gadot
צילום: gadot

לבחירת מקום יש השפעה רבה על איכות האירוע

תוכן בחסות |
נושאים בכתבה אולם אירועים

ומתוך הבנה זו ורצון להעביר את האורחים שלכם חוויה חדשה, מתחם האירועים "גדות" גאה להציג שילוב מנצח של איכות, עיצוב, השקעה, מיקום, טבע, רגישות וקפדנות. אתם מוזמנים להגיע אל אולם אירועים בתל אביב שמצליח לשלב בחן ובאופן מושכל בין אווירה אורבנית מחשמלת, לבין רוך כפרי, מרגיע וממכר, וזאת בזכות המיקום הפסטורלי בו ממוקם המתחם- על גדות הירקון! על כן אם חיפשתם שילוב מנצח שבין חוץ לפנים, שילוב מרשים שבין יוקרה וטבע ותחושת פסטורליות לצד אורבניות- אתם מוזמנים לקבוע פגישה ולהגיע לראות ולחוש במה מדובר!

מבקשים לקבל טעימה? צודקים!

במתחם האירועים "גדות" אתם מוזמנים להרים כל סוג של אירוע שרק עולה על דעתכם, כאשר האווירה אליה אנו מכוונים הינה איכותית ואקסקלוסיבית, כאשר אנו פנויים להתאים את העיצוב עבור כל קונספט שאתם מבקשים להלביש על האירוע שלכם, וזאת בעזרת צוות מעצבי המקום המוכשר והנהדר. כמו כן, מחכה לכם במקום שילוב מוקפד ומרגש של תפריט אירוח מגוון ואיכותי- מבוסס על מנות שף ועל מטבח פיוז'ן. בנוסף במקום צוות עובדים מסור שרגיש לכל בקשה, מערכות תאורה מתקדמות, מערכות סאונד חדשניות, מסכי ענק, שנדלירים מרהיבים, מגוון פינות ישיבה אקסקלוסיביות ומרפסת עץ יוקרתית לצד משטחי דק מרווחים- כך שביחד הכול נאגד לכדי חוויה מופלאה שמחכה לתת טוויסט עדין גם עבור האירוע המרגש שלכם.

עיצוב מוקפד עם הרבה אהבה

לצד ההשקעה הרבה בטכנולוגיה, בתפאורה ובעיצוב- גם יש לציין לטובה שאופן העיצוב נתון לשינויים, בהתאם לשיקולים והשאיפות של בעלי השמחה, כאשר עבור כל צורך ניתן למצוא מענה מוקפד ואלגנטי. כמו כן, טרם התייחסנו אל גולת הכותרת של "גדות אולם אירועים", טרם אזכרנו את שלושת המתחמים שמאפיינים את המקום, ושזוכים להעמיד אותו רמה אחת מעל השאר. המתחם הראשון נמצא בחוץ לצד נחל הירקון, כאשר פעמים רבות האורחים בוחרים בו עבור שלב קבלת הפנים. בין היתר תמצאו במתחם הגן מערכות ישיבה, מדשאות מוריקות, משטחי דק מזמינים, בר אינטימי ושלל פינות מטופחות וקסומות.

שני מתחמים נוספים

המתחם השני שנזכיר הנו המקום בו הכול קורה- נדרים מוחלפים וכוסות נשברות, כאמור מתחם עבור עריכת חופות ומגוון טקסים. האורחים זוכים ליהנות ממראה הנחל הזורם ומכיפת שמיים טבעית שמחברת בין המהות להוויה.  בנוסף, כמובן שגם ישנו אולם אירועים מקורה ומעוצב, בו תמצאו קירות זכוכית שמבקשים לחבר בין החוץ לבין הפנים, כך שניתן ליהנות מהמיזוג, לצד מראה של שמיים בלתי נגמרים.

