דלתות כניסה
צילום: fotolia

בסט דורז – דלתות כניסה בעולם המודרני

תוכן בחסות |

דלת הכניסה לבית הינה המרכיב הראשוני שאורחי הבית רואים. היא למעשה האלמנט העיצובי הראשון שאנו נחשפים אליו ומהווה עבורנו מעין "כרטיס ביקור" לבית. לכן בחירת דלת הכניסה לבית הינה תהליך לא פשוט, החל מבחירת הספק וכלה בעיצוב הדלת עצמה עד לפרטים הקטנים ביותר. 

 

למה לבחור ב”בסט דורז – דלתות כניסה”?

 חברת "בסט דורז" עוסקת מזה שנים בייצור ותכנון דלתות כניסה מעוצבות. מפעל הייצור המיוחד שלנו מצוייד בטכנולוגיה החדשנית ביותר לייצור דלתות בטחון העומדות במבחן הבטיחות המחמיר ביותר.

תהליך הייצור הינו ארוך ומורכב ואנו משקיעים רבות בציוד טכנולוגי מהמתקדמים ביותר, דבר המאפשר לנו לייצר דלתות כניסה בהיקפים גדולים ובפרוייקטים מורכבים במיוחד.

אנו ידועים בחשיבות הרבה שאנו מייחסים לשביעות הרצון של לקוחותינו ובכל פרוייקט מהקטן עד הגדול אני פועלים על מנת להעניק מענה כוללני ומקיף לצורכי הלקוח תוך שיתוף פעולה מלא עמו על מנת להגיע לתוצאה המושלמת עבורו.

 

המוצרים שלנו

בתהליך ייצור הדלתות אנו מקפידים על עמידה בסטנדרטים הגבוהים ביותר מהשלב הראשוני של תהליך הייצור ועד לקבלת המוצר הסופי. אנו עובדים עם המכונות והציוד החדשניים ביותר בשוק וצועדים יד ביד עם הטכנולוגיה החדישה ביותר בתחום ייצור הדלתות. אנו מובילים לא רק בייצור הדלתות עצמן, אלא גם בתחום הפרזולים והסורגים שהינם חלק בלתי נפרד מהדלת, דבר המהווה עבורנו יתרון יחסי בשוק תוך כך שאנו יכולים להציע ללקוחותינו את המוצר באיכות הגבוהה ביותר תוך שמירה על מחיר זול ללא התפשרות על איכות וטיב המוצר.

 

דלתות בעיצוב אישי מבית "בסט דורז"

תהליך בחירת דלת כניסה לבית הינו מורכב וטומן בחובו התלבטויות רבות. אנו ב"בסט דורז – דלתות כניסה מעוצבות" מעמידים לשרותכם את מיטב המומחים החל משלב הייצור ועד לעיצוב הסופי המסתכם בבחירת צבע הדלת ופרטי העיצוב הסופי.

אנו מעניקים לכם את האפשרות לשים את החותם האישי שלכם בדלת הכניסה תוך מגוון אפשרויות רחב לבחירת סגנון, חומרים, צבע ואלמנטים נוספים המרכיבים את דלת הכניסה ועיצובה. המעצבים שלנו יעזרו לכם לאורך כל שלבי בחירת דלת הכניסה וילוו אתכם לאורך התהליך כולו.

 

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
צילום: יח"צצילום: יח"צ

מה משקיעים בשוק ההון יכולים ללמוד מהמפרסמים בגוגל אדס ואיך עקרונות השקעות הערך חזרו לעולם השיווק הדיגיטלי

בעולם שבו כל קליק שווה כסף, מומלץ להסתכל על עולם השיווק כהשקעה, לא כהוצאה

נושאים בכתבה שיווק דיגיטלי

בעולם שבו כל קליק שווה כסף וכל שנייה של תשומת לב מתומחרת, יש טשטוש גבולות בין פרסום להשקעה. גיא אברמוב, מומחה לשיווק דיגיטלי עם ניסיון של למעלה מ-17 שנה בניהול קמפיינים בגוגל אדס, מציע דרך אחרת להסתכל על עולם השיווק - לא כהוצאה, אלא כהשקעה. בעידן של חוסר יציבות כלכלית, עליות ריבית ואי ודאות בשווקים, ייתכן שדווקא מפרסמים בפלטפורמה של גוגל אדס יכולים ללמד את המשקיעים שיעור חשוב על ניהול הון, משמעת וסבלנות.

שיווק דיגיטלי כהשקעה, לא כהוצאה

הגישה של אברמוב נולדה מתוך חיבור אינטואיטיבי בין שני עולמות שנראים במבט ראשון זרים זה לזה. מצד אחד  ניהול תקציבי פרסום בגוגל, עולם של ניסוי וטעייה, מדדים משתנים בזמן אמת ותחרות אינסופית על תשומת לב. מצד שני עולם ההשקעות הקלאסי, שבו ערך נבנה לאורך שנים דרך החלטות שקולות ומבוססות נתונים.

לדבריו, “הטעות הנפוצה ביותר של בעלי עסקים היא שהם מתייחסים לפרסום כהוצאה מיידית, במקום לראות בו השקעה לטווח ארוך. כל שקל שמושקע נכון בקמפיין אפקטיבי פועל בדיוק כמו הון שמושקע במניה טובה והוא מייצר תשואה לאורך זמן”.

גיא אברמוב מסביר, כי ממש כפי שמשקיע בוחן את ביצועי התיק שלו בפרספקטיבה של שנים ולא של ימים, כך גם משווק חכם צריך לבחון את יעילות הקמפיינים שלו בפרקי זמן רחבים יותר. “מי שמסתכל על נתוני קליקים יומיים ומקבל החלטות רגשיות יגלה מהר מאוד שהכסף בורח לו בין האצבעות” הוא אומר. “אבל מי שמתייחס לגוגל אדס כמו משקיע שמתכנן קדימה יוצר מערכת יציבה וצומחת”.

המכירה הפומבית של גוגל הינה מראה לשוק ההון

במרכז מערכת גוגל אדס עומדת מכירה פומבית בזמן אמת. מפרסמים מתחרים על מילות מפתח כאשר מחירי הקליקים והבידינג עצמו משתנים מדי רגע, והאלגוריתם מחליט מי יופיע ואיפה. זהו מנגנון שמזכיר באופן מפתיע את שוק המניות שהיא תחרות על נכסים בעלי ערך נתפס, מבוססת ביקוש, היצע וציפיות.