רייטינג

צמוד צמוד בפריים טיים, נתונים גבוהים למהדורות החדשות

האח הגדול והחלק השני של הסרט על דודו טופז משיגים נתונים דומים; החדשות 12 מובילה את הערב, אך גם למתחרה בערוץ 13 רייטינג נאה. נצחונות לרשת בלייט נייט וברצועת הבוקר
אייס |

קרב צמוד בפריים טיים, שבו כל אחד יכול לראות את עצמו מנצח. מצד אחד, החלק השני של הסרט "תיק דודו טופז" שעשה חיים אתגר מביא לקשת 17.3 רייטינג מול 15.3 בלבד לאח הגדול ברשת, אך כשבוחנים זאת במספרים מוחלטים של הצופים – הניצחון הוא דווקא של רשת עם 446 אלף צופים לאח מול 420 אלף לטופז.

גם בחדשות שני הצדדים יכולים להיות מרוצים – מצד אחד חדשות 13 שאולי עדיין צריכים משקפת כדי לראות את החדשות 12, אך משיגים שוב רייטינג דו ספרתי – 10.2% צפייה. החדשות 12 ממשיכים בשלהם, מתחזקים מעט מיום שלישי, משיגים 18.8% והם שוב התוכנית הכי נצפית בערב.

מספרים יפים יחסית גם למהדורת החדשות של כאן 11 – 4.9% צפייה.

לייט נייט: הצינור מעל חי בלילה

כשהפריים טיים גבוה וצמוד, זה בדרך כלל משליך גם על הקרב הלילי בין גיא לרר לנדב בורשטיין, וכך היה גם אמש. לרר והצינור מצליחים לנצח עם 10.9% ו-311 אלף צופים ברשת, לעומת 9.1% ו-208 אלף צופים לתוכנית של קשת.

פרה פריים טיים: צמוד, עד 19:30

בניגוד מה שקורה במרבית הערבים, הפעם ברצועת הפריים טיים המאבק היה יחסית שקול. קשת אמנם מנצחת בכל שעה ברצועה, אך עד לתוכנית האחרונה לפני המהדורה המרכזית רשת בהחלט נותנת פייט.

בחמש, רפי רשף משיג 7.2% לקשת מול 4.4% למהדורת חמש של רשת, אך לאחר מכן אמנון לוי סוגר את הפער וכמעט נצמד לעוד'ד בן עמי עם 6.9% מול 7.6%, וגם לפני החדשות עם נתון נאה של 8% ברשת לעומת 9.9% לערב טוב עם גיא פינס בקשת.

אבל אז מגיעה השעה 19:30, וקשת מתחילה לברוח: תוכנית חיסכון מספקת לה 13.3% צפייה לעומת שווה כסף שעוד פעם לא רק שלא מוסיפה רייטינג אלא לוקחת א תרשת אחרוה עם 7.6% בלבד.

בוקר: רשת, גם כאן

אולי זה היה סימן לבאות אבל גם הבוקר נפתח נפלא עבור רשת, שמצליחה לנצח עם העולם הבוקר (4.9%) את חדשות הבוקר שמסתפקת ב-4% בלבד.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.


  


אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.