המוטו של המקום

צוות העובדים של גדות אולם אירועים מאמין שהאירוע שלכם צריך להיזכר לטובה, שהאורחים שלכם צרכים להרגיש שמבקשים להשקיע בהם, שבעלי השמחה צרכים להתפנות לאירוע ולשכוח מכל הניהול השוטף שמסביב, שהאוכל צריך להיות באותה רמה של מסעדת שף, שמנה צריכה להיות יצירת אומנות, שהסאונד צריך להוביל את האורחים לרחבה (אך לאפשר לאנשים שסביב השולחנות לנהל שיחה נעימה), שהלקוח צודק ויש אינסוף דרכים על מנת ללכת לקראתו (תוך שמירה על הקונספט של המקום), ושאירוע משמח יש לחגוג כפי שצריך ועם הרבה אהבה.

כי מגיע לכם הטוב ביותר!

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
צילום: יח"צצילום: יח"צ

מה משקיעים בשוק ההון יכולים ללמוד מהמפרסמים בגוגל אדס ואיך עקרונות השקעות הערך חזרו לעולם השיווק הדיגיטלי

בעולם שבו כל קליק שווה כסף, מומלץ להסתכל על עולם השיווק כהשקעה, לא כהוצאה

נושאים בכתבה שיווק דיגיטלי

בעולם שבו כל קליק שווה כסף וכל שנייה של תשומת לב מתומחרת, יש טשטוש גבולות בין פרסום להשקעה. גיא אברמוב, מומחה לשיווק דיגיטלי עם ניסיון של למעלה מ-17 שנה בניהול קמפיינים בגוגל אדס, מציע דרך אחרת להסתכל על עולם השיווק - לא כהוצאה, אלא כהשקעה. בעידן של חוסר יציבות כלכלית, עליות ריבית ואי ודאות בשווקים, ייתכן שדווקא מפרסמים בפלטפורמה של גוגל אדס יכולים ללמד את המשקיעים שיעור חשוב על ניהול הון, משמעת וסבלנות.

שיווק דיגיטלי כהשקעה, לא כהוצאה

הגישה של אברמוב נולדה מתוך חיבור אינטואיטיבי בין שני עולמות שנראים במבט ראשון זרים זה לזה. מצד אחד  ניהול תקציבי פרסום בגוגל, עולם של ניסוי וטעייה, מדדים משתנים בזמן אמת ותחרות אינסופית על תשומת לב. מצד שני עולם ההשקעות הקלאסי, שבו ערך נבנה לאורך שנים דרך החלטות שקולות ומבוססות נתונים.

לדבריו, “הטעות הנפוצה ביותר של בעלי עסקים היא שהם מתייחסים לפרסום כהוצאה מיידית, במקום לראות בו השקעה לטווח ארוך. כל שקל שמושקע נכון בקמפיין אפקטיבי פועל בדיוק כמו הון שמושקע במניה טובה והוא מייצר תשואה לאורך זמן”.

גיא אברמוב מסביר, כי ממש כפי שמשקיע בוחן את ביצועי התיק שלו בפרספקטיבה של שנים ולא של ימים, כך גם משווק חכם צריך לבחון את יעילות הקמפיינים שלו בפרקי זמן רחבים יותר. “מי שמסתכל על נתוני קליקים יומיים ומקבל החלטות רגשיות יגלה מהר מאוד שהכסף בורח לו בין האצבעות” הוא אומר. “אבל מי שמתייחס לגוגל אדס כמו משקיע שמתכנן קדימה יוצר מערכת יציבה וצומחת”.

המכירה הפומבית של גוגל הינה מראה לשוק ההון

במרכז מערכת גוגל אדס עומדת מכירה פומבית בזמן אמת. מפרסמים מתחרים על מילות מפתח כאשר מחירי הקליקים והבידינג עצמו משתנים מדי רגע, והאלגוריתם מחליט מי יופיע ואיפה. זהו מנגנון שמזכיר באופן מפתיע את שוק המניות שהיא תחרות על נכסים בעלי ערך נתפס, מבוססת ביקוש, היצע וציפיות.