יגאל ברקת
צילום: סיון פרג'

יגאל ברקת מונה לסמנכ"ל השיווק של בנק הפועלים

ברקת ששימש עד לאחרונה כמנכ"ל משרד הפרסום יהושע TBWA, ובעבר היה סמנכ"ל שיווק בפרטנר וישראכרט, יחליף את אסף אזולאי. ברקת: "מצטרף לבנק בתקופה מרתקת של תהליכי שינוי והתפתחות בהם נמצאת המערכת הבנקאית"
אלכסנדר כץ | (1)

איש הפרסום יגאל ברקת, מונה לסמנכ"ל השיווק של בנק ה פועלים -2.72% . ברקת יחליף בתפקיד את אסף אזולאי, ששימש בתפקיד במשך חמש שנים, ומונה לסמנכ"ל השיווק של Team8. 

עד לאחרונה שימש ברקת כמנכ"ל משרד הפרסום יהושע TBWA, ממשרדי הפרסום הגדולים בישראל. בתפקיד זה כיהן כחמש שנים, מאז השחליף את עינת יוזנט-רביד, שמונתה באותה עת למנכ"לית אלטמן. בעברו היה סמנכ"ל השיווק של פרטנר, ישראכרט והבורסה לניירות ערך, והוא גם שימש כמנהל אגף השיווק של בזק. 

בשנים האחרונות הוביל ברקת מהלכים שיווקים רבים ביניהם מהפכת הדיגיטל והמיתוג מחדש של ישראכרט, השקת רשת ה-G4 הראשונה בישראל בפרטנר, מיתוג מחדש של בזק, השקות של שורה רחבה של מוצרי ארנק סלולריים, רשתות ביתיות, שירותיי ענן ומוצרים עסקיים נוספים. בתפקידו האחרון במשרד הפרסום הוביל שורה של מהלכים שביססו את המשרד לאחד המובילים בישראל בתחומי הדיגיטל והתוכן.

על פי הערכות, תכנון ברקת לעזוב את יהושע TBWA כבר לפני זמן מה, אולם עיכב את החלטתו לאחר התחקיר שפורסם באתר "המקום הכי חם בגיהנום" על כך שנשים שעבדו במשרד הפרסום חשו מוטרדות מהתנהלותו של יו"ר ומייסד המשרד רמי יהושע. הסיבה היא שיהושע הודיע בעקבות התחקיר על השהייתו מתפקידו, מה שהשאיר את ברקת לעוד כמה חודשים בתפקיד. 

מנכ"ל בנק הפועלים, דב קוטלר מסר: "יגאל בעל ניסיון שיווקי ועסקי עשיר בתחום, והוא בעל חשיבה יצירתית ויכולות מוכחות. אני שמח על הצטרפותו לצוות המוביל של המקצוענים בבנק הפועלים, ומאחל לו הצלחה רבה בתפקיד".

תגובות לכתבה(1):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    ברקת 15/03/2022 15:57
    הגב לתגובה זו
    החשובה ביותר במערכת. על מנת שהלקוח יהיה מרוצה לא די בפרסום אלא יש צורך שהבנק ייטיב עם הלקוח. זכור בלי לקוחות אין בנק.
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.
רייטינג

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12

מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים. 

ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים. 

פריים טיים ועוד

בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים. 



חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים. 

מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.
רייטינג

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12

מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים. 

ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים. 

פריים טיים ועוד

בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים. 



חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים.