורה:3,234,282 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: שנפלה 2.7% ו{אבנר יהש} שירדה בשיעור דומה.  
מדד ת"א 35 +0.24% מדד ת"א 35 1,595.05 +0.24% מדד ת"א 35 בסיס:1,591.28 פתיחה:1,582.88 גבוה:1,601.06 נמוך:1,582.03 תמורה:571,215,520 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:  מדד ת"א 25 עלה 0.1%.
מדד ת"א 90 +0.7% מדד ת"א 90 1,318.95 +0.7% מדד ת"א 90 בסיס:1,309.77 פתיחה:1,310.04 גבוה:1,318.95 נמוך:1,309.91 תמורה:242,289,408 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:  מדד ת"א 75 ננעל ללא שינוי.
מדד ת"א בנקים-5 -0.17% מדד ת"א בנק 2,432.6 -0.17% מדד ת"א בנקים-5 בסיס:2,436.85 פתיחה:2,421.11 גבוה:2,451.04 נמוך:2,420.44 תמורה:187,680,300 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:  איבד 1%.
מחזור המסחר ננעל על 1.1 מיליארד שקל.
מניית {מנקיינד} האמריקאית החלה להיסחר היום בבורסה של תל אביב במקביל למסחר בנאסד"ק, וקפצה 3.4%. (לראיון עם נשיא החברה שנערך אמש - לחץ כאן). בשל העלייה בשער המניה, היא תיכנס למדד ת"א 75. נדגיש כי אף מניה לא תצא במקומה, עד לתאריך עדכון המדדים. (המדד יכלול כעת 76 מניות).
מניות  שופרסל -0.28% שופרסל 2,460 -0.28% שופרסל בסיס:2,467 פתיחה:2,447 גבוה:2,465 נמוך:2,432 תמורה:9,339,684 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: ו רמי לוי +0.33% רמי לוי 18,220 +0.33% רמי לוי בסיס:18,160 פתיחה:18,140 גבוה:18,310 נמוך:18,030 תמורה:4,044,512 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: זינקו על כעת 8.7% ו-7.9% בהתאמה וריכזו מחזורי מסחרים ערים ברקע למשבר המסתמן ברשת מגה. מהצד השני, מניית {אלון רבוע כחול} (בעלת השליטה במגה) צללה מעל ל-14.4%. אילנית שרף מפסגות אומרת היום כי "נפילה של מגה משנה באופן מהותי את פני שוק קמעונאות המזון בישראל. רשת מגה הינה הרשת השנייה בגודלה בישראל. שופרסל שמנייתה עולה למעלה מ – 6% ברגעים אלו,  לא תוכל להגדיל את נתח השוק שלה לנוכח גודלה והמגבלות שהטיל עליה הרגולטור הנוגעות בפריסת הסניפים אבל עדיין תהנה מעלייה במכירות למ"ר ואף להוביל למהלך של עליית מחירים, גם אם מדובר בעלייה קלה יחסית. מספיק בשני תהליכים אלו בכדי לשפר באופן אקוטי את שולי הרווחיות התפעולית שלה שרשם ירידה מאוד חדה על רקע התחרות והתפתחות רשתות הדיסקאונט."
מניית כלכלית ירושלים +0.82% כלכלית ירוש 1,595 +0.82% כלכלית ירושלים בסיס:1,582 פתיחה:1,584 גבוה:1,600 נמוך:1,584 תמורה:4,463,256 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: התרסקה בכמעט 30% לאחר פיצוץ עסקת הרכישה. המניה נכנסה להפסקת מסחר בשל ההפתחויות, וכשחזרה להסחר - פשוט צללה. לכתבה המלאה בהרחבה - לחץ כאן.
באסיה המסחר ננעל הבוקר במגמה מעורבת כאשר ניקיי טיפס 0.7% ושנחאי ירדה 1.6%. לכתבה המלאה - לחץ כאן).
