דלת כניסה
צילום: יחצ

דלת מעוצבת שווה אלף כניסות כיצד לבחור דלת כניסה המותאמת לביתכם?

דלת הכניסה מהווה רושם ראשוני לכניסה לבית ולעיצוב הייחודי שלכם
תוכן בחסות |

דלת הכניסה מהווה רושם ראשוני לכניסה לבית ולעיצוב הייחודי שלכם.

השקעתם והתאמתם בתוך הבית את הריצוף, הריהוט, עבודות הנגרות, הצבעים והפריטים הקטנים והמיוחדים - ועוד לא בחרתם את דלת הכניסה המתאימה.

 

חברת "בסט דורז דלתות כניסה" מתכננת ומייצרת דלתות כניסה ופנים ברמה איכותית ביותר תוך מתן שירות גבוה ללקוחותיה, עמידות בזמנים, שירות ומחירים ללא תחרות.

 

כיצד מתאימים את הדלת המושלמת לבית מעוצב?

ראשית - הסגנון

דלת מעוצבת בסגנון העיצוב הקיים – ומה הסגנון שלכם?

 

ספרו לאורחים את סיפרכם כבר מרגע הכניסה לביתכם. האם ביתכם מעוצב בקו כפרי, קו נקי-מודרני, קו תעשייתי או קו מיוחד שלכם. זכרו שצבע הוא רק אלמנט אחד בבחירת דלת הכניסה. חשוב שתבחרו גם את הפרזולים והסורגים בהתאם. ידית מוארכת וצרה נותנת פונקציונאליות ותחושה אחרת מאשר ידית קטנה ומסוגננת.

בחירת הסורג, הזכוכית וקווי העיצוב שהם מביאים הם מבוא לקווי העיצוב וסגנון הבית. גודל הדלת וגודל המפתח שלה יוצרים אלמנט המייחד את הכניסה - בין כניסה מפוארת, מלכותית, נקיה או נעימה ואינטימית.

 

שנית – האיכות

אל תתפשרו על איכות הדלת!

 

חשוב לזכור: הדלת אותה אתם בוחרים צריכה להיות איכותית. דלת אמינה היא דלת עשויה מחומרים עמידים לנזקי הסביבה, כגון: חום, קור, רטיבות, רעש, אטימות ובטיחותית.

דלתות הכניסה הנבנות מחומרים איכותיים כגון פלדה הן דלתות עמידות ואמינות - דלתות שיהיו איתנות לאורך השנים וישמרו על מצבם המקורי.

כמובן, חשוב שגם המוצרים הנלווים לדלת: הפרזולים, הסורגים והזכוכיות יהיו באותה איכות ייצור ועמידות.

 

והכי חשוב – תבדקו את הדלתות של "בסט דורז"!

 

מתוך מגוון הדלתות שמצויות היום בשוק חברת "בסט דורז דלתות כניסה" תייצר עבורכם דלת כניסה בעיצוב אישי ובאיכות הגבוהה שיש. תוכלו להתאים דלת כניסה לפי עיצוב הבית והסגנון שלכם.

בפס הייצור חברת "בסט דורז" משתמשת בטכנולגיות חדשניות אשר מפיקות דלתות כניסה מדוייקות ואיכותיות.

"בסט דורז דלתות כניסה" היא חברה בעלת ניסיון ארוך שנים – ואנחנו עובדים עם לקוחותינו משלב התכנון הראשוני עד סיום הפרוייקט – בדיוק לפי בקשתכם.

 

"בסט דורז דלתות כניסה" – טאץ' קטן נוסף לעיצוב שעושה הבדל גדול.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
צילום: יח"צצילום: יח"צ

מה משקיעים בשוק ההון יכולים ללמוד מהמפרסמים בגוגל אדס ואיך עקרונות השקעות הערך חזרו לעולם השיווק הדיגיטלי

בעולם שבו כל קליק שווה כסף, מומלץ להסתכל על עולם השיווק כהשקעה, לא כהוצאה

נושאים בכתבה שיווק דיגיטלי

בעולם שבו כל קליק שווה כסף וכל שנייה של תשומת לב מתומחרת, יש טשטוש גבולות בין פרסום להשקעה. גיא אברמוב, מומחה לשיווק דיגיטלי עם ניסיון של למעלה מ-17 שנה בניהול קמפיינים בגוגל אדס, מציע דרך אחרת להסתכל על עולם השיווק - לא כהוצאה, אלא כהשקעה. בעידן של חוסר יציבות כלכלית, עליות ריבית ואי ודאות בשווקים, ייתכן שדווקא מפרסמים בפלטפורמה של גוגל אדס יכולים ללמד את המשקיעים שיעור חשוב על ניהול הון, משמעת וסבלנות.

שיווק דיגיטלי כהשקעה, לא כהוצאה

הגישה של אברמוב נולדה מתוך חיבור אינטואיטיבי בין שני עולמות שנראים במבט ראשון זרים זה לזה. מצד אחד  ניהול תקציבי פרסום בגוגל, עולם של ניסוי וטעייה, מדדים משתנים בזמן אמת ותחרות אינסופית על תשומת לב. מצד שני עולם ההשקעות הקלאסי, שבו ערך נבנה לאורך שנים דרך החלטות שקולות ומבוססות נתונים.

לדבריו, “הטעות הנפוצה ביותר של בעלי עסקים היא שהם מתייחסים לפרסום כהוצאה מיידית, במקום לראות בו השקעה לטווח ארוך. כל שקל שמושקע נכון בקמפיין אפקטיבי פועל בדיוק כמו הון שמושקע במניה טובה והוא מייצר תשואה לאורך זמן”.

גיא אברמוב מסביר, כי ממש כפי שמשקיע בוחן את ביצועי התיק שלו בפרספקטיבה של שנים ולא של ימים, כך גם משווק חכם צריך לבחון את יעילות הקמפיינים שלו בפרקי זמן רחבים יותר. “מי שמסתכל על נתוני קליקים יומיים ומקבל החלטות רגשיות יגלה מהר מאוד שהכסף בורח לו בין האצבעות” הוא אומר. “אבל מי שמתייחס לגוגל אדס כמו משקיע שמתכנן קדימה יוצר מערכת יציבה וצומחת”.

המכירה הפומבית של גוגל הינה מראה לשוק ההון

במרכז מערכת גוגל אדס עומדת מכירה פומבית בזמן אמת. מפרסמים מתחרים על מילות מפתח כאשר מחירי הקליקים והבידינג עצמו משתנים מדי רגע, והאלגוריתם מחליט מי יופיע ואיפה. זהו מנגנון שמזכיר באופן מפתיע את שוק המניות שהיא תחרות על נכסים בעלי ערך נתפס, מבוססת ביקוש, היצע וציפיות.