אחרי קנאביס בא המאנץ': הראפר סנופ דוג מפרסם נקניקייה טבעונית
אחרי שסייע להפיץ את בשורת הלגליזציה של מריחואנה, לראפר סנופ דוג, שמזה תקופה הפך לאיש עסקים לכל דבר ועניין, יש בייבי חדש: נקניקייה טבעונית. בפרסומות לרשת Dunkin הוא משווק סנדוויץ' עם נקניקייה טבעונית שעשויה מ"ביונד מיט", המותג המצליח שמתמחה בתחליפי עוף ובקר, ושוויו מוערך כיום ב-3.8 מיליארד דולר. ואם סנופ דוג הוא לא מדד להצלחה, מדובר ב-230% ביחס לשווי המוערך של המותג אשתקד. באחרונה אף הודיעה החברה על הנפקת מניות בבורסת נסד"ק בניו יורק.
הפרסומת, שפרטיה נחשפו באתר הבית של 'Dunkin ועלתה לרשתות החברתיות כבר בנובמבר השנה, עלתה כעת גם בטלוויזיה הארצית. שמה המלא של המנה, שכבר נמכרת בסניפי הרשת כארוחת בוקר, הוא "סנדוויץ' נקניקיית ביונד" וברשת טוענים שמדובר ב"אחת ההשקות החשובות ביותר של מוצר בהיסטוריה הקרובה של דאנקין".
בפרסומת החדשה משחק הראפר מוכר בסניף של 'Dunkin - תפקיד מאוד דומה לזה שגילם במסיבת הפרה-גראמי האחרונה, שם היה "דייל" של המבורגים מביונד מיט. זאת לאחר שבחודש מאי השנה, נהג במשאית החברה ברחבי קליפורניה לצורך פרסום המותג.
- ביונד מיט דוחה את פרסום הדוחות והמניה צונחת ב־10%
- ביונד-מיט חוזרת מהמתים ומזנקת יותר מ-500% בשבוע
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
הפיילוט הראשון בשיווק הסנדוויץ' נעשה בסניפי הרשת במנהטן, ניו יורק, וזכה להצלחה גדולה שהלכה והתעצמה - עד שבנובמבר האחרון הודיעו 9,000 סניפים על מחסור בסנדוויץ' של סנופ.
הפעם, כדי לסחוט את המיץ עוד קצת, הוסיפה רשת Dunkin לקמפיין המדובר עם סנופ גם חנות פופ-אפ וירטואלית, בה ניתן יהיה לרכוש את הבגדים שסנופ לובש בפרסומת. בנוסף לכך, בימים האחרונים השיקה הרשת עוד מוצר מה"קולקצייה" עם סנופ - ביונד די-או דאבל ג'י סנדוויץ', שזה בערך אותו דבר כמו סנדוויץ' נקניקיית ביונד, רק עם דונאט במקום מאפין אנגלי.
- 1.ערן 16/01/2020 09:55הגב לתגובה זוכבר חודש לא העליתם מצעד חדש...
- לבעלים החדש אין תקציב לוידאו (ל"ת)מכיר 16/01/2020 19:41הגב לתגובה זו

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה Taboola -1.62% מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה Taboola -1.62% מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