יניב חברון, הכלכלן הראשי של אקסלנס אומר בסקירתו השבועית: "עונת הדוחות בארה"ב נמשכת, נתונים כלכליים מעורבים, הראלי בשווקים התחיל, השאלה היא האם יהיה לו את הכוח להמשיך והתשובה לכך נמצאת בסין. החשש מפני האטה בסין שלא לדבר על משבר פיננסי וכניסה למיתון הוביל את שוקי המניות בעולם סמוך מאוד לטריטוריה דובית כאשר חלק מהם אפילו חצה אותה. בשבועיים האחרונים נרשמה התאוששות מרשימה, לא רק בזכות עליות בשוק המניות הסיני, אלא בעיקר בעקבות התייצבות ברמת הנתונים שם, בעקבות סדרה של צעדים תומכים בכלכלה ולא רק בשוק המניות, שכללו גם הפחתת ריבית נוספת שישית במידה והמפלגה הסינית לא תאכזב בפגישתה השבוע, אפשר לצפות לעליות חדות בסין באירופה ושווקים נוספים. במידה ויאכזבו, נצטרך להמתין למציאות קשה קצת יותר שתשכנע אותם לפעול".
מניות במרכז
דלק קידוחים יהש +1.58% דלק קידוחים 901 +1.58% דלק קידוחים יהש בסיס:887 פתיחה:880 גבוה:904.3 נמוך:880 תמורה:5,780,074 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: {אבנר יהש} ו דלק קבוצה +1.23% דלק קבוצה 47,040 +1.23% דלק קבוצה בסיס:46,470 פתיחה:46,490 גבוה:47,990 נמוך:46,490 תמורה:13,525,521 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: נסחרות תחת לחץ מכירות למרות המלצה חיובית מצד בית ההשקעות פסגות. (לכתבה המלאה - לחץ כאן)
טבע +2.14% טבע 2,580 +2.14% טבע בסיס:2,526 פתיחה:2,600 גבוה:2,667 נמוך:2,579 תמורה:50,382,953 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא:  זינקה כמעט 3% לקראת סיום המסחר, לקראת פרסום הדו"חות של החברה מחר.
מניות התקשורת סלקום -3.1% סלקום 837.9 -3.1% סלקום בסיס:864.7 פתיחה:874.2 גבוה:881.9 נמוך:826 תמורה:1,906,261 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: ו פרטנר +1.93% פרטנר 1,480 +1.93% פרטנר בסיס:1,452 פתיחה:1,466 גבוה:1,523 נמוך:1,459 תמורה:2,128,687 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: איבדו גובה (4% ו-4.4% בהתאמה) למרות הצפי למכירת גולן טלקום לאחת החברות. הוט פרסמה דוחות לא טובים לרבעון השלישי עם צניחה של 95% ברווח הנקי ל-4 מיליון שקל בלבד למרות עלייה במספר מנויי הסלולר. (לכתבה המלאה - לחץ כאן)
מנכ"ל פריגו +1.73% פריגו 17,010 +1.73% פריגו בסיס:16,720 פתיחה:16,720 גבוה:17,070 נמוך:16,680 תמורה:13,135,094 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: נפגש אתמול בתל אביב עם המשקיעים כדי לשכנע בדבר היעילות הכלכלית של תוכנית הכלכלית שרקח במסגרתה החברה תבצע רכישת מניות בהיקף של 2 מיליארד דולר - מה שיעלה את הרווח למניה ב-2016 ב-38 סנט. (לכתבה המלאה - לחץ כאן)
{אלון רבוע כחול} צללה בצל הסדר החוב במגה. החברה קיבלה את אישור מחזיקים לדחות את תשלום האג"ח בפעם נוספת. (לכתבה המלאה - לחץ כאן)
תגובות לכתבה(86):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 53.
