אייס 243
צילום: ----

ליווי משרדי פרסום בקידום אורגני בגוגל

תוכן בחסות |

 מה הכי חשוב למשרד פרסום המעלה קמפיין ללקוחות שלו? תחום השיווק השתנה מבלי הכר ב-2 העשורים האחרונים, ושיפור הטכנולוגיה היא אחת מהסיבות העיקריות לכך. אם בעבר משרדי פרסום השקיעו את כל המשאבים שלהם בהעלאת שלטי חוצות ופרסומות בערוצי הטלוויזיה, היום למימד הדיגיטלי יש השפעה גדולה מאוד וחשובה. בכל מערך פרסום של חברה או תאגיד החלק הדיגיטלי הוא חיוני וחשוב. השימוש הנרחב בטלפונים סלולריים חכמים והשימוש במחשבים כמעט בכל משרה ותפקיד הקיימים היום, מגבירים את הצורך בפרסום במדיה הדיגיטלית. משרד פרסום הדואג לקמפיינים מצולמים ועיצוב שלטי חוצות, זקוק לחברה שתלווה אותו בתחום הקידום באינטרנט. בכדי שמשרד פרסום יקדם את הלקוחות שלו בתחום הדיגיטלי, הוא זקוק למומחים בליווי משרדי פרסום בקידום אורגני בגוגל.

 

קידום אתרים ללקוחות משרדי פרסום

כאמור, תחום הפרסום עבר שינוי דרמטי בשני העשורים האחרונים והאינטרנט תפס את אחד המקומות החשובים בתחום הפרסום. כאשר לקוח פונה למשרד פרסום או משרד ליחסי ציבור הוא מעוניין לקבל את מלוא החשיפה בכדי להגדיל את מספר הלקוחות המגיעים אליו. דרכי החשיפה ללקוחות הם רבים ומגוונים אך תחום הקידום בגוגל הוא אחד התחומים החשובים ביותר. קידום אתרים דרך מנוע החיפוש של גוגל מחויב במציאות של היום ומהווה חלק ממערך הפרסום הכללי של כל חברה ועסק בישראל. קידום אתר אינטרנט ללקוח הוא חלק חשוב וחיוני ולא ניתן לוותר עליו אם אנו מעוניינים בשימור הלקוח וקידום הלקוח לטווח הארוך.

 

קידום בגוגל

 חברת גוגל העולמית עשתה מאמצים עילאיים בכדי להנגיש את מנוע החיפוש שלה לכלל מדינות העולם. מנוע החיפוש של גוגל מותאם לשפה העברית באופן מלא ולכן הקידום האורגני בגוגל בשפה העברית תפס חלק נכבד ממערך הפרסום של כל חברה ועסק בישראל. אחת החברות הוותיקות בישראל, המתמחה בליווי משרדי פרסום, היא חברת מדיה גרופ הישראלית. מדיה גרופ מקדמת אתרי אינטרנט למעל 1000 חברות ובעלי עסקים ברחבי הארץ ומספקת ליווי מקצועי למשרדי פרסום בכדי לעזור להם בקידום הלקוחות שלהם במדיה הדיגיטלית. חברת מדיה גרופ היא החברה היחידה בישראל המתחייבת חוזית לתוצאות. צוות חברת מדיה גרופ היושב בתל אביב, עובד מסביב לשעון בכדי להביא את תוצאות הפרסום הטובות ביותר ללקוחות של משרדי הפרסום השונים. חברת מדיה גרופ מלווה כמה ממשרדי הפרסום הגדולים והבכירים בישראל.

 

שיווק באינטרנט וקידום אורגני

אחד הדברים החשובים לכל משרד פרסום הוא שיווק קבוע. ברגע שמשרד פרסום סוחר שלט באזור מסוים הוא משלם לתקופה של שנה או לזמן מוגבל של מספר חודשים. אחד הדברים המדהימים בשיווק אורגני בגוגל הוא היכולת להרים קמפיין לקידום הלקוח ולדאוג שיתקיים באינטרנט להרבה שנים קדימה. חברת מדיה גרופ היא מהחברות החזקות בישראל לשיווק אורגני בגוגל והיא הופכת להיות השותף העיקרי לכל משרד פרסום המעלה קמפיין פרסומי ללקוח מסויים. שיווק באינטרנט עושים עם מומחים בתחום,

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.
רייטינג

המהדורה המרכזית של חדשות 14 מזנקת ל-300 אלף צופים

בערב רווי חדשות, עם כמעט מיליון צופים בכל המהדורות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 הצליחה לשבור שיא והיא בדרך להדביק את הפער מהמובילה הנצחית, חדשות 12

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג
בערב דרמטי עם חדשות מרעישות, שהשתנו והתפתחו במהלך הערב, כמות הצופים התקרבה למיליון צופים, עם 922 אלף צופים שצפו בכל מהדורות החדשות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 שברה שיא של כל הזמנים, עם כמות צופים שהתקרבה למדורת השבט המסורתית, חדשות 12. 

