שנות ה-80 עונה חדשה
צילום: אוהד רומנו
רייטינג

מועדון ה-80: ראש בראש בפריים טיים בין ארז טל לשלום אסייג

עוד ערב צמוד בין קשת לרשת עם היחלשות למועדון לילה, משחק היורוליג בערוץ הספורט רשם 5.6% וקקטוס הזהב הניב 8.7%
עינת שחק | (4)

אתמול מועדון לילה (קשת 12) הובילה את הפריים טיים אך עם נתונים נמוכים יחסית של 13.7% (348K), כך על פי נתוני צפייה ראשוניים כולל צפייה נדחית עד 2:00 בלילה. לא הרחק מאחור, שנות ה-80 (רשת 13) עם 11.5% (315K) פרק נוסף בשידור חוזר של הסדרה רשם 11.4% (307K). טיול אחרי צבא (כאן 11) ניפק 3.5% (85K) ואבא משתדל בערוץ הסתפקה ב-1.8% (34K). משחק היורוליג בין מכבי ת"א לברצלונה הניב לערוץ הספורט 5.6%. 

בלייט נייט נתונים צמודים בין שידור קקטוס הזהב בקשת 12 עם 8.7%, להצינור ברשת 13 עם 8.5%. בהמשך, חי בלילה (קשת 12) ניפקה 7.1% ומנגד היום שהיה (רשת 13) רק עם 3.6%.

ברצועת הבוקר

בקשת 12 חדשות הבוקר עם 4.9%

ברשת 13 העולם הבוקר עם 3% בלבד.

בגזרת הפרה פריים

קשת 12 - חמש עם רפי רשף התחזקה ל-8.2%, ונתון זהה לשש עם עודד בן עמי. גיא פינס עם עלייה קלה ל-9.1% ותכנית חיסכון נחלשת ל-10.2%. 

רשת 13 - החדשות עם יעקב אילון ממשיכה במגמת ירידה עם 2.6%, שש עם אור הלר - 4.3%, לפני החדשות עם 5.3% ושווה כסף ניפקה 6%.

במהדורות החדשות

תגובות לכתבה(4):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 4.
    חדשות 13 פיהוק ממושך 15/01/2020 20:17
    הגב לתגובה זו
    כל תכניות רשת 13 פח אשפה
  • 3.
    ניב 15/01/2020 11:13
    הגב לתגובה זו
    חבורת כחול לבן....
  • 2.
    מועדון לילה שטוטית קולנית מתלהמת בלתי ניסבלת !!!!!!!!!! (ל"ת)
    לא מצחיק- עצוב !! 15/01/2020 11:04
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    ניר 15/01/2020 10:57
    הגב לתגובה זו
    גם לי הן בתור חובב הז'אנר והן כאחד שנהנה בתחילה ושמח על חזרתה, קשה לצפות. זה נראה אותו הדבר, רק חוזר על עצמו בצורה מעייפת, צפויה, כולל האינטריגות בין המשתתפים שאם בתחילה העלה חיוך, כיום בעיקר מעלה קבס. צריך להחליף לפחות חצי קאסט, להפסיק עם הפינות המשעממות והמאוסות לעייפה "מה מעצבן, אני אגיד לך מה מעצבן, הפינה הזו!"
תקליטים ודיסקים מפוזרים AIתקליטים ודיסקים מפוזרים AI

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם

עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה

בן פלמון |
נושאים בכתבה אמנים במוזיקה

לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?


אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים

אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.

כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל. 

השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.

ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף

ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים. "I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.

כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי העולם.