    מניות 75
    רון 29/10/2015 06:34
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ממליץ לכם לא לגעת בשום מנית 75 מלבד אלוני חץ שמצויינת ופלוריסטם בעלת פוטנציאל אל תגעו בכלום. לא דלק רכב לא סלקום אורטנר אולי קצת בזן. לא לגעת בטאואר ולא באפריקה
    סגור
  • 52.
    טבע
    נתנאל 28/10/2015 18:16
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מישהו יודע מה יהיה עם טבע מחר לקראת פרסום הדוחות?
    סגור
  • 51.
    ננו
    אביבי 28/10/2015 17:57
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אשמח להסבר על הירידות החדות במניה היום
    סגור
  • ננו
    נני 28/10/2015 21:59
    הגב לתגובה זו
    0 0
    איזה הסבר אתה רוצה? יש אנשים רעים כאן בפורום שמזה שבועות רבים הצליחו לשכנע ולהשחיל לנו מניה מאכזבת זו. הרי זו לא מדפסת תלת מימד כמו בסין שהצליחו להדפיס כלי דם. ננו מניה קטנה ומסכנה
    סגור
  • 50.
    ננו
    אביבי 28/10/2015 17:57
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אשמח להסבר על הירידות החדות במניה היום
    סגור
  • 49.
    ננו
    אביבי 28/10/2015 17:57
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אשמח להסבר על הירידות החדות במניה היום
    סגור
  • ננו
    אתמול 28/10/2015 22:02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    למה מתפלא על הנפילות היום? מה היה תמו-שלשום ומחר? אוי כמה אתה תמים. כשמעודדים כאן לקנות למכור מיד......
    סגור
  • 48.
    מי שפעל בבוקר בקו שכתבתי .......
    שחקן מעוף דרומי 28/10/2015 17:41
    הגב לתגובה זו
    1 0
    עשה חבילות .היה כסף על הריצפה.ברור שהשוק הולך למהלך היסטרי למעלה . כל ירידה באופציות קול - הזדמנות קניה
    סגור
  • 47.
    שחקני מעוף
    שמעון 28/10/2015 17:41
    הגב לתגובה זו
    2 0
    משחק מלוכלך של שחקני מעוף שזורקים ביתיים למניות הבנקים ולא נותנים לשוק לעלות הדבר שקוף והיכן הרשות לניירות ערך שחקני המעוף גורמים להפסדים למחזיקי קופות הגמל וקרנות ההשתלמות וגם ידוע בכמה תיהיה הפקיעה מחר . אני קורא לגופים הגדולים כמו הבנקים מחר בפקיעה להילחם בהם ושהם יפסידו את המכנסיים שלהם הדבר הזה קורט כבא 3 חודשים ואנחנו מפגרים ב 5 אחוז מהבורסות של טרופה וארצות הברית
    סגור
  • תשקיע במדדי חו"ל (ל"ת)
    במקום לבכות 28/10/2015 17:59
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 46.
    פלאי הבורסה הישראלית
    זיפו 28/10/2015 17:40
    הגב לתגובה זו
    0 0
    המדד עולה 0.11 וקול 1610 לחודש נובמבר כלומר עוד 33 ימים עד הפקיעה , דווקא יורד. עכשיו , נחשו למה מאורגנים המוסדיים לימים הקרובים.
    סגור
  • תלמד מה הפרמטרים המשפיעים
    איצו 29/10/2015 06:30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מדד, זמן, סטיית תקן, ריבית, לכל אחד מהם השפעה על מחיר האופציה.
    סגור
  • 45.
    עוד לא הבנתם שאיש לא רוצה שתרויחו
    מניות הגז.. 28/10/2015 17:15
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ממליצים לקנות תמכרו
    סגור
  • 44.
    תגידו פייר
    רוחמה 28/10/2015 17:11
    הגב לתגובה זו
    1 0
    זה נכון שינפול היום ומחר ומאחורי מחר?
