נינגה ישראל אסי עזר רותם סלע
צילום: מסך: קשת 12
רייטינג

נינג'ה ניצחה את הערב - אך נחלשה; ערב של השקות בכאן

תכנית הדגל של קשת איבדה כמעט 6 נק' ביממה, בשל התחרות מצד רשת, השקת 80 וארבע בכאן 11 - ומשחק הכדורסל בין מכבי תל אביב להפועל ירושלים
אלכסנדר כץ | (9)

עוד חצי גמר של נינג'ה ישראל (קשת 12) שודר אתמול, אבל הפעם נתוני הצפייה היו נמוכים יותר ממוצ"ש בו רשמה 25.6%. על פי נתונים ראשוניים, כולל צפייה נדחית עד 2:00 בלילה, עולה כי נינג'ה קיבלה 20% (549K), מול אבודים (רשת 13) שהניבה 11% (305K).

 

המשחק המרכזי בליגת העל בכדורסל בין מכבי תל אביב להפועל ירושלים (ספורט 5) ניפקה 4.2%. מהצד השני עם גיא זהר (כאן 11) קיבלה 3.8% (115K), השקת סדרת הדוקו 80 וארבע של כאן 11 ניפקה 3.9% (116K), ובהמשך חזרה לעונה חדשה של פגישה עם רוני קובן (כאן 11) שהסתפקה ב-1.8% (41K).

 

'חי בלילה' (קשת 12) - 11%, 'הצינור' (רשת 13) - 8%, 'נקסט' (קשת 12) - 7.6%, 'היום שהיה' (רשת 13) - 4.8%, 'חדשות הלילה' (כאן 11) - 1.7%.

 

בגזרת הבוקר:

חדשות הבוקר (קשת 12) הניבה 4.9%,

מול העולם הבוקר (רשת 13) עם 4.4%.

 

רצועת 17-20:

קשת 12: חמש עם רפי רשף - 9.7%, שש עם עודד בן עמי - 10.6, ערב טוב עם גיא פינס - 13.2%, תכנית חיסכון - 14.1%.

רשת 13: החדשות עם יעקב אילון - 4.3%, שש עם אמנון לוי - 6.4%, לפני החדשות - 6.9%, ברקוד - 8%.

כאן 11: ערב ערב - 1.1%, קלמן סג"ל - 1.4%, העולם היום - 1.1%, גאולה ולונדון - 1.8%.

 

בגזרת החדשות:

חדשות 12 עם נתון גבוה של 19.8% (528K),

מול חדשות 13 שניפקה 8.4% (226K).

חדשות הערב (כאן 11) עם 3.9% (111K).

תגובות לכתבה(9):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 9.
    מר רובוט צ׳יקן 29/10/2019 11:43
    הגב לתגובה זו
    אם קשת וקשת מביאות 31 אחוזים בערב משחק כדורסל עודמ4 גם מכבי תל אביב והפועל באר שבע בכדורגל שיחקו אתמול ולא התייחסתם לזה בכלל. מאיפה אתם ממציאים את המספרים? אלו לא הנתונים של הוועדה למדרוג. תחשבו את זה לפי מספר הצופים ולא באחוזים לפי 700 משפחות לפי חישוב כזה תגלו נתונים נמוכים ביותר מחצי אתם נותנים את במתכם לשודדים גנבי דעת. אתם שותפים לדבר הטעייה.
  • 8.
    חצי מדינה צפתה באבודים איך רק 11%? (ל"ת)
    שוקי 29/10/2019 09:15
    הגב לתגובה זו
  • 7.
    הסיסי הרכלן גיא פינס מעורר דחיה. (ל"ת)
    רחלי 29/10/2019 07:33
    הגב לתגובה זו
  • 6.
    אבודים לא תמשיך 28/10/2019 23:04
    הגב לתגובה זו
    נגמר הכסף.
  • 5.
    ערוץ 13 אבודים 28/10/2019 23:02
    הגב לתגובה זו
    נגמר הכסף. תכניות פח אשפה ומהדורת חדשות הכי גרועה בישראל
  • 4.
    "כאן" מה יהיה? שיחזירו את רשות השידור (ל"ת)
    דב 28/10/2019 21:47
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    רפי 28/10/2019 20:14
    הגב לתגובה זו
    בימים בהם יש ספורט 5 יו טיוב נטפליקס הרייטינג של רשת וקשת המצטבר של שניהם מגיע לימי דודו טפז.הזויי ולא אמין
  • 2.
    יענק'ל זילברשפריץ 28/10/2019 14:09
    הגב לתגובה זו
    וואלאק,אחרי כל הפרומואים המטטטטטטטורפים והמעיקים בשבוע-שבועיים האחרונים על "החטיפה של הילדה" בלה בלה בלה צופית גרנט מגרדת בקושי 11 פארצענט רייטינג?אכן הצלחה כבירה:-) אילה ליקה לכוווווווווווולן:-)
  • 1.
    ניב 28/10/2019 11:17
    הגב לתגובה זו
    חחחחחח
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.


  


אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.