קידום עסקים
צילום: FREEPIK

קידום עסקים והגדלת היקפי המכירות - כל הטיפים

יש לכם רעיון מעולה, זה יכול להיות מוצר ייחודי וזה יכול להיות שירות חדשני. אתם מאמינים בהם ואתם נלהבים להקים סביבם עסק מצליח שגם יקבל את תשומת הלב המגיעה לו וגם יכניס לכם כסף.
מעולה, עכשיו אתם נדרשים לבנות סביב הרעיון מערכת משומנת היטב שתשרת אותו ותביא אותו בצורה הכי חדה ויעילה שיש אל קהל היעד שלכם ובצורה כזו שתגרום להם לחשוק בו ולרצות להיות לקוחות שלכם.

איך עושים את זה?  ריכזנו עבורכם כמה טיפים קריטיים

תוכן בחסות |

הקמת חנות אינטרנטית

שלב ראשון ובסיסי של כל רעיון היא בניית מעטפת דיגיטלית הולמת ואם זה מוצר או שירות שאתם מעוניינים למכור אז אתם חייבים ערוץ שיווק דרך הרשת ואין יותר טוב מנכס שהוא שלכם ויש לכם שליטה מלאה בו.

חנות אינטרנטית היא ערוץ מכירה בתוך עולם של סחר דיגיטלי.  ערוצים אחרים לדוגמא הם מכירה בחנויות של אחרים כו להיות ספק באמזון או באיביי או במקבילות הישראליות שלהם.  יש לזה יתרונות מסוימים אך יותר חסרונות מול חנות אינטרנטית שהיא נכס שלכם שצומח אתכם ואתם יכולים להשקיע בו ולקדם אותו

כדי להקים עסק בצורה יציבה ורצינית, חשוב שתפנו למקצוענים בתחום ולא תנסו לעשות זאת לבד רק כדי לחסוך כמה שקלים, יש לזה השפעה קריטית על ההצלחה שלכם. עולם  eCommerce הוא עולם מורכב ומתוחכם מאין כמוהו ורק המקצוענים ששוחים בו מכירים באמת את הסודות הניואנסים הקטנים שעושים את כל ההבדל בין חנות יעילה לחנות עם מוצר מצויין אבל כזאת שלקוחות בורחים ממנה.

קידום מכירות ושיווק

ראשית ועוד בטרם נגבש אסטרטגיה שיווקית מקיפה עלינו להחליט ולגבש לעסק שלנו תדמית חיצונית. כלומר איך אנחנו מעונייני להיתפס בעיני השוק אליו אנו פונים. זוהי עבודת מיתוג שנעשית ע"י מקצוענים שתפקידם לתחקר אתכם בעלי העסק ולחלץ מכם את החזון ואת הרוח העומדת מאחוריכם כיזמים ומאורי הרעיון או המוצר שלכם. יחד איתכם הם יבנו לכם תדמית איתה תרוצו לאורך כל הדרך וברוחה גם תיבנה התוכנית השיווקית.  תהליך זה נקרא מיתוג ומיצוב העסק.

תוכנית שיווקית טובה תכלול בתוכה קידום מכירות תדמיתי, כלומר כזה אשר לוקח בחשבון את אותה תדמית ובונה לכם אסטרטגיה אשר עשויה לכלול גם אירועי קידום מכירות, קמפיינים דיגיטליים, פרסום במדיה המסורתית וכו'.  אל תיבהלו ממילים גדולות כמו אירועי קידום מכירות, אלו לא נועדו רק לענקים, גם אם אתם עסק קטן ובתחילת דרכו, ניתן לשלב אתכם באירועים כאלו ולדאוג שתראו כמו מקצוענים.  אין לכם כח אדם לזה?  גם לזה ידאגו לזה.  סוכנויות שיווק וקידום תדמיתי ידאגו לכם לדיילות קידום מכירות שייצגו אתכם נאמנה.

איך מערכת CRM יכולה לעזור לנו בשיווק

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
צילום: קרני תכלתצילום: קרני תכלת

פילוסופיות תאורה מרתקות לעיצוב חללים

הגישה היפנית, הגישה הסקנדינבית והגישה הים תיכונית - הכירו את שלוש הגישות לתכנון תאורה ותוכלו לבחור את זאת שהכי מתאימה לכם 

נושאים בכתבה תאורה

בשיתוף קרני תכלת – גופי תאורה בינלאומיים

כשמעצבים פנים או אדריכלים בוחרים גופי תאורה, הם לא רק בוחרים מקור אור – הם בוחרים פילוסופיה תרבותית שלמה. למעשה, מאחורי כל מנורה עומדת תפיסת עולם שמשפיעה על האופן שבו אנחנו חווים מרחב.
שלוש גישות תכנון מרכזיות – היפנית, הסקנדינבית והים תיכונית – מציעות תשובות שונות בתכלית לשאלה הפשוטה לכאורה: מהו אור טוב?

הגישה היפנית - הצל כשותף ליצירה

בפילוסופיה היפנית המסורתית, האור אינו גיבור יחיד. התרבות היפנית רואה בצל שותף מלא בחוויה החזותית, ובמקום להילחם בו, מעצבים יפניים משתמשים בו כחלק מהקומפוזיציה.
גופי תאורה מעוצבים יפניים מסורתיים משתמשים בחומרים טבעיים מפזרים – נייר אורז, במבוק, משי – שיוצרים אור עדין המתמזג עם הסביבה במקום להכריז על נוכחותו.
העיקרון המרכזי הוא המרווח המשמעותי, הריק שמאפשר למבט לנוח. תאורה יפנית אינה שואפת להאיר כל פינה, אלא ליצור שכבות של אור ואפלה שמזמינות התבוננות ומיקוד.
זו תאורה שלוחשת, לא צועקת. ביישום המעשי, ניתן להביא את הגישה היפנית לפרויקט באמצעות בחירה במנורות עם אהילים מזכוכית מעושנת או חומרים טבעיים המסננים את האור. המטרה היא לא לחשוף הכול, אלא ליצור הדרגתיות שמעוררת סקרנות ומזמינה את העין לנוע בחלל.

הגישה הסקנדינבית - אור כמענה לצורך

במדינות הצפון, שם החורף ארוך וחשוך, התאורה היא לא רק עניין אסתטי – היא צורך קיומי. הגישה הסקנדינבית נולדה מהרצון ליצור חמימות ונוחות בתנאים קיצוניים. מושגים כמו הוּגֶה הדני – אותה תחושת נעימות ושלווה ביתית – מנחים את תכנון התאורה הנורדית.
בניגוד לאסתטיקה היפנית העדינה, התאורה הסקנדינבית היא ישירה וברורה יותר, אך תמיד אלגנטית. מעצבים סקנדינביים פיתחו שפת עיצוב נקייה שמשלבת חומרים טבעיים – עץ אלון, זכוכית שקופה, מתכות מוברשות – עם צורות אורגניות ופשוטות.
מותג דני כמו לואי פולסן, הנמצא בקרני תכלת, מדגים בצורה מושלמת את הפילוסופיה הזו. מנורות כגון סדרת הפה חמש שלהם משלבות עיצוב פונקציונלי עם אסתטיקה נקייה – השטוחים הם זריקת המעטפת הייחודית מאפשרת פיזור אור אחיד ללא סנוור, כך שניתן לראות את גוף התאורה מכל זווית מבלי להסתנוור מהנורה עצמה. 

הגישה הים תיכונית - תאורה כדרמה

בחוף הים התיכון האור הוא שפע טבעי שהופך את התאורה המלאכותית לכלי דרמטי. כאן, התאורה אינה נועדת להחליף את אור השמש, אלא להמשיך את התיאטרליות והעוצמה שלו.
זו תרבות של כיכרות מוארות, מרפסות עם מנורות תלויות, ונברשות מרשימות שמושכות את העין ומכריזות על נוכחותן.
בכל הנוגע לבחירת גופי תאורה יוקרתיים, הגישה הים תיכונית מתבטאת בניגודיות חדה בין אור לצל – ההשפעה של ציירי הרנסנס האיטלקי שהשתמשו בטכניקה זו עדיין מורגשת בתכנון התאורה האזורי.



צילום: קרני תכלת
צילום: קרני תכלת