    סגור
  • צ'מעו מה שמעתי במסדרונות
    פייגה 28/10/2015 17:30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זה הולך להיות איום היום אבל כן נורא שלא תגידו לא אמרתי לכם ניגמרו החגיגות ואני ושולמן ומויישה גרוייס וגיבשטיין ומורדכיי וצביקי ועוד כמה סוגרים היום הבסטה לוקחים הכסף ונוסעים לבית הבראה לשבוע כי הרופא כבר לא מאשר לננסוע לקזינוס בפראגיה אז נעסה חיים כאן מה 'כפת לי
    סגור
  • 43.
    איך ? איך אירופה עולה 1.5% וישראל יורדת ? איך ?
    דנינו 28/10/2015 17:08
    הגב לתגובה זו
    2 0
    איפה הרשות ? איפה מנהלי הבורסה ? איפה הבולשת ? מדוע לא חוקרים אף אחד ? ככה אי אפשר לסחור ? אי אפשר שבעולם יהיה מומנטום מסוים ובישראל מומנטום אחר ? איפה השקיפות במסחר ?
    סגור
  • טען עוד
  • 42.
    איזה באסא
    דוריאן 28/10/2015 17:04
    הגב לתגובה זו
    3 1
    שכל הבורסות בעולן יתרסקו היום
    סגור
  • 41.
    מבקש עצה דחופה
    דורון 28/10/2015 16:52
    הגב לתגובה זו
    2 0
    מישהו יודע אולי למה הבורסה בבוסניה הרצגובינה יורדת 2.7%? אשמח לתשובה רצינית.
    סגור
  • יכול להיות שפסגות המליצו גם עליהם , כמו על דלק קידוחים (ל"ת)
    דוד מ 28/10/2015 17:51
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 40.
    ירידות במנית הגז
    בני 28/10/2015 16:31
    הגב לתגובה זו
    4 1
    מישהו יודע מה הסיבה שמניות הגז יורדים בחדות וזאת למרות המלצות שקיבלו היום מפסגות מוזר מחכה לתשובה תודה
    סגור
  • פשוט מאוד , לא להאמין לפסגות ,רמאים ולא פעם אחת (ל"ת)
    דוד מ 28/10/2015 16:44
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור
  • 39.
    כן פייט
    יניב 28/10/2015 16:19
    הגב לתגובה זו
    0 3
    בדרך לשער 520 אג'
    סגור
  • 38.
    מי שמע על פלסטופיל?
    עידן 28/10/2015 16:19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    צריך עזרה בבקשה
    סגור
  • 37.
    בי קום
    אזרח ותיק 28/10/2015 16:17
    הגב לתגובה זו
    1 0
    עשיתי סיבוב יפה בבוקר. זמן לאסוף מחדש, יעד 9400
    סגור
  • גם אני עשיתי סיבוב יפה בבוקר
    אלעד כ 28/10/2015 16:52
    הגב לתגובה זו
    1 0
    עכשיו מחזק מחדש... מומנטום מצויין
    סגור
  • מנמיך ציפיות?
    אפרת רמתגן 28/10/2015 16:38
    הגב לתגובה זו
    1 1
    אחרי שהיום היה מימוש אחרי פריצת 9300 יותר סביר התנגדות הבאה באזור 9500-9550
    סגור
  • 36.
    וו.טי.פי
    מאיר 28/10/2015 16:12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    המנייה מתרסקת בדרך ל 10 אג' אז אפשר לאסוף
    סגור
  • 35.
    בי קום
    סוס שחור 28/10/2015 16:09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עולה לסיבוב שני אחרי הראלי בבוקר
    סגור
  • 34.
    כמה דקות למלחמת פקיעה מסורתית
    שחקן מעוף דרומי 28/10/2015 15:58
    הגב לתגובה זו
    1 3
    תתכוננו עוד כמה דקות לתנועות חריגות.לדעתי יבואו השורטיסטים להתכסות
    סגור
  • 33.
