עם המומחים כולל הכל בראש שקט
חתונה אזרחית בחו"ל הינה פופולרית היום יותר מתמיד. סאן ליין- שירותי תיירות בע"מ, משרד נסיעות מורשה וחבר בהתאחדות סוכני הנסיעות בישראל מתמחה מזה שנים רבות בתחום שונים ביניהם תחום הנישואים האזרחיים בחו"ל.
משרדנו עזר לאלפי זוגות להתחתן בחו"ל, אם זה בקפריסין או בצ'כיה, תוך הקפדה יתרה על כל הנדרש, טיפול בכל המסמכים הנדרשים וקבלת התוקף החוקי לנישואים.
אנו מלווים את הזוגות מהרגע הראשון בו החליטו להתחתן, במתן מידע מפורט ומדוייק לכל הנדרש, ובליווי צמוד של נציגים מקומיים.
ההבדל המהותי בין קפריסין לצ'כיה הינם בזמן קבלת התוקף החוקי- בקפריסין חוזרים עם התוקף החוקי וכבר למחרת ניתן לגשת למשרד הפנים ולשנות את הסטטוס לנשוי בעוד שצ'כיה היפה לוקח כ 40 ימי עבודה לקבל את מסמך התוקף החוקי (חותמת אפוסטיל על גבי מסמך החתונה). הכל תלוי בכמה דחוף לכם לשנות את הסטטוס במשרד הפנים.
חבילות החתונה האזרחית כוללות טיסה, מלון על פי בחירה, טיפול במסמכים לפני היציאה מהארץ הכוללות תרגום מוטריוני לאנגלית, העברות ולווי צמוד של נציג מקומי בעת החתונה וטיפול במסמך החתונה לאחר הטקס (חותמת אפוסטיל).
מחירי החבילות משתנים בהתאם למלונות הנבחרים- ניתן לבחור חבילה הכוללת מלון פשוט וטוב או לבחור חבילה יקרה הכוללת מלון מפואר ויוקרתי, וכמובן המחיר משתנה בהתאם לזמן השהות בחו"ל.
- מארגנים חתונה? הנה הדברים שכדאי שלא תשכחו
- מזמינים אטרקציות לחתונה מבלי לקרוע את הכיס
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
במשרדנו מחלקה מיוחדת המטפלת בחתונות אזרחיות, אך לא רק. תחום ההתמחות הינו קפריסין כיעד וחתונות אזרחיות בפרט. היעד קפריסין הינו יעד מבוקש היום. מלונות יוקרה השוכנים לאורך החופים היפים של האי וביניהם מלון אנסה המפואר השוכן בצפון מערב קריסין או מלון קולומביה ריזורט המופלא השוכן במפרץ פיזורי ורבים וטובים נוספים- בכולם יש לנו הסכמים ומחירים חסרי תקדים וכך תוכלו לנפוש באי האהבה של אפרודיטה אם זה בחופשה רומנטית או משפחתית. משרדנו הוקם בשנת 1999 ומאז מתמחה בתחום החתונות בפרט וקפריסין בכלל, בנוסף לפעילות נרחבת כמשרד נסיעות לכל דבר, אם זה במחלקה העסקית של משרדנו או במחלקה המטפלת בנופשים וחופשות בכל יעד בעולם כולו ובכל תחומי התיירות.
את אתר האינטרנט שלנו בחרנו למקד לפעילות הסיטונאית שלנו בלבד ובעיקר את נושא החתונות האזרחיות.
כשבוחרים להתחתן בחו"ל חייבים לבחור במי שמתמחה ומנוסה עשרות שנים בתחום. לא רק ישראלים מתחתנים עם ישראלים. כמות החתונות שאנו מבצעים בין ישראלים ובעלי דרכון זר הינה גדולה. כל מדינה שממנה מגיעים מצריכה מסמכים שונים ואנו נטפל ונדריך כל אחד ואחד, ונתרגם כמעט כל מסמך לאנגלית על ידי נוטריון כנדרש.
צוות סאן ליין לשירותכם בכל תחום, וחתונות אזרחיות בפרט
048333407
צילום: יח"צמה משקיעים בשוק ההון יכולים ללמוד מהמפרסמים בגוגל אדס ואיך עקרונות השקעות הערך חזרו לעולם השיווק הדיגיטלי
בעולם שבו כל קליק שווה כסף, מומלץ להסתכל על עולם השיווק כהשקעה, לא כהוצאה
בעולם שבו כל קליק שווה כסף וכל שנייה של תשומת לב מתומחרת, יש טשטוש גבולות בין פרסום להשקעה. גיא אברמוב, מומחה לשיווק דיגיטלי עם ניסיון של למעלה מ-17 שנה בניהול קמפיינים בגוגל אדס, מציע דרך אחרת להסתכל על עולם השיווק - לא כהוצאה, אלא כהשקעה. בעידן של חוסר יציבות כלכלית, עליות ריבית ואי ודאות בשווקים, ייתכן שדווקא מפרסמים בפלטפורמה של גוגל אדס יכולים ללמד את המשקיעים שיעור חשוב על ניהול הון, משמעת וסבלנות.
שיווק דיגיטלי כהשקעה, לא כהוצאה
הגישה של אברמוב נולדה מתוך חיבור אינטואיטיבי בין שני עולמות שנראים במבט ראשון זרים זה לזה. מצד אחד ניהול תקציבי פרסום בגוגל, עולם של ניסוי וטעייה, מדדים משתנים בזמן אמת ותחרות אינסופית על תשומת לב. מצד שני עולם ההשקעות הקלאסי, שבו ערך נבנה לאורך שנים דרך החלטות שקולות ומבוססות נתונים.
לדבריו, “הטעות הנפוצה ביותר של בעלי עסקים היא שהם מתייחסים לפרסום כהוצאה מיידית, במקום לראות בו השקעה לטווח ארוך. כל שקל שמושקע נכון בקמפיין אפקטיבי פועל בדיוק כמו הון שמושקע במניה טובה והוא מייצר תשואה לאורך זמן”.
גיא אברמוב מסביר, כי ממש כפי שמשקיע בוחן את ביצועי התיק שלו בפרספקטיבה של שנים ולא של ימים, כך גם משווק חכם צריך לבחון את יעילות הקמפיינים שלו בפרקי זמן רחבים יותר. “מי שמסתכל על נתוני קליקים יומיים ומקבל החלטות רגשיות יגלה מהר מאוד שהכסף בורח לו בין האצבעות” הוא אומר. “אבל מי שמתייחס לגוגל אדס כמו משקיע שמתכנן קדימה יוצר מערכת יציבה וצומחת”.
- חברת A2Z והסטארט-אפ Pluro מציעים את הפתרון המלא להנגשת אתרים - איתור, תיקון וניטור במערכת אחת
- השילוש הקדוש של הצמיחה הדיגיטלית: נוכחות, נראות ואינטליגנציה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
המכירה הפומבית של גוגל הינה מראה לשוק ההון
במרכז מערכת גוגל אדס עומדת מכירה פומבית בזמן אמת. מפרסמים מתחרים על מילות מפתח כאשר מחירי הקליקים והבידינג עצמו משתנים מדי רגע, והאלגוריתם מחליט מי יופיע ואיפה. זהו מנגנון שמזכיר באופן מפתיע את שוק המניות שהיא תחרות על נכסים בעלי ערך נתפס, מבוססת ביקוש, היצע וציפיות.
