שמלת כלה מעוצבת במתנה
סיפורה המרגש של שירן שזכתה בשמלת כלה מעוצבת במסגרת ההגרלה החודשית הנערכת בסלון הבוטיק לשמלות כלה של המעצבת רינה בהיר.
שירן ובן זוגה מתוכננים להינשא בקיץ הקרוב, ובדומה לכל זוג אחר הנערך לקראת האירוע המרגש, הגדול והחשוב של חייהם, גם שירן ובן זוגה עסוקים בימים אלו בהכנות הקדחתניות לאירוע הקרב ובא. כחלק מההכנות לאירוע, שירן עסקה במהלך החודשים האחרונים בניסיונות למצוא את שמלת הכלה עליה היא תמיד חלמה, ובמהלך חיפושיה אחר השמלה המיוחדת היא נחשפה לאתר הבית של מעצבת שמלות הכלה רינה בהיר.
המעצבת רינה בהיר מציגה: שמלת כלה במתנה בכל חודש מחדש!
בדומה למאות כלות לעתיד המבקרות באתר הבית של רינה בהיר, גם שירן נחשפה להגרלה החודשית הנערכת בסלון הבוטיק לשמלות כלה של רינה בהיר, במסגרתה רינה בהיר מעניקה שמלת כלה במתנה בכל חודש מחדש לאחת מהבנות המשתתפות בהגרלה. שירן הצטרפה אף היא לרשימת ההגרלה והשאירה את פרטיה באתר. לפני מספר ימים, בשעת ערב מוקדמת ובמהלך ביקור טעימות אותו קיימה שירן ביחד עם בן זוג באולם האירועים בו הם מתוכננים להינשא, מכשיר הטלפון של שירן צלצל ובשורות הבאות אנו רוצים להביא בפניכם את תמלול השיחה המלא מאותה שיחה: לאתר שמלות כלה של רינה בהיר לחצו
שירן: "הלו"
רינה בהיר: "שלום, מדברת המעצבת רינה בהיר מסלון הבוטיק לשמלות כלה הנושא את שמי, האם אני מדברת עם שירן?"
שירן: "כן..אהה שלום, כן זאת שירן"
רינה בהיר: "שירן שוב שלום, אני מתקשרת אלייך כי אני רוצה לבשר לך ששמך עלה בהגרלה אותה אני מקיימת בכל חודש מחדש, ולכן את זכית בשמלת כלה מעוצבת"
שירן: "יו, אני לא מאמינה, את עובדת עליי, נכון שאת עובדת עליי?"
בשלב זה שירן פונה לבן זוגה ואומרת לו שהבחורה על הקו טוענת שהיא זכתה בשמלת כלה מתנה "היא בטח עובדת עליי" נשמע קולה של שירן ברקע. בן זוגה של שירן נוטל את מכשיר הטלפון לידיו וממשיך את השיחה:
בן הזוג: "שלום, אני מעוניין לדעת מי על הקו?"
רינה בהיר: "שלום גם לך, מדברת רינה בהיר מעצבת שמלות הכלה, ואני מזמינה אותך ואת שירן לבקר אצלי בסלון הכלות ולקבל מידי הצוות את המתנה המופלאה בה שירן זכתה"
- מארגנים חתונה? הנה הדברים שכדאי שלא תשכחו
- מזמינים אטרקציות לחתונה מבלי לקרוע את הכיס
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב זה בן הזוג פונה לשירן וקולו נשמע ברקע: "שירן אני חושב שהיא רצינית". שירן נוטלת את מכשיר הטלפון לידיה וממשיכה את השיחה:
שירן: "מה באמת???? אני לא מאמינה, זאת המתנה הכי גדולה בה זכיתי"
רינה בהיר: "שירן, אני מבינה שאת נרגשת ושמחה, ואני נרגשת באותה מידה כמוך. אני מזמינה אותך ליצור קשר עם סלון הכלות ולתאם מועד הגעה לתחילת מדידות".