    פסגות בבוקר המליצו על דלק קידוחים וברחו לשורט (ל"ת)
    דוד מ 28/10/2015 15:57
    הגב לתגובה זו
    10 0
    סגור
  • 32.
    פסגות הרים
    שאול 28/10/2015 15:47
    הגב לתגובה זו
    25 1
    בבוקר פרסם גיא בן סימון כתבה אוהדת על כך שפסגות ממליצים על דלק קידוחים והמניה עלתה , ברגע שנכנסו מספיק נאיביים הפילו את המניה ומיד הורידו גם את הכתבה , ביזפורטל ,זה נהיה מאוד שקוף , שימו לב שאחוז הקוראים שלכם יורד מיום ליום ועוד יותר מזה כל המלצה שלכם מרבית האנשים עושים בדיוק הפוך
    סגור
  • הכתבה לא ירדה אלא הידרדרה מטה
    ביז 28/10/2015 17:41
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ללא קשר. כבית השקעות חוזר לסקר סקטור לא תכתוב על זה?
    סגור
  • ביזפורטל , יש כתבות שאתם חפצים ביקרם ומשאירים יומיים (ל"ת)
    שאול 28/10/2015 22:46
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 31.
    חברים שמעתם כמו סעיד במפעלי ניר חדרה 36000 שח לחודש מלג
    דוד 28/10/2015 15:20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כמה לא יפה מפטרים פועלים של סכר נמוך ומשארים פועלים אם שכר גבוע של 36000שח לחודש
    סגור
  • 30.
    סגירת פוזיציה
    אלי 28/10/2015 15:15
    הגב לתגובה זו
    2 2
    המניקימ
    סגור
  • אתה צודק
    לאלי 28/10/2015 16:32
    הגב לתגובה זו
    2 0
    המניקימ
    סגור
  • 29.
    אחלה יציבות שבעולם (ל"ת)
    לביזפורטל 28/10/2015 14:39
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • טוב . בסדר.
    ביזפורל 28/10/2015 16:32
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אז מה אתה רוצה? שנרים העשרה אחוז או נוריד ב17 אחוז? רק תגיד.
    סגור
  • 28.
    יום לפני פקיעה בורסה רדומה עם מחזור עלוב (ל"ת)
    גיא 28/10/2015 14:35
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 27.
    הקרן קונה פרוטרום לא רמי לוי. אין סיבה לעליה
    רמי לוי 28/10/2015 14:08
    הגב לתגובה זו
    1 7
    במניה.
    סגור
  • מה
    באמת? 28/10/2015 16:29
    הגב לתגובה זו
    9 0
    אתה אומר? שיט. קניתי הרגע בעוד מליון שקל. מניה חרה אבל נותנת עבודה. חוץ מיז. אל תתעסקו נגד רמי. זה הראש שלו ושל אליהו ועוד כמה פשוטים שמנצחים את כל הדקרוטנטים.
    סגור
  • 26.
    יום לפני פקיעה בורסה רדומה עם מחזור עלוב (ל"ת)
    גיא 28/10/2015 13:50
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • 25.
    אחח הדשדוש הורס כל חלקה טובה (ל"ת)
    דן 28/10/2015 13:39
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • 24.
    לקנות לקנות לקנות (ל"ת)
    טאואר 28/10/2015 13:38
    הגב לתגובה זו
    7 4
    סגור
  • טאואר
    אני 28/10/2015 13:59
    הגב לתגובה זו
    6 5
    למה לקנות? כי יש לך? יורדת כל הזמן
    סגור
  • 23.
    מה עם שורט סקוויז? (ל"ת)
    ניר 28/10/2015 13:35
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • 22.
    בכח לרדת
    אור 28/10/2015 13:29
    הגב לתגובה זו
    4 2
    עוד מעט השוק מתחיל לרדת
    סגור
  • 21.
    וו.טי.פ י- מתייצבת,לדעתי היום היפוך
    אורן 28/10/2015 13:25
    הגב לתגובה זו
    1 1
    ותסיים באדום לייט או בירוק. אל תפספסו.
