נינגה ישראל אסי עזר רותם סלע
צילום: מסך: קשת 12
רייטינג

נינג'ה ניצחה את הערב - אך נחלשה; ערב של השקות בכאן

תכנית הדגל של קשת איבדה כמעט 6 נק' ביממה, בשל התחרות מצד רשת, השקת 80 וארבע בכאן 11 - ומשחק הכדורסל בין מכבי תל אביב להפועל ירושלים
אלכסנדר כץ | (9)

עוד חצי גמר של נינג'ה ישראל (קשת 12) שודר אתמול, אבל הפעם נתוני הצפייה היו נמוכים יותר ממוצ"ש בו רשמה 25.6%. על פי נתונים ראשוניים, כולל צפייה נדחית עד 2:00 בלילה, עולה כי נינג'ה קיבלה 20% (549K), מול אבודים (רשת 13) שהניבה 11% (305K).

 

המשחק המרכזי בליגת העל בכדורסל בין מכבי תל אביב להפועל ירושלים (ספורט 5) ניפקה 4.2%. מהצד השני עם גיא זהר (כאן 11) קיבלה 3.8% (115K), השקת סדרת הדוקו 80 וארבע של כאן 11 ניפקה 3.9% (116K), ובהמשך חזרה לעונה חדשה של פגישה עם רוני קובן (כאן 11) שהסתפקה ב-1.8% (41K).

 

'חי בלילה' (קשת 12) - 11%, 'הצינור' (רשת 13) - 8%, 'נקסט' (קשת 12) - 7.6%, 'היום שהיה' (רשת 13) - 4.8%, 'חדשות הלילה' (כאן 11) - 1.7%.

 

בגזרת הבוקר:

חדשות הבוקר (קשת 12) הניבה 4.9%,

מול העולם הבוקר (רשת 13) עם 4.4%.

 

רצועת 17-20:

קשת 12: חמש עם רפי רשף - 9.7%, שש עם עודד בן עמי - 10.6, ערב טוב עם גיא פינס - 13.2%, תכנית חיסכון - 14.1%.

רשת 13: החדשות עם יעקב אילון - 4.3%, שש עם אמנון לוי - 6.4%, לפני החדשות - 6.9%, ברקוד - 8%.

כאן 11: ערב ערב - 1.1%, קלמן סג"ל - 1.4%, העולם היום - 1.1%, גאולה ולונדון - 1.8%.

 

בגזרת החדשות:

חדשות 12 עם נתון גבוה של 19.8% (528K),

מול חדשות 13 שניפקה 8.4% (226K).

חדשות הערב (כאן 11) עם 3.9% (111K).

תגובות לכתבה(9):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 9.
    מר רובוט צ׳יקן 29/10/2019 11:43
    הגב לתגובה זו
    אם קשת וקשת מביאות 31 אחוזים בערב משחק כדורסל עודמ4 גם מכבי תל אביב והפועל באר שבע בכדורגל שיחקו אתמול ולא התייחסתם לזה בכלל. מאיפה אתם ממציאים את המספרים? אלו לא הנתונים של הוועדה למדרוג. תחשבו את זה לפי מספר הצופים ולא באחוזים לפי 700 משפחות לפי חישוב כזה תגלו נתונים נמוכים ביותר מחצי אתם נותנים את במתכם לשודדים גנבי דעת. אתם שותפים לדבר הטעייה.
  • 8.
    חצי מדינה צפתה באבודים איך רק 11%? (ל"ת)
    שוקי 29/10/2019 09:15
    הגב לתגובה זו
  • 7.
    הסיסי הרכלן גיא פינס מעורר דחיה. (ל"ת)
    רחלי 29/10/2019 07:33
    הגב לתגובה זו
  • 6.
    אבודים לא תמשיך 28/10/2019 23:04
    הגב לתגובה זו
    נגמר הכסף.
  • 5.
    ערוץ 13 אבודים 28/10/2019 23:02
    הגב לתגובה זו
    נגמר הכסף. תכניות פח אשפה ומהדורת חדשות הכי גרועה בישראל
  • 4.
    "כאן" מה יהיה? שיחזירו את רשות השידור (ל"ת)
    דב 28/10/2019 21:47
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    רפי 28/10/2019 20:14
    הגב לתגובה זו
    בימים בהם יש ספורט 5 יו טיוב נטפליקס הרייטינג של רשת וקשת המצטבר של שניהם מגיע לימי דודו טפז.הזויי ולא אמין
  • 2.
    יענק'ל זילברשפריץ 28/10/2019 14:09
    הגב לתגובה זו
    וואלאק,אחרי כל הפרומואים המטטטטטטטורפים והמעיקים בשבוע-שבועיים האחרונים על "החטיפה של הילדה" בלה בלה בלה צופית גרנט מגרדת בקושי 11 פארצענט רייטינג?אכן הצלחה כבירה:-) אילה ליקה לכוווווווווווולן:-)
  • 1.
    ניב 28/10/2019 11:17
    הגב לתגובה זו
    חחחחחח
הכוכב הבא לאירוויזיון. קרדיט: מאקוהכוכב הבא לאירוויזיון. קרדיט: מאקו
רייטינג

האירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון

בראש הרייטינג עמדה קשת, עם המהדורה המרכזית והכוכב הבא לאירוויזיון, ואילו המהדורה המרכזית של חדשות 13 היתה במקום האחרון בהשוואה למתחרות

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 14.3% רייטינג ו-399 אלף צופים, במקום הראשון, וכמעט כמו מדי מוצ"ש, בפער עצום מהמתחרים, ובעיקר ערוץ 14, שמתחיל את לוח השידורים מאוחר לאור זמני יציאת השבת. ועדיין, חדשות 14 היו במקום השני עם 5.3% ו-162 אלף צופים. המהדורה של כאן11, עמדה על 112 אלף צופים ו-4.9% רייטינג ואילו גם במוצאי שבת, כש-14 נמצא בירידה, חדשות 13 לא רק שלא הרוויחה צופים נוספים, אלא אף עמדה במקום האחרון עם 4.1% רייטינג ו-106 אלף צופים.

פריים טיים

השילוב של ריאליטי ואירוויזיון הוא שילוב מנצח, וכך היה אמש, כש-"הכוכב הבא לאירוויזיון" עמדה בראש לוח השידורים, עם רייטינג של 17.1% רייטינג ו-477 אלף צופים. אחריה היתה "משחקי השף" של ערוץ 13, עם 9.8% רייטינג ו-247 אלף צופים, ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 7.6%, עם 222 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 והפרק הראשון של פגישה עם רוני קובן שאירח את ערן זהבי עם רייטינג מכובד של 5.7% ו-148 אלף צופים ואחריו הסרט התיעודי "מלאכי" שהיה עם 3.8% רייטינג ו-108 אלף צופים. 

תוכניות אחה"צ וערב מוקדם

בשעות הצהריים המאוחרות, חדשות 12 עמדו בראש, עם מהדורה של ערד ניר שהחלה ב15:00 עם 2.4% רייטינג ו-55 אלף צופים ועלתה ב-16:00 ל-3.1% רייטינג ו-81 אלף צופים. היא שודרה מול שידורים חוזרים של רשת, עם "כלוב הזהב", שעמד על 1.3% רייטינג ו-36 אלף צופים בשעתיים הללו. לאחר מכן, ב-17:00, המספרים עלו דרמטית והמהדורה עם גדעון אוקו, ששודרה ב-17:00 עלתה ל-5.3% רייטינג ו-141 אלף צופים. השידור החוזר של רשת, עם משחקי השף, עמד על 3.1% ו-81 אלף צופים. 

בהמשך הערב, ולקראת צאת שבת, המספרים המשיכו לעלות, כש-"פגוש את העיתונות" עמד על 8.8% רייטינג ו-225 במהדורה המוקדמת וברצועה שלאחר מכן עם 10% ו-262 אלף צופים. מולו, המהדורה המוקדמת של "מוריה וברקו" היתה על 3.8% רייטיג ו-109 אלף צופים ועלתה לאחר מכן ל4.5% ו-125 אלף צופים. ברצועה של 19:00 הצטרף ערוץ 14, עם המהדורה המוקדמת עם עידו טאובר, שעמד על 3.8% ו-100 אלף צופים.

לייט נייט

ברצועת הלייט נייט, שיחה עם עודד הרוש, שעמד על 3.9% רייטינג ו-106 אלף צופים ולאחריו היה שידור חוזר של רשת, עם "שנות ה-90" של עם 2.8% ו-61 אלף צופים.

הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola -0.49%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״