אולי זו העובדה שערוץ 14 מזוהה עם פרשת "שדה תימן", ואולי זהו המשך של מגמת ההתחזקות של מהדורות החדשות של הערוץ, אבל כך או כך הנתונים הם נתוני שיא. 

מבחינת הדירוג עצמו, המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 15% רייטינג ו-381 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 10.3% רייטינג ו-300 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שבערב כזה הצליחה לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 4.7% רייטינג ו-130 אלף צופים, ואילו גם חדשות 11, היו עם 111 אלף צופים ו-4.2% רייטינג. 


פריים טיים

גם בפריים טיים הנתונים היו מעט חריגים, היות וכמות הצופים התחלקה באופן שווה יותר מאשר בדרך כלל. אמנם בראש היתה "במשמרתי שלי" עם כרמי גילון, ששודרה בקשת עם רייטינג של 10.6% ו-259 אלף צופים, אבל מבחינת רייטינג "הפטריוטים" היתה קצת מאחוריה, עם 10.5% רייטינג אבל מבחינת כמות הצופים הפטריוטים עלתה על קשת, והיתה על 311 אלף צופים. בכך, ערוץ 14 משלים מהלך מרשים ברצועות החדשות המרכזיות והפריים טיים. במקום השלישי הייתה "ווארט" של ערוץ 13, עם נתון מכובד של 7.9% רייטינג ו-213 אלף צופים וגם ריאליטי האוכל של כאן11, "בואו לאכול איתי", עמד על נתונים יפים של 7.5% רייטינג ו-178 אלף צופים. 

רצועות נוספות

מבחינת שאר הרצועות, בבוקר גם נרשמה עלייה בכמות הצופים, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה בפער את הרצועה, עם 4.1% ו-106 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, עם 2.1% רייטינג ו-44 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-29 אלף צופים בלבד.

ברצועה שלאחריה, המגמה המשיכה ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור, שהוביל את הרשימה, היה עם רייטינג של 3.5% ו-80 אלף צופים בלבד, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 1.6% רייטינג ו-54 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.

מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.
רייטינג

המהדורה המרכזית של חדשות 14 מזנקת ל-300 אלף צופים

בערב רווי חדשות, עם כמעט מיליון צופים בכל המהדורות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 הצליחה לשבור שיא והיא בדרך להדביק את הפער מהמובילה הנצחית, חדשות 12

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג
בערב דרמטי עם חדשות מרעישות, שהשתנו והתפתחו במהלך הערב, כמות הצופים התקרבה למיליון צופים, עם 922 אלף צופים שצפו בכל מהדורות החדשות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 שברה שיא של כל הזמנים, עם כמות צופים שהתקרבה למדורת השבט המסורתית, חדשות 12. 

אולי זו העובדה שערוץ 14 מזוהה עם פרשת "שדה תימן", ואולי זהו המשך של מגמת ההתחזקות של מהדורות החדשות של הערוץ, אבל כך או כך הנתונים הם נתוני שיא. 

מבחינת הדירוג עצמו, המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 15% רייטינג ו-381 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 10.3% רייטינג ו-300 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שבערב כזה הצליחה לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 4.7% רייטינג ו-130 אלף צופים, ואילו גם חדשות 11, היו עם 111 אלף צופים ו-4.2% רייטינג. 


פריים טיים

גם בפריים טיים הנתונים היו מעט חריגים, היות וכמות הצופים התחלקה באופן שווה יותר מאשר בדרך כלל. אמנם בראש היתה "במשמרתי שלי" עם כרמי גילון, ששודרה בקשת עם רייטינג של 10.6% ו-259 אלף צופים, אבל מבחינת רייטינג "הפטריוטים" היתה קצת מאחוריה, עם 10.5% רייטינג אבל מבחינת כמות הצופים הפטריוטים עלתה על קשת, והיתה על 311 אלף צופים. בכך, ערוץ 14 משלים מהלך מרשים ברצועות החדשות המרכזיות והפריים טיים. במקום השלישי הייתה "ווארט" של ערוץ 13, עם נתון מכובד של 7.9% רייטינג ו-213 אלף צופים וגם ריאליטי האוכל של כאן11, "בואו לאכול איתי", עמד על נתונים יפים של 7.5% רייטינג ו-178 אלף צופים. 

רצועות נוספות

מבחינת שאר הרצועות, בבוקר גם נרשמה עלייה בכמות הצופים, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה בפער את הרצועה, עם 4.1% ו-106 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, עם 2.1% רייטינג ו-44 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-29 אלף צופים בלבד.

ברצועה שלאחריה, המגמה המשיכה ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור, שהוביל את הרשימה, היה עם רייטינג של 3.5% ו-80 אלף צופים בלבד, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 1.6% רייטינג ו-54 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.