    סגור
  • שבוע הבא לדעתי תהיה כבר ב- 30 + (ל"ת)
    עידו 28/10/2015 13:37
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 20.
    חגיגה בבי קום (ל"ת)
    סוס שחור 28/10/2015 13:18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 19.
    ג'ובוקיט
    יוסי 28/10/2015 12:48
    הגב לתגובה זו
    1 0
    שלום. מישהו יודע מה קורה עם אפ 2?למה אין שינוי או קונים.
    סגור
  • מחכים לשנוי
    חופי 28/10/2015 14:25
    הגב לתגובה זו
    0 1
    למה שיהיה?
    סגור
  • 18.
    כלל ביוטכנולוגיה לא מפסיקה לעלות
    דוידי 28/10/2015 11:21
    הגב לתגובה זו
    3 1
    יכול להיות שמישהו יודע משהו שאני לא יודע?
    סגור
  • מניות? (ל"ת)
    האם אתה מריצן -מריץ 28/10/2015 11:58
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור
  • אני מציין עובדות
    דוידי 28/10/2015 12:26
    הגב לתגובה זו
    1 2
    אם אתה רוצה אתה מוזמן לקנות
    סגור
  • 17.
    של החופרים בפורומים של גבעות, מתי יתחילו בקידוחי האדמה
    חוץ מהקידוחים במוח 28/10/2015 10:58
    הגב לתגובה זו
    1 2
    בפועל, כולל מבחני ההפקה? טרם יצאה שום הודעה על כך!!!
    סגור
  • 16.
    וו.טי.פי
    מאיר 28/10/2015 10:57
    הגב לתגובה זו
    0 1
    בדרך לשער 10 אג' רק אז אפשר לאסוף סחורה
    סגור
  • 15.
    כיוון מסחר
    מקצוען מעוף 28/10/2015 10:53
    הגב לתגובה זו
    4 3
    הסוחרים מעוניינים לקחת את השוק למטה. אם החוזים ימשיכו להתחזק השוק ייגע מקסימום ב 1570. בכל מקרה השוק מכוון ל 1560 ומטה
    סגור
  • 14.
    כן פייט
    רון 28/10/2015 10:32
    הגב לתגובה זו
    2 0
    מישהו יודע איך מחושב שער המנייה בארץ? השער בחו"ל נסגר אתמול 2.98 דולר .אם מכפילים שער זה בשער היציג של הדולר הרי מקבלים שער של 1156 ,אז איך בדיוק מחושב השער ?
    סגור
  • כך מחשבים!!!
    שוקי 28/10/2015 12:15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מחלקים את הערך בחו"ל ב- 2
    סגור
  • כל מניה בחו"ל = 2 מניות כאן (ל"ת)
    אני 28/10/2015 11:29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • כן פייט
    יהןדה 28/10/2015 10:56
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אם תשיב לב בארביטראג יחס המניה הוא 1:2
    סגור
  • 13.
    מניה חשודה נוספת
    גשש בלש 28/10/2015 10:19
    הגב לתגובה זו
    1 1
    ויקטורי - הכלי שפתחתי התריע שוב...הפעם ויקטורי, מעניין מה מחכה לנו
    סגור
  • 12.
    2 מניות בתנועות חשודות
    גשש בלש 28/10/2015 10:14
    הגב לתגובה זו
    1 3
    וויטסמוק + אפליי, שתיהן מתנהגות מוזר מאתמול (כלי שפתחתי התריע), מה שאומר שמתישהו בזמן הקרוב יהיה דיווח של חברת הבת "קיבו" המוחזקת ע"י שניהם....נראה שמישהו יודע משהו וזה לא אנחנו (-:
    סגור
  • 11.
    אם יחס אירו/דולר חיובי, למה%עלית ה$ גבוה מ%עלית האירו? (ל"ת)
    ? 28/10/2015 10:11
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 10.
