אודאון
צילום: אודאון

חמשת האולמות וגני האירועים המובילים בישראל

תוכן בחסות | (2)

מה הופך מתחם אירוח למוביל בתחומו ומהם הקריטריונים הנחוצים לבחירת אולמות וגני אירועים מובילים? כל התשובות בכתבה שלפניכם.

ענף האירוח והאירועים הוא אחד מהענפים המשגשגים ביותר במשק הישראלי, כאשר מדי יום מתקיימים בכל רחבי הארץ, עשרות אירועים שונים, פרטיים ועסקיים כאחד. על פי הערכות שונות, מתקיימים בישראל מדי שנה קרוב ל-150 אלף אירועים, כאשר מספר האולמות וגני האירועים בישראל נע סביב ה-700 מקומות.

מה הופך מתחם אירוח למוביל בתחומו?

בכל הנוגע לענף האירוח והאירועים, הגודל כן קובע, ולכן, בכל רשימת אולמות וגני אירועים מובילים ומומלצים בישראל, קרוב לוודאי שתמצאו את מתחמי האירוח המיועדים לאירועים גדולים של החל מ-300 ועד 1500 איש לערך. מעבר לגודל, ישנם קריטריונים נוספים הנחוצים לבחירת אולמות וגני אירועים מובילים וביניהם: הסגנון הייחודי של עיצוב מתחם האירוח, היקף מערכות האירוח וההפקה באמצעותן מאובזר המתחם, הרמה הקולינארית המוצעת לכם במתחם, היקף שירותי האירוח וההפקה העומדים לרשותכם ופרמטרים נוספים.

יחד עם זאת, חשוב לציין שלא כל מתחם אירוח העומד בקריטריונים השונים הנחוצים להגדרת מתחם אירוח מוביל בתחומו, נחשב לכזה, וזאת מכיוון שמעבר למרכיבים היוקרתיים של המתחם, הוא חייב לבסס את מעמדו כמתחם אירועים מוביל.

5 האולמות וגני האירועים המובילים בישראל

מתחם  ODEON- עמק חפר: אחד ממתחמי האירועים היפים והמרשימים ביותר באזור השרון. מתחם זה משתרע על פני שטח כולל של 3,500 דונם והוא משלב בתוכו: גן אירועים יוקרתי עם מתחם קונספטואלי לחופות תחת כיפת השמיים ואולם בקירוי זכוכית המתנשא לגובה של 7 מטרים המאובזר במערכות האירוח וההפקה החדישות ביותר בענף האירועים. מתחם ODEON מותאם לכל סוגי האירועים עד 1,500 איש במסגרת אירועי קוקטייל ולכ-750 איש במסגרת אירועי ישיבה סביב שולחנות. כל המתחם מאובזר במקרני לד FULL HD וזאת לצד קיר הקרנה ענק בגודל 4/38 מטר! במתחם ממתינה לכם גם סוויטה יוקרתית ומושקעת לפרטי פרטים בגודל 80 מטר.

שאטו אירועים – קריית עקרון: מתחם אירועים קונספטואלי המעוצב בהשראת אזור פרובנס – צרפת ומשלב בין גן אירוח מטופח לאולם אירועים מושקע ומאובזר היטב. בשטח הגן תוכלו למצוא בין היתר: בריכת דגים, מפלי מים, עצי זית וגשר מעוצב המוביל משטח הגן לאולם.

אגדרתא- צומת ראם: מתחם אירועים יוקרתי הממוקם בסמוך לכביש 6. במתחם, צמד אולמות שלכל אחד מהם גן אירוח נפרד משלו. באחד מהאלומות תמצאו לאונג' יוקרתי ומושקע המשמש כמתחם קבלת פנים ואילו האולם השני מקורה בזכוכית שקופה.

