איזה כוכב ליהקה סודהסטרים לפרסומת הסופרבול השנה?
הלילה (יום א') יחזור מותג המשקאות המוגזים סודהסטרים לאירוע הסופרבול לראשונה מאז הפרסומת הזכורה בכיכובה של סקרלט ג'והנסון ב-2014. השנה, שמה החברה בפרסומת דגש על אג'נדה אקולוגית, הכוללת צמצום פסולת מבקבוקי פלסטיק חד פעמיים.
לשם כך, הכוכב בפרסומת הוא לא אחר מאשר מאדים; עלילת הפרסומת מרחיקה עד לרגע הגורלי שבו לראשונה בתולדות האנושות, מספר אסטרונאוטים מגלים מים על אדמת הכוכב.
לפרסומת לוהקו שתי דמויות מאוד מוכרות בארה"ב: הראשון הוא המדען האהוב ביל ניי (The Planetary Society) המזוהה מאוד עם המאבק לשמירה על סביבה. השנייה היא אליסה קרסון - האסטרונאוטית הצעירה ביותר אי פעם, רק בת 18, המתאמנת לקראת המשלחת המאוישת הראשונה שתשוגר למאדים. קרסון היא סטודנטית לאסטרו-ביולוגיה המחזיקה ברישיון טייס ובהסמכה לצאת לחלל.
- מס על שכר דירה - כל מה שצריך לדעת
- דרישת המיליונים של ח"כ בן גביר מ"עובדה" ומאחת המרואיינות
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
"אני שמח לעבוד עם סודהסטרים. מעבר לכך שזו דרך נהדרת לשתות מים מוגזים, סודהסטרים מנצלת את הפלטפורמה כדי להסביר שישנן חלופות לבקבוקי הפלסטיק המזהמים והיא עושה זאת בדרך משעשעת ונגישה", אמר ביל ניי.

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם
עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים
שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה
לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה
בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?
אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים
אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.
כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל.
השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.
ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף
ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים.
"I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.
- ביורק תחלק מטבע חדש לרוכשים של אלבומה החדש
- אמנים במוזיקה כבולים לחוזים דרקוניים, חד צדדים וארוכים בצורה בלתי סבירה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי
העולם.