    נראה לכם שיום לפני פקיעה השוק יעלה? (ל"ת)
    טל 28/10/2015 10:04
    הגב לתגובה זו
    3 2
    סגור
  • 9.
    נא להצטייד
    בונוס 28/10/2015 09:57
    הגב לתגובה זו
    2 7
    שלא תגידו לא אמרנו
    סגור
  • 8.
    טאואר
    עמרי 28/10/2015 09:52
    הגב לתגובה זו
    6 2
    מישהו יודע מה יהיה איתה?
    סגור
  • עמרי
    אבי 28/10/2015 10:33
    הגב לתגובה זו
    1 2
    תשאל את ביזפורטל,הם יודעים הכל.
    סגור
  • 7.
    בוקר טוב ישראל.(בוקר טוב וויטנאם .רובין וויליאמס 1987)
    א 28/10/2015 09:48
    הגב לתגובה זו
    70 2
    1.מסתמן לחץ אדיר אצל הפוקעים בפקיעה החודשית. לא ראינו שכזאת זה זמן רב. יתכנו שיבושים(כמו בחשמל)אצלהם הפעם שעלולים לגרום להם נזקים ניכרים. יש מי ומתמצא במפות ובפוזיציות..יכול לנצל זאת היטב לטובתו. חבל שאנו לא מבינים דבר בפקיעות ובמריעין בישין שכאלו.
    סגור
  • ..יצאו לדרך(הודעה זהה לימים האחרונים!)ותוספת..
    א100 דת אמונה ומדע 28/10/2015 10:45
    הגב לתגובה זו
    41 2
    פעילות וניקמת העקוד וחבריו בחורשי המזימות ,הסחי והרוע. ותוספת: מנחים גם כוחות ענק במרחבים השונים. יש לנו תחושה שאנשים מצויינים חתמו על תוצאות אופציונליות לשווקים ולא יוכלו לעמוד בכיסוי החוב.(היום..מחר..בעתיד הקרוב מאד)ולמעשה הבעיה עימנו כבר שנה ורבע לערך עם התעצמות בשלושה חדשים האחרונים..ואפשר לראות את DJIA+FTSE מתחפרים באדום ויותר נמוכים מאזור חודשים אחרונים של 2014. אמש, לאחר הדוחות "המעולים"של אפל..היה נדמה לציבור שכל הבעיות ניפתרו..אך לא זאת. הן צוברות תאוצה ועושות זאת בצורה מתוחכמת אך אכזרית. תוצאות נמוכות וקשות נראה בהמשך. יש הסוברים שמזג האוויר המתעתע והקטלני ששרר באזורנו השבוע..הוא סימן לדברים לא סימפטים בכלל ובשווקים בפרט. בקשר לנ"ל איש (צדיק,היי נסיכה)באמונתו יחיה. מי שמצוי מעט בתורות שונות ומשונות מהרבה מקומות וכיוונים..מודע לדברים המכוונים לעת הזאת. אך..כמובן..עם ישראל חזק וחי לנצח על אדמתו לעד. בוקר מבורך. נ.ב:מציין שהכותב הוא קטן אמונה בקשר ל"תורות השונות" ומאמין אמונה עיוורת באלוהות(אינו דתי או חרד)עסק כל חייו בתחומים שהיצריכו אמונה עצמית מוחלטת ..בטחון ומדע..יהיה טוב
    סגור
  • 6.
    בי קום
    סוס שחור 28/10/2015 09:33
    הגב לתגובה זו
    0 2
    בי קומיוניקיישנס יעד 9300 לערך...לא המלצה אבל מחזיק ומחזק....
    סגור
  • לפחות 5% עד התנגדות....
    אזרח ותיק 28/10/2015 10:04
    הגב לתגובה זו
    0 1
    והדוחות של הוט ידחקו את המניה למעלה
    סגור
  • 5.
