רביב דרוקר
צילום: אלדד רפאלי

משבר המקור: רק 5.8% לתוכנית התחקירים של רשת

אחרי השפל של השבוע שעבר עם 4.8%, המקור התחזקה בנקודה – ועדיין רשמה רבע מהרייטינג של חתונה ממבט ראשון ששודרה מולה והניבה 21.5%

אלכסנדר כץ | (7)

חתונה ממבט ראשון (קשת) רשמה נתון נהדר של 21.5%, ונהנתה גם מחולשה של המתחרה - המקור (רשת) עם עוד נתון נמוך – והפעם 5.8%, נקודה יותר מהשפל שנרשם לפני שבוע. המקור - אולפן (רשת) רשם נתון גבוה יותר של 6.7%.

 

בהמשך הערב, לילה טוב עם גיא פינס (קשת) ניפקה 12.4%, חי בלילה (קשת) רשמה 7.2%, לקט הצינור (רשת) הניב 4.2% והיום שהיה (רשת) עם 3.9%.

 

בגזרת הבוקר:

חדשות הבוקר (קשת) - 4.5%

העולם הבוקר (רשת) - 2.1%

 

פרה פריים:

קשת: חמש עם רפי רשף - 6.7%, שש עם - 7.6%, תוכנית חיסכון - 11.1%

רשת: אחרי תקופה לא קצרה עם נתונים גבוהים, חמש - שרון גל דווקא יורדת ל-3.5%, שש - אמנון לוי - 5.5%, לפני החדשות - 5.5%

 

בגזרת החדשות:

חדשות 12 - 16.2%

תגובות לכתבה(7):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 7.
    לאנשים נמאס מ-"חדשות" של שמאלנים פרוגרסיביים (ל"ת)
    אחד העם 26/05/2022 12:34
    הגב לתגובה זו
  • 6.
    (ל"ת)
    26/05/2022 12:30
    הגב לתגובה זו
  • 5.
    (ל"ת)
    26/05/2022 12:30
    הגב לתגובה זו
  • 4.
    כבר מזמן הפך לחלחולת !! פשוט הצד ההפוך של עורב ! 26/05/2022 12:30
    הגב לתגובה זו
    כבר מזמן הפך לחלחולת !! פשוט הצד ההפוך של עורב !
  • 3.
    דניאל 26/05/2022 12:14
    הגב לתגובה זו
    זה מה שקורה לשקרנים ורמאים בתקשורת
  • 2.
    נועם 26/05/2022 12:13
    הגב לתגובה זו
    אחרי שבמשפט נתניהו התגלה שהדיווחים שלו לא כל כך 'מדוייקים' - נקרא לזה בלשון עדינה
  • 1.
    אבנר 26/05/2022 11:57
    הגב לתגובה זו
    אז מה הפלא? אני מתפלא שככ הרבה זמן לוקח לאנשים להבין זאת.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.


  


אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.