שירן: "וואוו רינה את לא מבינה עד כמה אני מאושרת, רק היום בבוקר אמרתי לשי (בן הזוג) שאני מתחילה להילחץ מזה שעדיין לא בחרתי שמלה לאירוע. וואוו...אני לא מאמינה, אני פשוט לא מאמינה".
צילום: Pexelsהלוואה לבעלי BDI שלילי – מה צריך לדעת לפני שמבקשים?
היום קיימים פתרונות רבים שמאפשרים לקבל הלוואה בצורה שקופה, אחראית ומותאמת אישית, גם למי שסווג כבעל BDI שלילי. מה האפשרויות ומה חשוב לבדוק
עבור לא מעט אנשים, הדו"ח הפיננסי שלהם אותו BDI שכל כך הרבה תלוי בו הופך להיות מכשול ממשי. מצב שבו פרטים ישנים, טעויות עבר, עיכובים בתשלומים או אירועים חד־פעמיים משפיעים על האפשרות לקבל מימון, גורם להרבה אנשים להרגיש חסרי אונים. אבל חשוב לדעת שהיום המציאות שונה ממה שהייתה בעבר. גם מי שמוגדר כבעל BDI שלילי יכול לקבל הלוואה, ולעיתים בתנאים טובים יותר ממה שניתן לדמיין.
מערכת המימון בישראל התפתחה משמעותית, ויחד איתה גם הפתרונות שמאפשרים לאנשים לצאת ממעגל כלכלי בעייתי ולבנות מסלול חדש. כדי לעשות זאת נכון, צריך להבין מה באמת משפיע על הדו"ח, אילו אפשרויות קיימות ומה חשוב לבדוק לפני שמבקשים הלוואה בפועל.
מה זה BDI שלילי ולמה זה כל כך משפיע?
BDI הוא למעשה צילום מצב פיננסי שמציג איך התנהל החשבון בשנים האחרונות: האם היו צ'קים שחזרו, האם היו תיקים בהוצאה לפועל, האם קיימים חובות פתוחים, האם נרשמו עיכובים בתשלומים ועוד. הבעיה היא שהדוח אינו תמיד משקף את המציאות הנוכחית. הרבה אנשים הסדירו את חייהם, חזרו לעבוד, התייצבו כלכלית – אך הדו"ח ממשיך להציג אירועים שקרו לפני שנים.
במצבים כאלה האפשרות לקבל הלוואה לבעלי BDI שלילי הופכת לרלוונטית במיוחד, משום שהמערכת הבנקאית מבוססת על נתונים היסטוריים בלבד ולא על השינוי האמיתי שקרה בחיי הלקוח.
- מחיקת רישום BDI שלילי ושיפור נתוני האשראי – האם פעולות אלו אפשריות?
- צפי לגידול של 50% בשיעור החברות שיקרסו בישראל לעומת 25% בעולם
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
חשוב להבין שגם אם הדוח אינו חיובי, יש פתרונות פיננסיים חוץ־בנקאיים שבוחנים את האדם ולא רק את המסמך. גופי המימון החדשים שמו דגש על יכולת ההחזר הנוכחית ולא על טעויות עבר.
הכירו את עו"ד אסף פלג שלא עושה הנחות לחברות הענק
במשרד עורך דין אסף פלג הבינו מזמן שעבור מי שנפגע אין כזה דבר "תביעה קטנה", ושכל הליך הוא עולם ומלואו עבור בעל הדין.
בתמונה: עורך דין, אסף פלג
בניגוד לחברות שונות ו"מעכרים" למיניהם שאינם עורכי דין ועוסקים בהגשה טכנית בלבד (תוך גזירת קופון שמן על גב הלקוחות), במשרד מציעים שירות משפטי מלא ומקצועי, על ידי עורכי דין בעלי רישיון בלבד והפועלים בפיקוח הדוק של לשכת עורכי הדין.
המשרד מטפל בפונים שונים, פרטיים ועסקיים, ומפעיל מערך של הגשת תביעות ומענה להן וכן ייעוץ מקדים מלא והכנה לפני הדיון.
אולי כאן המקום להוסיף כי אסף פלג מתמחה גם בנטרול תביעות (כולל תביעות קטנות) על ידי עריכת מו"מ נחוש ועיקש להדיפתן טרם הגעה לדיון.חשוב לזכור שקשה מאד לערער על תביעה קטנה, וכי תמיד קיים סיכון לפסיקה של הוצאות משפט כלפי בעל דין, כאשר מתקבל פסק דין כנגדו (כן, גם כלפי התובע!).
להלן נסקור כעת את חלק מהנושאים הנפוצים בהם המשרד מטפל באופן שוטף:- שכירויות (וסכסוכי שכנים) – הפרות חוזה, מקרים שבהם בעל הבית אינו מתקן ליקויים בנכס, פגמים נסתרים בדירת מגורים, וכן דירות מגורים שאינן ראויות למגורים על פי התיקון החדש לחוק השכירות.
- סכסוכי שכנים בבתים משותפים – נושא נפוץ נוסף בעניין קרוב. אנו יודעים להתמודד ברגישות ובנחישות עם מקרים כאלה, ולעיתים קרובות לפתור סכסוכים באופן המיטיב עם הלקוח אך מאפשר המשך חיים סבירים לצד הצד האחר.
- נזיקין – כל מקרי הנזיקין המוכרים, תאונות דרכים, נפילות ברחוב, נזק לרכוש, ביטוח ועוד. חשוב לציין שנזקי גוף לרוב יידונו בערכאת שלום ומצריכים ייצוג, אך ישנם מקרים חריגים ויש לבחון את הנסיבות לגופן.
- חוק הספאם (חוק התקשורת). משלוח הודעות שיווקיות ללא אישור המקבל בדואר אלקטרוני או במסרוני SMS פרסומיים. כאן ניתן לקבל פיצוי בגובה של עד 1000 ₪ ללא הוכחת נזק. לעיתים קרובות החברות מעדיפות לפצות באמצעות פשרה במקום להגיע לבית המשפט ולשלם גם הוצאות משפט לתובע.
- ביטולי עסקה, צרכנות, פגמים במוצרים. אסף פלג הוא בעל ניסיון נרחב כעורך דין לדיני צרכנות, וטיפל במאות תיקים בתחום זה.
- חיובים שלא כדין על ידי חברות תקשורת, ביטוחים, סלולאר, תביעות נגד חברות אינטרנט, סלולר ועוד. גם בנושא זה המשרד מתמחה ועוסק רבות – ובעל הישגים לא מבוטלים בהשגת פיצויים ושיפוי ללקוחותיו.
- משלוח מכתבי התראה לפני נקיטת הליכים משפטיים (מכתבי דרישה) מעו"ד.
- סיוע בגישור ובוררות סביב נושאי תביעות קטנות.
- עריכת חוזים ובדיקת חוזים על גווניהם, כולל חוזי שכירות, חוזי מכר, חוזה קנייה ומכירה של דירת מגורים, חוזי נדל"ן, עסקאות נדל"ן, גם מקבלן, עמידר, תקנונים, מדינות פרטיות, תקנוני אתר אינטרנט, ועוד.
- הגשת ערעורים ובקשות רשות ערעור על תביעות קטנות.
- ביטוח לאומי – כולל ערעורים על החלטות ועדה רפואית על נכות.
- הוצאת תג נכה לרכב.
- זיוף חתימה של צרכן.
- ביטולי קנסות ודו"חות כולל דו"חות תנועה.
- ביטול דו"ח קורונה, דו"ח על חבישת מסכה.
- טיפול בחובות ובחייבים באמצעות הליכים משפטיים במהירות וביעילות האפשרית.
- המשרד ערוך להעניק ייעוץ משפטי כללי בכל עניין משפטי אזרחי- מסחרי.
