ביצת הזהב של רשת: משחקי השף חוזרת לנצח את הפריים-טיים
משחקי השף (רשת 13) כבשה שוב את ראש טבלת הרייטינג היומית עם 19% (514K), ומסבה הרבה נחת לערוץ. מנגד, על פי נתוני צפייה ראשוניים, כולל צפייה נדחית עד 2:00 בלילה, עולה כי צומת מילר (קשת) הניבה 16.4% (465K).
המפגש הלוהט בין מכבי תל אביב להפועל ירושלים במסגרת רבע גמר גביע המדינה בכדורסל, שהסתיים בניצחונם של הירושלמים, ניפק 5.8% לספורט 5. השעשועון המרדף (כאן 11) קיבל 4% (128K).
'הצינור' (רשת 13) - 11.4%, 'מונית הכסף' (קשת 12) - 10%, 'חי בלילה' (קשת 12) - 6.5%, 'היום שהיה' (רשת 13) - 5.3%, 'נקסט' (קשת 12) - 5%, 'אבא משתדל' (כאן 11) - 1.9%, 'חדשות הלילה' (כאן 11) - 1.6%.
רצועת 17-20:
קשת 12: חמש עם עמליה דואק - 8.3%, שש עם עודד בן עמי – 11%, ערב טוב עם גיא פינס - 13.5%, תכנית חיסכון - 16.7%.
רשת 13: החדשות עם יעקב אילון - 4.2%, שש עם אמנון לוי - 5.5%, לפני החדשות - 7.1%, שווה כסף – 7%.
כאן 11: ערב ערב - 1.2%, קלמן סג"ל - 1.5%, העולם היום - 2.1%, מהצד השני עם גיא זהר - 2.6%, גאולה ולונדון - 2.6%.
בגזרת הבוקר:
חדשות הבוקר (קשת 12) הניבה 4.2%,
מול העולם הבוקר (רשת 13) עם 4%.
בגזרת החדשות:
חדשות 12 הניבה 18.2% (487K),
מול חדשות 13 עם שיא מאז המיזוג - 11.8% (317K).
חדשות הערב (כאן 11) עם 3.8% (104K).
- 3.צמת מילר: מביך, לוחץ, מתאמץ, נורא! נא להוריד. (ל"ת)עומרי 27/11/2019 02:45הגב לתגובה זו
- 2.שאול 26/11/2019 18:44הגב לתגובה זוטלויזה איכותית ,תוכניות עם תוכן ,כמו המרדף,רואים עולם,העולם היום ,כיף לראות ועוד ועוד .הערוצים המתחרים כלום ושום דבר
- 1.העסק מת. כולם ברשת (ל"ת)מת 26/11/2019 10:42הגב לתגובה זו
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
