בגלל פוסט באינסטגרם: יהודה נהרי דורש 1.5 מ' ש' מגיא פינס
הפרסום על יהודה נהרי בערב טוב עם גיא פינס באינסטגרם
השחקן יהודה נהרי, שהעיד בראיון כי הוטרד לכאורה לפני כעשור על ידי אסי עזר, דורש מהפקת התוכנית "ערב טוב עם גיא פינס" פיצוי של 1.5 מיליון שקל ופרסום התנצלות. במכתב התראה ששלח עורך דינו של נהרי, עודד הוכהאוזר, נכתב כי הפרסום באינסטגרם - בעיצומה של "פרשת אסי עזר" – על כך שנהרי קיבל "תפקיד חדש" בסדרה "50 ימים של מצור", היא "עיוות המציאות ומתן מצג שקרי שלכאורה מרשי קיבל תפקיד בסדרה... בעקבות דבריו באתר וואלה כנגד אסי עזר".
כזכור, לפני כחודש פורסם בוואלה ראיון של העיתונאי שגיא בן נון עם נהרי שטען כי עזר ליטף אותו בעת שזה הגיע אל ביתו של עזר כדי לדון עמו באפשרות לליהוקו של נהרי לסדרה "להיות איתה", ובהמשך אף שלף את איבר מינו. בינואר 2021 הגיש נהרי תלונה במשטרת תל אביב נגד עזר על מעשה מגונה והטרדה מינית. התיק נסגר בשל התיישנות. בבדיקת פוליגרף אליה נשלח על ידי וואלה, נמצא נהרי דובר אמת. בהמשך הפיץ גם עזר בדיקת פוליגרף שהוציאה אותו דובר אמת, על אף הבעייתיות בשאלות שנשאל, כפי שעלה כאן.
עו"ד הוכהאוזר טען במכתב ההתראה כי "הטיימינג (של פרסום הפוסט, א"כ) לא מקרי ואף תומך בטענה כי מטרת הפרסום הייתה להטות דעת קהל ולפגוע בשמו הטוב של מרשי", והמשיך כי "פינס עשה זאת שהמציאות העובדתית שונה כמרחק בין מזרח למערב, ומידע עובדתי זה שמרשי קיבל תפקיד בסדרה זמן רב טרם פרסום הפרשה, היה ידוע למר פינס עת בחר להוליך שולל את הציבור הרחב".
- ממשיכה לגייס סלבס: סרנגה יככב בקמפיין החדש של AIG
- לצד אסי ואלברט: חברת הביטוח AIG גייסה את סמיון גרפמן
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
עוד נכתב כי "מיד לאחר ביצוע הפרסום על ידי מר פינס, ולאחר מסר שנשלח אליו באמצעות יועצת התקשורת עו"ד רותם טוני כי בפרסום יש הוצאת דיבה ולשון הרע, חסם מר פנס את העמוד עד להצגת נוסח אחר ומתוקן, שגם הנוסח המתוקן היה נוסח פוגעני, שקרי ולא רק". במכתב ההתראה מציין הוכהאוזר כי אחרי עמוד האינסטגרם של פינס עוקבים 844 אלף איש.
עו"ד הוכהאוזר קושר בין פינס לבין עזר, שניהם טאלנטים של קשת. "מר פינס הינו הזרוע הארוכה של קשת ולה אחריות כלפי התכנים. נאמר בזהירות כי מוטלת החובה על חברת קשת לקחת אחריות כלפי הפרסום השקרי".
- 1.יניב קקון 15/02/2022 16:44הגב לתגובה זואתה בסוף זה שמתריד אותנו יאללה תלך תמצא חיים מי הבא בתור שיחטוף ממך חחחח

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם
עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים
שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה
לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה
בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?
אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים
אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.
כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל.
השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.
ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף
ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים.
"I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.
- ביורק תחלק מטבע חדש לרוכשים של אלבומה החדש
- אמנים במוזיקה כבולים לחוזים דרקוניים, חד צדדים וארוכים בצורה בלתי סבירה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי
העולם.

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם
עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים
שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה
לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה
בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?
אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים
אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.
כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל.
השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.
ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף
ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים.
"I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.
- ביורק תחלק מטבע חדש לרוכשים של אלבומה החדש
- אמנים במוזיקה כבולים לחוזים דרקוניים, חד צדדים וארוכים בצורה בלתי סבירה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי
העולם.