משחקי השף
צילום: אור דנון
רייטינג

ביצת הזהב של רשת: משחקי השף חוזרת לנצח את הפריים-טיים

קיבלה 19% מול 16.4% לצומת מילר. ההדחה של מכבי בכדורסל ע"י הפועל ירושלים ניפקה 5.8%. שיא מאז המיזוג לחדשות 13 - עם 11.8%
אלכסנדר כץ | (3)

משחקי השף (רשת 13) כבשה שוב את ראש טבלת הרייטינג היומית עם 19% (514K), ומסבה הרבה נחת לערוץ. מנגד, על פי נתוני צפייה ראשוניים, כולל צפייה נדחית עד 2:00 בלילה, עולה כי צומת מילר (קשת) הניבה 16.4% (465K).

 

המפגש הלוהט בין מכבי תל אביב להפועל ירושלים במסגרת רבע גמר גביע המדינה בכדורסל, שהסתיים בניצחונם של הירושלמים, ניפק 5.8% לספורט 5. השעשועון המרדף (כאן 11) קיבל 4% (128K).

 

'הצינור' (רשת 13) - 11.4%, 'מונית הכסף' (קשת 12) - 10%, 'חי בלילה' (קשת 12) - 6.5%, 'היום שהיה' (רשת 13) - 5.3%, 'נקסט' (קשת 12) - 5%, 'אבא משתדל' (כאן 11) - 1.9%, 'חדשות הלילה' (כאן 11) - 1.6%.

 

רצועת 17-20:

קשת 12: חמש עם עמליה דואק - 8.3%, שש עם עודד בן עמי – 11%, ערב טוב עם גיא פינס - 13.5%, תכנית חיסכון - 16.7%.

רשת 13: החדשות עם יעקב אילון - 4.2%, שש עם אמנון לוי - 5.5%, לפני החדשות - 7.1%, שווה כסף – 7%.

כאן 11: ערב ערב - 1.2%, קלמן סג"ל - 1.5%, העולם היום - 2.1%, מהצד השני עם גיא זהר - 2.6%, גאולה ולונדון - 2.6%.

 

בגזרת הבוקר:

חדשות הבוקר (קשת 12) הניבה 4.2%,

מול העולם הבוקר (רשת 13) עם 4%.

 

בגזרת החדשות:

חדשות 12 הניבה 18.2% (487K),

מול חדשות 13 עם שיא מאז המיזוג - 11.8% (317K).

חדשות הערב (כאן 11) עם 3.8% (104K).

תגובות לכתבה(3):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 3.
    צמת מילר: מביך, לוחץ, מתאמץ, נורא! נא להוריד. (ל"ת)
    עומרי 27/11/2019 02:45
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    שאול 26/11/2019 18:44
    הגב לתגובה זו
    טלויזה איכותית ,תוכניות עם תוכן ,כמו המרדף,רואים עולם,העולם היום ,כיף לראות ועוד ועוד .הערוצים המתחרים כלום ושום דבר
  • 1.
    העסק מת. כולם ברשת (ל"ת)
    מת 26/11/2019 10:42
    הגב לתגובה זו
תקליטים ודיסקים מפוזרים AIתקליטים ודיסקים מפוזרים AI

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם

עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה

בן פלמון |
נושאים בכתבה אמנים במוזיקה

לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?


אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים

אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.

כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל. 

השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.

ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף

ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים. "I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.

כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי העולם.