    כן פייט - האחריות הינה על המנכ"לית שנעלמת מהתקשורת
    smi 28/10/2015 09:33
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זו הבעיה האסטרטיגית של המניה ,,,המנכ"לית מתביישת להופיע בתקשורת ולפחות לפרסם הודעות מרגיעות
    סגור
  • מרגעיות?
    חופי 28/10/2015 14:28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    את מה צריךלהרגיע? היה הודעה גרועה? סך הכל יש אנשים שרוצים להרויח. בדיוק כמוך. אתה מרויח מזה שזה עולה . והם מזה שיורד. שורט. על מה התלונות שלך. שתאמר שנגמר השורטטים?
    סגור
  • 4.
    כן פייט
    אל שו 28/10/2015 09:08
    הגב לתגובה זו
    2 1
    בוקר טוב למשקיעים מישהו יכול לתת לי הסבר למה שקורה עם כן פייט? בשבוע שעבר היא פרסמה על התקדמות בממצאים קליניים ולאחר מכן היא עלתה בארץ 12% בשיא, הגיעו חו"ל וחירבנו את המניה, וכך חו"ל המשיכו לעשות גם ביום שישי ובשני. אתמול היה היום הגרוע ביותר בארץ היא פותחת במגמה מעורבת ואז חול באים ובום מסיימת את המסחר בירידה של 12% ללא כל הודעה או סיבה. מה קורה שם? מדוע זה ככה? האם מניות ארביטרז הם המניות המסוכנות ביותר? גילוי נאות אני מחזיק המניה בשער 780 ומאוד מתוסכל, בעיקר מחפש תשובה הגיונית.
    סגור
  • שורטיסתים לולטים!! (ל"ת)
    מרק 28/10/2015 09:49
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 3.
    היום המעוף צולל אחוז......
    הצוללן 28/10/2015 08:57
    הגב לתגובה זו
    9 4
    שיהיה בהצלחה
    סגור
  • 2.
    שחקני המעוף בשורטים - מה יקרה היום ?
    שחקן מעוף 28/10/2015 08:54
    הגב לתגובה זו
    1 4
    מה שקרה אתמול מעיד על ההתנהלות גם היום .שחקני מעוף יורידו שוב את הבנקים - שוק דליל ללא התנגדות - וכך יאזנו את העליות בדואליות .אני צופה מחר שורט סקוויז אלים בבוקר .לגבי היום - כרגיל מלחמת ממדד - לא יודע מי ינצח אבל מעריך שיד הלונגיסטים תהה בסוף על העליונה
    סגור
  • חדל
    שחקנוס 28/10/2015 16:20
    הגב לתגובה זו
    6 0
    ברברת.
    סגור
  • 1.
    כדאי להחזיק
    ננו 28/10/2015 08:28
    הגב לתגובה זו
    3 14
    בדרך להודעה
    סגור
  • ננו
    נני 28/10/2015 09:32
    הגב לתגובה זו
    1 0
    איפה כתוב שתצא הודעה? נראה לך שהמנייה תעלה? עם כל הפרסומים היא מדשדשת ויורדת
    סגור
  • היום רק התחיל אולי הוא צודק מחזיקה וממתינה..בהצלחה (ל"ת)
    בוא נמתין 28/10/2015 10:06
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • טאחאר
    דני 28/10/2015 15:13
    הגב לתגובה זו
    1 0
    חברה מצוינת מקבלת כל הזמן המלצות קנייה צריך סבלנות תפרוץ בגדול !!
    סגור
  • למה ירדה בחדות
    אביבי 28/10/2015 17:55
    הגב לתגובה זו
    0 1
    מי יודע
    סגור
  • שתצא הודעה
    רגע. גם אני שמעתי 28/10/2015 16:19
    הגב לתגובה זו
    6 1
    שננו קונה את אפל או שסוגרים את קיוסק ננו. אני לא יודעת מה הנכון.
    סגור