KALA חיפה: אחד ממתחמי האירוח המובילים ביותר בחיפה והצפון. במתחם, גן אירועים ייחודי המקורה בזכוכית שקופה וצמד אולמות קונספטואליים המאובזרים במערכות האירוח וההפקה החדישות ביותר בענף האירועים.

תגובות לכתבה(2):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 2.
    אגדתא 25/12/2019 10:46
    הגב לתגובה זו
    קודם כל קוראים לאולם אגדתא ולא אגדרתא והוא מזוויע.. עיצוב של בית העם ואוכל של בית חולים..
  • 1.
    הלם 19/11/2019 15:29
    הגב לתגובה זו
    אמנם אולם טוב, אבל ב4-9-19 הביאו להם צו הפסקה בגלל מצב תברואתי ירוד, בעקבות בדיקה של משרד הבריאות
צילום: יח"צצילום: יח"צ

מה משקיעים בשוק ההון יכולים ללמוד מהמפרסמים בגוגל אדס ואיך עקרונות השקעות הערך חזרו לעולם השיווק הדיגיטלי

בעולם שבו כל קליק שווה כסף, מומלץ להסתכל על עולם השיווק כהשקעה, לא כהוצאה

נושאים בכתבה שיווק דיגיטלי

בעולם שבו כל קליק שווה כסף וכל שנייה של תשומת לב מתומחרת, יש טשטוש גבולות בין פרסום להשקעה. גיא אברמוב, מומחה לשיווק דיגיטלי עם ניסיון של למעלה מ-17 שנה בניהול קמפיינים בגוגל אדס, מציע דרך אחרת להסתכל על עולם השיווק - לא כהוצאה, אלא כהשקעה. בעידן של חוסר יציבות כלכלית, עליות ריבית ואי ודאות בשווקים, ייתכן שדווקא מפרסמים בפלטפורמה של גוגל אדס יכולים ללמד את המשקיעים שיעור חשוב על ניהול הון, משמעת וסבלנות.

שיווק דיגיטלי כהשקעה, לא כהוצאה

הגישה של אברמוב נולדה מתוך חיבור אינטואיטיבי בין שני עולמות שנראים במבט ראשון זרים זה לזה. מצד אחד  ניהול תקציבי פרסום בגוגל, עולם של ניסוי וטעייה, מדדים משתנים בזמן אמת ותחרות אינסופית על תשומת לב. מצד שני עולם ההשקעות הקלאסי, שבו ערך נבנה לאורך שנים דרך החלטות שקולות ומבוססות נתונים.

לדבריו, “הטעות הנפוצה ביותר של בעלי עסקים היא שהם מתייחסים לפרסום כהוצאה מיידית, במקום לראות בו השקעה לטווח ארוך. כל שקל שמושקע נכון בקמפיין אפקטיבי פועל בדיוק כמו הון שמושקע במניה טובה והוא מייצר תשואה לאורך זמן”.

גיא אברמוב מסביר, כי ממש כפי שמשקיע בוחן את ביצועי התיק שלו בפרספקטיבה של שנים ולא של ימים, כך גם משווק חכם צריך לבחון את יעילות הקמפיינים שלו בפרקי זמן רחבים יותר. “מי שמסתכל על נתוני קליקים יומיים ומקבל החלטות רגשיות יגלה מהר מאוד שהכסף בורח לו בין האצבעות” הוא אומר. “אבל מי שמתייחס לגוגל אדס כמו משקיע שמתכנן קדימה יוצר מערכת יציבה וצומחת”.

המכירה הפומבית של גוגל הינה מראה לשוק ההון

במרכז מערכת גוגל אדס עומדת מכירה פומבית בזמן אמת. מפרסמים מתחרים על מילות מפתח כאשר מחירי הקליקים והבידינג עצמו משתנים מדי רגע, והאלגוריתם מחליט מי יופיע ואיפה. זהו מנגנון שמזכיר באופן מפתיע את שוק המניות שהיא תחרות על נכסים בעלי ערך נתפס, מבוססת ביקוש, היצע וציפיות.