קידום עסקים
צילום: FREEPIK

קידום עסקים והגדלת היקפי המכירות - כל הטיפים

יש לכם רעיון מעולה, זה יכול להיות מוצר ייחודי וזה יכול להיות שירות חדשני. אתם מאמינים בהם ואתם נלהבים להקים סביבם עסק מצליח שגם יקבל את תשומת הלב המגיעה לו וגם יכניס לכם כסף.
מעולה, עכשיו אתם נדרשים לבנות סביב הרעיון מערכת משומנת היטב שתשרת אותו ותביא אותו בצורה הכי חדה ויעילה שיש אל קהל היעד שלכם ובצורה כזו שתגרום להם לחשוק בו ולרצות להיות לקוחות שלכם.

איך עושים את זה?  ריכזנו עבורכם כמה טיפים קריטיים

תוכן בחסות |

הקמת חנות אינטרנטית

שלב ראשון ובסיסי של כל רעיון היא בניית מעטפת דיגיטלית הולמת ואם זה מוצר או שירות שאתם מעוניינים למכור אז אתם חייבים ערוץ שיווק דרך הרשת ואין יותר טוב מנכס שהוא שלכם ויש לכם שליטה מלאה בו.

חנות אינטרנטית היא ערוץ מכירה בתוך עולם של סחר דיגיטלי.  ערוצים אחרים לדוגמא הם מכירה בחנויות של אחרים כו להיות ספק באמזון או באיביי או במקבילות הישראליות שלהם.  יש לזה יתרונות מסוימים אך יותר חסרונות מול חנות אינטרנטית שהיא נכס שלכם שצומח אתכם ואתם יכולים להשקיע בו ולקדם אותו

כדי להקים עסק בצורה יציבה ורצינית, חשוב שתפנו למקצוענים בתחום ולא תנסו לעשות זאת לבד רק כדי לחסוך כמה שקלים, יש לזה השפעה קריטית על ההצלחה שלכם. עולם  eCommerce הוא עולם מורכב ומתוחכם מאין כמוהו ורק המקצוענים ששוחים בו מכירים באמת את הסודות הניואנסים הקטנים שעושים את כל ההבדל בין חנות יעילה לחנות עם מוצר מצויין אבל כזאת שלקוחות בורחים ממנה.

קידום מכירות ושיווק

ראשית ועוד בטרם נגבש אסטרטגיה שיווקית מקיפה עלינו להחליט ולגבש לעסק שלנו תדמית חיצונית. כלומר איך אנחנו מעונייני להיתפס בעיני השוק אליו אנו פונים. זוהי עבודת מיתוג שנעשית ע"י מקצוענים שתפקידם לתחקר אתכם בעלי העסק ולחלץ מכם את החזון ואת הרוח העומדת מאחוריכם כיזמים ומאורי הרעיון או המוצר שלכם. יחד איתכם הם יבנו לכם תדמית איתה תרוצו לאורך כל הדרך וברוחה גם תיבנה התוכנית השיווקית.  תהליך זה נקרא מיתוג ומיצוב העסק.

תוכנית שיווקית טובה תכלול בתוכה קידום מכירות תדמיתי, כלומר כזה אשר לוקח בחשבון את אותה תדמית ובונה לכם אסטרטגיה אשר עשויה לכלול גם אירועי קידום מכירות, קמפיינים דיגיטליים, פרסום במדיה המסורתית וכו'.  אל תיבהלו ממילים גדולות כמו אירועי קידום מכירות, אלו לא נועדו רק לענקים, גם אם אתם עסק קטן ובתחילת דרכו, ניתן לשלב אתכם באירועים כאלו ולדאוג שתראו כמו מקצוענים.  אין לכם כח אדם לזה?  גם לזה ידאגו לזה.  סוכנויות שיווק וקידום תדמיתי ידאגו לכם לדיילות קידום מכירות שייצגו אתכם נאמנה.

איך מערכת CRM יכולה לעזור לנו בשיווק

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
קליל דלתות
צילום: קליל

מחלום למציאות – עם המינימל החדש של קליל FINE 7400

הכירו את סדרת דלתות ההזזה החדשות שתעניק לכם פרופיל דקיק, מראה מינימליסטי ומחיר משתלם
נושאים בכתבה דלתות
צילום: מיכאל שבדרון תכנון ועיצוב - Tamar Lev design studio - מעצבת פנים תמר לב | צילום - מיכאל שבדרון | דלתות ויטרינה מינימל הזזה FINE 7400 מבית קליל עם עד 99% זכוכית | מתקין - טרופיטק FINE
עולם העיצוב המינימליסטי זוכה לפופולריות גוברת בשנים האחרונות, והפך לסמל של איכות ויוקרה. מערכות מינימל, אשר מאופיינות בקווים נקיים ובמינימום חומר גלוי, נתפסות כהיי-אנד בתחום מערכות החלונות והדלתות. בעבר, מערכות אלה היו זמינות בעיקר לאלה המשתייכים למאיון העליון, ודרשו תכנון מדוקדק משאבים רבים וכיסים עמוקים. כשהמינימליזם הפך לחלק בלתי נפרד מעולמות העיצוב והאדריכלות, הוקדש לו מקום של כבוד בפרויקטים יוקרתיים ביותר. מערכות חלונות ודלתות מינימליסטיות, עם דגש על פרופילים דקים כמעט בלתי נראים, ושטח זכוכית מקסימלי, הפכו לסימן ההיכר של פרויקטים בסגנון הזה. אולם, השגת המראה המושלם הזה דרשה תקציבים גבוהים במיוחד ותכנון מוקדם, מה שהפך את מערכות דלתות הזזה מינימל לסוג של סמל סטאטוס הנפוץ בעיקר בבניה הפרטית ולנגיש בעיקר לבעלי אמצעים. הכניסה של קליל לעולם המינימליזם עם מערכות ה-FINE שלה, ובמיוחד עם מערכת דלתות ההזזה FINE 7400, משנה את כללי המשחק. מערכת זו מאפשרת להגשים את חלום המינימל גם במערכות חלונות ודלתות במחיר נגיש יותר, תוך שמירה על איכות גבוהה ועיצוב מוקפד.