אייס 243
צילום: ----

ליווי משרדי פרסום בקידום אורגני בגוגל

תוכן בחסות |

 מה הכי חשוב למשרד פרסום המעלה קמפיין ללקוחות שלו? תחום השיווק השתנה מבלי הכר ב-2 העשורים האחרונים, ושיפור הטכנולוגיה היא אחת מהסיבות העיקריות לכך. אם בעבר משרדי פרסום השקיעו את כל המשאבים שלהם בהעלאת שלטי חוצות ופרסומות בערוצי הטלוויזיה, היום למימד הדיגיטלי יש השפעה גדולה מאוד וחשובה. בכל מערך פרסום של חברה או תאגיד החלק הדיגיטלי הוא חיוני וחשוב. השימוש הנרחב בטלפונים סלולריים חכמים והשימוש במחשבים כמעט בכל משרה ותפקיד הקיימים היום, מגבירים את הצורך בפרסום במדיה הדיגיטלית. משרד פרסום הדואג לקמפיינים מצולמים ועיצוב שלטי חוצות, זקוק לחברה שתלווה אותו בתחום הקידום באינטרנט. בכדי שמשרד פרסום יקדם את הלקוחות שלו בתחום הדיגיטלי, הוא זקוק למומחים בליווי משרדי פרסום בקידום אורגני בגוגל.

 

קידום אתרים ללקוחות משרדי פרסום

כאמור, תחום הפרסום עבר שינוי דרמטי בשני העשורים האחרונים והאינטרנט תפס את אחד המקומות החשובים בתחום הפרסום. כאשר לקוח פונה למשרד פרסום או משרד ליחסי ציבור הוא מעוניין לקבל את מלוא החשיפה בכדי להגדיל את מספר הלקוחות המגיעים אליו. דרכי החשיפה ללקוחות הם רבים ומגוונים אך תחום הקידום בגוגל הוא אחד התחומים החשובים ביותר. קידום אתרים דרך מנוע החיפוש של גוגל מחויב במציאות של היום ומהווה חלק ממערך הפרסום הכללי של כל חברה ועסק בישראל. קידום אתר אינטרנט ללקוח הוא חלק חשוב וחיוני ולא ניתן לוותר עליו אם אנו מעוניינים בשימור הלקוח וקידום הלקוח לטווח הארוך.

 

קידום בגוגל

 חברת גוגל העולמית עשתה מאמצים עילאיים בכדי להנגיש את מנוע החיפוש שלה לכלל מדינות העולם. מנוע החיפוש של גוגל מותאם לשפה העברית באופן מלא ולכן הקידום האורגני בגוגל בשפה העברית תפס חלק נכבד ממערך הפרסום של כל חברה ועסק בישראל. אחת החברות הוותיקות בישראל, המתמחה בליווי משרדי פרסום, היא חברת מדיה גרופ הישראלית. מדיה גרופ מקדמת אתרי אינטרנט למעל 1000 חברות ובעלי עסקים ברחבי הארץ ומספקת ליווי מקצועי למשרדי פרסום בכדי לעזור להם בקידום הלקוחות שלהם במדיה הדיגיטלית. חברת מדיה גרופ היא החברה היחידה בישראל המתחייבת חוזית לתוצאות. צוות חברת מדיה גרופ היושב בתל אביב, עובד מסביב לשעון בכדי להביא את תוצאות הפרסום הטובות ביותר ללקוחות של משרדי הפרסום השונים. חברת מדיה גרופ מלווה כמה ממשרדי הפרסום הגדולים והבכירים בישראל.

 

שיווק באינטרנט וקידום אורגני

אחד הדברים החשובים לכל משרד פרסום הוא שיווק קבוע. ברגע שמשרד פרסום סוחר שלט באזור מסוים הוא משלם לתקופה של שנה או לזמן מוגבל של מספר חודשים. אחד הדברים המדהימים בשיווק אורגני בגוגל הוא היכולת להרים קמפיין לקידום הלקוח ולדאוג שיתקיים באינטרנט להרבה שנים קדימה. חברת מדיה גרופ היא מהחברות החזקות בישראל לשיווק אורגני בגוגל והיא הופכת להיות השותף העיקרי לכל משרד פרסום המעלה קמפיין פרסומי ללקוח מסויים. שיווק באינטרנט עושים עם מומחים בתחום,

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
תקליטים ודיסקים מפוזרים AIתקליטים ודיסקים מפוזרים AI

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם

עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה

בן פלמון |
נושאים בכתבה אמנים במוזיקה

לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?


אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים

אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.

כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל. 

השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.

ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף

ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים. "I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.

כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי העולם.

תקליטים ודיסקים מפוזרים AIתקליטים ודיסקים מפוזרים AI

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם

עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה

בן פלמון |
נושאים בכתבה אמנים במוזיקה

לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?


אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים

אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.

כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל. 

השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.

ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף

ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים. "I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.

כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי העולם.