הישראלים ויתרו על סדרה שעוסקת בטרור אחרי הפיגוע הרצחני בב"ש
השקת העונה השלישית של הסדרה כפולים (קשת) רשמה 13.5% בלבד, נתון נמוך מאד ביחס להייפ סביב הסדרה והתחרות מולה - המסעדה הבאה (רשת) שנצמדה לכאורה עם 11.2%.
מדובר על נתון מפתיע מאד של כפולים, מכמה סיבות: הראשונה, הפריים של קשת כמעט תמיד רושם נתונים גבוהים יותר, ובצורה משמעותית. שנית, הסדרה זכתה להגשה נוחה מהחדשות ועדיין רשמה נפילה חדה ברייטינג של כחמש נקודות. שלישית, כפולים היא סדרה מוערכת, זכתה לקידום נאה (אבל אולי לא מספיק?) ונראה שבקלות אמורה הייתה למשוך יותר צופים. רביעית, מולה שודרה תוכנית ריאליטי חלשה שלא אמורה הייתה להוות תחרות.
אבל המציאות כנראה עשתה את שלה. הסדרה שודרה כמה שעות לאחר הפיגוע הרצחני בבאר שבע בו נרצחו ארבעה ישראלים ונפצעו עוד שניים. הישראלים כנראה רצו לראות אקטואליה וחדשות, אבל דרמה על טרור הייתה יותר מדי ביום כזה.
בהמשך הערב, מהדורת חדשות מיוחדת (קשת) הניבה 8.6%, חי בלילה (קשת) קיבלה 7.3%, הצינור (רשת) רשמה 7.2% והיום שהיה (רשת) עם 4.7%.
בגזרת הבוקר:
חדשות הבוקר (קשת) - 3.9%
העולם הבוקר (רשת) - 2.5%
נתוני הפרה פריים – אחרי הדיווח הראשוני סביב השעה 16:30 על הפיגוע בבאר שבע:
קשת: חמש עם רפי רשף - 9%, שש עם - 11.9%, מהדורה מוקדמת - 14.2%
רשת: חמש - שרון גל - 4.8%, שש - אמנון לוי - 5.5%, מהדורה מוקדמת - 6.1%
בגזרת החדשות:
חדשות 12 – 18.2%
- 1.יעל 23/03/2022 11:17הגב לתגובה זוחסר לנו טרור ?! שצריך לראות עוד סדרה בנושא

אפל מעלה את מחיר TV+ ב-30% ל-13 דולר לחודש
העלאת המחיר מגיעה במקביל לעליות דומות אצל מתחרות, אך אפל נותרת עם מודל אחיד ללא גרסה זולה עם פרסומות; ההכנסות מהשירותים הפכו לאחד ממנועי הצמיחה הבולטים של החברה
שירותי הסטרימינג מתייקרים, גם באפל - אפל עדכנה כי תעלה את מחיר המנוי החודשי לשירות הסטרימינג TV+ מ-10 דולר ל-13 דולר, כלומר עלייה של כ-30%. העלייה תחול מיידית למנויים חדשים בארה"ב ובמספר שווקים בינלאומיים. עבור לקוחות קיימים, נראה שהשינוי צפוי להיכנס לתוקף בהמשך, בהתאם למחזור החיוב.
בעוד שמחיר החבילה השנתית של TV+ יישאר 99 דולר, באפל מדגישים כי מחיר חבילת השירותים Apple One לא משתנה. כלומר, לקוחות שמשלמים על חבילת השירותים המאוחדת של אפל הכוללת גם iCloud, Apple Music ועוד, ייהנו מהטבה עקיפה.
המהלך של אפל משתלב במגמה רחבה של עליות מחירים בשוק הסטרימינג. עם זאת, בניגוד למתחרותיה כמו נטפליקס, דיסני+ ו-HBO Max, אפל ממשיכה להציע רק תכנית אחת - בלי גרסה בסיסית עם פרסומות או מדרגות תמחור.
ייתכן שזה שומר על חוויית צפייה נקייה ומבודלת, אך מצד שני גם מגביל את קצב ההתרחבות. מאז שהושק ב-2019, TV+ נחשב לשחקן איכותי אך עם קהל מצומצם יחסית. עם זאת, התכנים המקוריים של אפל ממשיכים לקצור הכרה, כולל 81 מועמדויות לאמי בחודש שעבר, כש-Severance גרפה לבדה 27 מועמדויות בעונתה השנייה.
- אפל מהמרת על הודו ופותחת חנות שלישית
- מנוע החיפוש המפורסם בעולם מגיע לנאסד"ק ומה קרה היום לפני 72 שנה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ההחלטה להעלות מחירים מתקבלת על רקע גידול בהכנסות חטיבת השירותים של אפל. ברבעון האחרון רשמה החברה עלייה של 13% בהכנסות ממגזר זה שהגיעו ל-27.4 מיליארד דולר. מדובר בנתח הולך וגדל בפעילות של אפל, במיוחד בתקופה שבה מכירות האייפון נמצאות במגמת האטה.